DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
26.07.2009 11:55
0
No porównując to Kubica miał mniejszy problem, bo cały czas siedział we wzmocnionym kokpicie, a Massa dostał bezpośrednie uderzenie. Przecież taka sprężyna przy tej prędkości "ważyła" pewnie kilka ton.
Przejdź do wpisu Massa zostanie poddany kolejnym badaniom
25.07.2009 16:05
0
27. Ferrari Fan Dokładnie to może powiedzieć, że coś go uderzyło i nic więcej nie pamięta, to wtedy by znaczyło że stracił przytomność :)
Przejdź do wpisu Q2: Massa rozbija się na bandzie z opon
25.07.2009 15:56
0
Jak dla mnie to on po uderzeniu stracił przytomność, bo ręce mu bezwładnie latały i zaraz po uderzeniu obroty na bardzo wysokie wskoczyły, pewnie przez dociśnięcie gazu i hamulca bezwładnymi nogami. Ciężko powiedzieć, trzeba czekać co powie Massa. Bardzo dobrze że nic mu się poważniejszego raczej nie stało.
Przejdź do wpisu Q2: Massa rozbija się na bandzie z opon
07.05.2009 15:51
0
W tym roku ten Kers to jakaś jedna wielka pomyłka. Dziadom coś się zachciało i wrzucili to do F1 jak to się mówi "na Bolka oko". Raczej nic porządnie nie obliczyli stosunek strat do zysków. Jakby tak było to w przyszłym sezonie nie umożliwialiby ponad 2x mocniejszego użycia systemu kers.
Przejdź do wpisu Renault odkłada KERS na bok?
01.05.2009 19:16
0
Ta, Button się cieszy bo im to na rękę, poczekamy zobaczymy jak czegoś się dorobią :) Jak będą wygrywać to i kasa się im pojawi, a wtedy ograniczenia zaczną im przeszkadzać :P To normalna mentalność człowieka: jak jakaś zasada mi pomaga to jest dobra, jak mi przeszkadza to jest zła :P
Przejdź do wpisu Button popiera ograniczenia budżetów
29.04.2009 12:55
0
Tatuś broni synka i teraz zespół co ma zrobić? Pocieszać Piqueta, że nic się nie dzieje? Że jeździ świetnie i oby tak dalej? Raczej zespołowi chodzi o jak najlepsze wyniki i końcowe pozycje go nie interesują. Jeszcze można by to zrozumieć gdyby Alonso także kończył na podobnych pozycjach. Ale Alonso jest z przodu, a Piquet z tyłu a jeżdżą teoretycznie tym samym bolidem. Co do Nakajimy to uwielbiam Japończyków i Japonie, ale ten Pan średnio daje sobie radę, bo ta sama sytuacja co z Piquetem, jego kolega z drużyny pokazuje że tym bolidem można osiągnąć nieco więcej niż ostatnie pozycje :P
Przejdź do wpisu Piquet: syn potrzebuje wsparcia, nie presji
07.04.2009 20:45
0
Wobec aktualnych faktów, nowego wydźwięku nabiera sytuacja z przed kilku lat gdy Coulthard jeszcze w McLarenie, bodajże w GP Belgii w deszczu, mocno zwolnił i prowadzący wtedy wyścig Schumacher w niego się wbił podczas dublowania. Ciekawe czy już wtedy kierowcy McLarena otrzymywali podobne komunikaty o zwalnianiu :P
Przejdź do wpisu McLaren przyjmuje zaproszenie Rady
04.04.2009 23:46
0
1 do 1.3 sec to faktycznie : 'nie są tak bardzo pogorszone'. Szok.
Przejdź do wpisu Bridgestone po kwalifikacjach do GP Malezji
04.04.2009 00:26
0
Vettelowi mogliby odpuścić. Zamiast jego lepiej niech popatrzą co robił Barichello.
Przejdź do wpisu Ecclestone: kara dla Vettela to błąd
03.04.2009 13:00
0
Co jak co, ale nie zazdroszczę kierowcom F1 tych jazd w tym upale.
Przejdź do wpisu Red Bull obrazuje upał w Malezji
03.04.2009 12:58
0
Został zmylony? Oo A co on spał jadąc? Nie wiedział co się dookoła dzieje? Zmylić to można tym że ktoś jest 34 sec za nim, a nie np 33 sec. Ale jak mógł zostać zmylony informacją: "Przepuść Trulliego". Znaleźli sobie winnego teraz będą się pastwić nad tym David'em.
