waski7
Ostatnia aktywność
avatar
waski7

11.05.2013 12:58

0

Nie spinajcie sie ja jak ogladam wyscig zawsze mam włączony na laptopie lub komórce F1 Timing 2013, czsy każdego mam z wyprzedzeniem i widac kto gdzie jest na torze bez pomyłek no i najlepsze kto jest kiedy na szybkim kółku i gdzie rekordy sektorów. Czarno na białym widac kto jest szybszy pod koniec i jakie ma szanse w końcówce, ci w polsacie niby maja taki szybki tablet lub laptop do wygrania a mogli by go wlaczyc i tez popatrzec na wyniki.

avatar
waski7

31.07.2012 23:31

0

z tego co czytalem na innym forum bardziej technicznym to przy zamknietym skrzydle ma wspierac dyfuzor pompowac do niego dodatkowe powietrze do docisku tylnej osi (w zakretach jak najbardziej) a przy otwartym skrzydle zamyka doplyw do dyfuzora i ma calkowicie wygasic docisk na gornej lotce i nieco na dolnej na a tym samym tylna os ma stracic docis na prostych uzyskany mniej wiecej tez przez dyfuzor czyli da im kopa. a jak bedzie zobaczymy

avatar
waski7

31.07.2012 23:20

0

jak dobrze pamietam to lotus pracowal nad przednim zawieszeniem zeby samochod podczas dochamowywania na zakretach nie norkowal przodem i tracil docisku to im zakazali tego teraz jak maja 2xdre (prawdopodobnie lepszy i wydajniejszy niz konkurencja) tez chca im tego zakazac ale jak merc ma podwojny jest ok i te afery z redbullem jak stosowali jakies dziwne sprezynki w zawieszeniu, mapy silnika i rozne inne wynalazki.

avatar
waski7

27.07.2012 22:39

0

przegladam tez inny blog o tej samej tematyce F1 i tam jest opisany bardziej szczególowo ten system ktory probuja wdrozyc LOTUS. pozwole sobie skopiowac tekst bez obrazka szczegolowego ale mozna sie doczytac oco chodzi w tym systemie. "Kiedy system DRS nie jest aktywny powietrze wpadające kanałem ulokowanym pod pokrywa silnika (1) kierowane jest nad dyfuzor (3). Dodatkowe powietrze w tym obszarze może mieć niewielki wpływ na poprawę docisku w tylnej części bolidu, jednak nie to jest istotą systemu. W momencie kiedy kierowca aktywuje system DRS, górna część tylnego skrzydła zostanie podniesiona i odsłoni wlot lub wloty kanału oznaczonego na rysunku numerem 2. Jest to operacja bardzo podobna, do tej, którą w przypadku systemu F-duct wykonywała kierowca, z tą różnicą, że wówczas kanał był przytykany ręką, a teraz jest otwierany. Odpowiednia konstrukcja łącznika wszystkich czterech kanałów (fluid switch) sprawi, że powietrze zostanie skierowane w okolice dolnej części tylnego skrzydła. Duża część docisku tylnej sekcji zostanie utracona, bo dyfuzor straci dodatkowe zasilanie, przekierowany strumień wygasi dolną część tylnego skrzydła, a system DRS górną'' czyli po mojemu gdy nie jest to aktywne zasili dyfuzor dodatkowym powietrzem (ma docisk na zakretach) jak jest aktywowany system-y wygasi docisk tylnej osi (jest szybszy na prostych)

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu