Rhol
Ostatnia aktywność
avatar
Rhol

26.07.2009 11:55

0

No porównując to Kubica miał mniejszy problem, bo cały czas siedział we wzmocnionym kokpicie, a Massa dostał bezpośrednie uderzenie. Przecież taka sprężyna przy tej prędkości "ważyła" pewnie kilka ton.

avatar
Rhol

25.07.2009 16:05

0

27. Ferrari Fan Dokładnie to może powiedzieć, że coś go uderzyło i nic więcej nie pamięta, to wtedy by znaczyło że stracił przytomność :)

avatar
Rhol

25.07.2009 15:56

0

Jak dla mnie to on po uderzeniu stracił przytomność, bo ręce mu bezwładnie latały i zaraz po uderzeniu obroty na bardzo wysokie wskoczyły, pewnie przez dociśnięcie gazu i hamulca bezwładnymi nogami. Ciężko powiedzieć, trzeba czekać co powie Massa. Bardzo dobrze że nic mu się poważniejszego raczej nie stało.

avatar
Rhol

07.05.2009 15:51

0

W tym roku ten Kers to jakaś jedna wielka pomyłka. Dziadom coś się zachciało i wrzucili to do F1 jak to się mówi "na Bolka oko". Raczej nic porządnie nie obliczyli stosunek strat do zysków. Jakby tak było to w przyszłym sezonie nie umożliwialiby ponad 2x mocniejszego użycia systemu kers.

Przejdź do wpisu Renault odkłada KERS na bok?

avatar
Rhol

01.05.2009 19:16

0

Ta, Button się cieszy bo im to na rękę, poczekamy zobaczymy jak czegoś się dorobią :) Jak będą wygrywać to i kasa się im pojawi, a wtedy ograniczenia zaczną im przeszkadzać :P To normalna mentalność człowieka: jak jakaś zasada mi pomaga to jest dobra, jak mi przeszkadza to jest zła :P

avatar
Rhol

29.04.2009 12:55

0

Tatuś broni synka i teraz zespół co ma zrobić? Pocieszać Piqueta, że nic się nie dzieje? Że jeździ świetnie i oby tak dalej? Raczej zespołowi chodzi o jak najlepsze wyniki i końcowe pozycje go nie interesują. Jeszcze można by to zrozumieć gdyby Alonso także kończył na podobnych pozycjach. Ale Alonso jest z przodu, a Piquet z tyłu a jeżdżą teoretycznie tym samym bolidem. Co do Nakajimy to uwielbiam Japończyków i Japonie, ale ten Pan średnio daje sobie radę, bo ta sama sytuacja co z Piquetem, jego kolega z drużyny pokazuje że tym bolidem można osiągnąć nieco więcej niż ostatnie pozycje :P

avatar
Rhol

07.04.2009 20:45

0

Wobec aktualnych faktów, nowego wydźwięku nabiera sytuacja z przed kilku lat gdy Coulthard jeszcze w McLarenie, bodajże w GP Belgii w deszczu, mocno zwolnił i prowadzący wtedy wyścig Schumacher w niego się wbił podczas dublowania. Ciekawe czy już wtedy kierowcy McLarena otrzymywali podobne komunikaty o zwalnianiu :P

avatar
Rhol

04.04.2009 23:46

0

1 do 1.3 sec to faktycznie : 'nie są tak bardzo pogorszone'. Szok.

avatar
Rhol

04.04.2009 00:26

0

Vettelowi mogliby odpuścić. Zamiast jego lepiej niech popatrzą co robił Barichello.

avatar
Rhol

03.04.2009 13:00

0

Co jak co, ale nie zazdroszczę kierowcom F1 tych jazd w tym upale.

avatar
Rhol

03.04.2009 12:58

0

Został zmylony? Oo A co on spał jadąc? Nie wiedział co się dookoła dzieje? Zmylić to można tym że ktoś jest 34 sec za nim, a nie np 33 sec. Ale jak mógł zostać zmylony informacją: "Przepuść Trulliego". Znaleźli sobie winnego teraz będą się pastwić nad tym David'em.