Przejdź do wpisu Hamilton przeprasza FIA i fanów
29.03.2009 10:18
0
Wielka szkoda. Robert pewnie byłby co najmniej 2gi, na pierwsze także szanse były. Czy wina Vettela? Owszem Robert był z przodu, ale można spokojnie to podciągnąć pod zwykła walkę w zakręcie. Rubens zdecydowanie mniej ładnie się zachowywał niż Vettel. Ja tylko jestem ciekaw co teraz powiedzą ludzie z Bridgestone - 10 okrążeń na jednych gumach to raczej za mało. Brawn GP musi tylko wyszkolić bardziej swoich ludzi w pitstopie, bo mieli bardzo dużo problemów, szczególnie z tankowaniem:) Z SC faktycznie dziwna sprawa, tym bardziej, że za drugim razem SC pojawił się natychmiast.
Przejdź do wpisu Brawn GP zdobywa podwójne zwycięstwo!
28.03.2009 16:59
0
Wiem teraz, że odnośnie Brawn GP nie miałem racji, ale nie uzyskałem odpowiedzi przeczącej od wszystkowiedzących. Zły przykład, ale rozumowanie pozostaje dobre i ciesze się, że choć jedna osoba zrozumiała o co mi chodzi, zamiast obrzucać błotem.
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów po kwalifikacjach
28.03.2009 16:52
0
To właściwie nie ważne kto ma KERS'a, a kto nie. Ważne jest, że 605 kg to nie obowiązek i można przekroczyć jeśli ktoś uważa, że zyska w inny sposób.
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów po kwalifikacjach
28.03.2009 16:48
0
Ja chciałem się zapytać czy wszyscy wymądrzający się, są święcie przekonani, że każdy kierowca ma maksymalnie odchudzony bolid? I każdy bez paliwa, ale z kierowcą waży 605 kg? Wątpię. To jest minimum a nie maksimum. Podajecie, że Kubica waży 69kg, a Barrichello 74 kg. To czemu Kubica z Kersem nie mógł się zmieścić w 605 kg, a Barrichello mimo, że cięższy się zmieścił? Ano dlatego, że bez paliwa bolid Kubicy owszem może mieć te 605 kg bo nie ma KERS'a, ale np Barrichello przez KERS'a i wagę własną może mieć 615-620kg. Powtarzam 605kg to NIE obowiązek, to minimalna waga poniżej której nie można zejść, ale można mieć więcej.
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów po kwalifikacjach
28.03.2009 15:57
0
Nie sugerujcie się że Kubica ma lżejszy bolid, teraz to tylko dobrze. Nie zapominajmy o tym że Kubica jeździ bez KERS'a, więc 30-40kg mniej. Niech będzie cięższy od innych zawodników o maks. 10kg. To bez kersa i tak daje mu jeszcze 20-30kg. To wychodzi na to że ma więcej paliwa niż Brawn GP i zdecydowanie więcej niż Ferrari. No chyba że Brawn GP też bez KERS'ów jeżdzą? Nie pamietam.
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów po kwalifikacjach
23.03.2009 21:03
0
Świetne rozwiązanie z tymi pitstopami w przyadku SC na torze. Naprawdę należą się brawa.
Przejdź do wpisu Podsumowanie zmian przed sezonem 2009
21.03.2009 13:12
0
Z tego podoba mi się tylko to udostępnianie informacji na temat wagi po kwalifikacjach, dzięki temu będzie się dało domyślić czego się spodziewać po wyścigu.
Przejdź do wpisu FIA wprowadza kolejne zmiany przed sezonem 2009
21.03.2009 13:10
0
I znowu ten Bernie coś namieszał... Bez niego chyba byłoby ciekawiej w F1.
Przejdź do wpisu FIA sądziło, że ma poparcie zespołów
21.03.2009 12:19
0
Według mnie ostatni box nie jest taki zły. Może się okazać najlepszym. Nie raz było że Ci co zjeżdżali pierwsi potem nie mogli wyjechać bo musieli przepuszczać innych, którzy jechali po pitlane. Dodatkowo na ostatnim miejscu widzi się wszystko cyz konkurent skończył pitstop i można swojego kierowcę wypuścić wcześniej.
Przejdź do wpisu Brawn GP dostaje ostatni garaż