avatar
Rhol

29.03.2009 10:18

0

Wielka szkoda. Robert pewnie byłby co najmniej 2gi, na pierwsze także szanse były. Czy wina Vettela? Owszem Robert był z przodu, ale można spokojnie to podciągnąć pod zwykła walkę w zakręcie. Rubens zdecydowanie mniej ładnie się zachowywał niż Vettel. Ja tylko jestem ciekaw co teraz powiedzą ludzie z Bridgestone - 10 okrążeń na jednych gumach to raczej za mało. Brawn GP musi tylko wyszkolić bardziej swoich ludzi w pitstopie, bo mieli bardzo dużo problemów, szczególnie z tankowaniem:) Z SC faktycznie dziwna sprawa, tym bardziej, że za drugim razem SC pojawił się natychmiast.

avatar
Rhol

28.03.2009 16:59

0

Wiem teraz, że odnośnie Brawn GP nie miałem racji, ale nie uzyskałem odpowiedzi przeczącej od wszystkowiedzących. Zły przykład, ale rozumowanie pozostaje dobre i ciesze się, że choć jedna osoba zrozumiała o co mi chodzi, zamiast obrzucać błotem.

avatar
Rhol

28.03.2009 16:52

0

To właściwie nie ważne kto ma KERS'a, a kto nie. Ważne jest, że 605 kg to nie obowiązek i można przekroczyć jeśli ktoś uważa, że zyska w inny sposób.

avatar
Rhol

28.03.2009 16:48

0

Ja chciałem się zapytać czy wszyscy wymądrzający się, są święcie przekonani, że każdy kierowca ma maksymalnie odchudzony bolid? I każdy bez paliwa, ale z kierowcą waży 605 kg? Wątpię. To jest minimum a nie maksimum. Podajecie, że Kubica waży 69kg, a Barrichello 74 kg. To czemu Kubica z Kersem nie mógł się zmieścić w 605 kg, a Barrichello mimo, że cięższy się zmieścił? Ano dlatego, że bez paliwa bolid Kubicy owszem może mieć te 605 kg bo nie ma KERS'a, ale np Barrichello przez KERS'a i wagę własną może mieć 615-620kg. Powtarzam 605kg to NIE obowiązek, to minimalna waga poniżej której nie można zejść, ale można mieć więcej.

avatar
Rhol

28.03.2009 15:57

0

Nie sugerujcie się że Kubica ma lżejszy bolid, teraz to tylko dobrze. Nie zapominajmy o tym że Kubica jeździ bez KERS'a, więc 30-40kg mniej. Niech będzie cięższy od innych zawodników o maks. 10kg. To bez kersa i tak daje mu jeszcze 20-30kg. To wychodzi na to że ma więcej paliwa niż Brawn GP i zdecydowanie więcej niż Ferrari. No chyba że Brawn GP też bez KERS'ów jeżdzą? Nie pamietam.

avatar
Rhol

23.03.2009 21:03

0

Świetne rozwiązanie z tymi pitstopami w przyadku SC na torze. Naprawdę należą się brawa.

avatar
Rhol

21.03.2009 13:12

0

Z tego podoba mi się tylko to udostępnianie informacji na temat wagi po kwalifikacjach, dzięki temu będzie się dało domyślić czego się spodziewać po wyścigu.

avatar
Rhol

21.03.2009 13:10

0

I znowu ten Bernie coś namieszał... Bez niego chyba byłoby ciekawiej w F1.

avatar
Rhol

21.03.2009 12:19

0

Według mnie ostatni box nie jest taki zły. Może się okazać najlepszym. Nie raz było że Ci co zjeżdżali pierwsi potem nie mogli wyjechać bo musieli przepuszczać innych, którzy jechali po pitlane. Dodatkowo na ostatnim miejscu widzi się wszystko cyz konkurent skończył pitstop i można swojego kierowcę wypuścić wcześniej.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu