DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
23.06.2018 13:54
0
@ 1, 2, 3 Z tego co pamiętam to zespoły najczęściej odnoszą się do toru testowego w Barcelonie, bo jest najbardziej miarodajny i jest najlepiej poznany przez wszystkie ekipy.
Przejdź do wpisu Lauda: nowy silnik Mercedesa może dawać nawet 0,2 sekundy poprawy
21.05.2018 10:43
0
Miało by to może jeszcze jakiś sens gdyby każdy zespół był w pełni samodzielny. Ale obecnie może wyniknąć sytuacja gdy np. Mercedes jedzie przed Ferrari, zbliżają się do dublowanego np. Saubera, a ten prawie bez walki puszcza Ferrari, bo musi, a z Mercem walczy jak się da. Teraz nie można nikogo wstrzymywać, przynajmniej nie tak otwarcie. Mniejsze zespoły mogły by nabrać większego znaczenia i wmieszać się w walkę o podium, poprzez przeszkadzanie
Przejdź do wpisu FIA rozważa zniesienie niebieskich flag?
26.04.2018 13:06
0
@2 Chodzi o to że taka kamera itp musiałaby mieć okablowanie, które przeszkadzało by gdyby zaszła nagła konieczność zdjęcia HALO w związku z np. wypadkiem Oczywiście wszystko idzie rozwiązać przy odrobinie chęci, ale wszelkie zmiany idą strasznie opornie :)
Przejdź do wpisu FIA umożliwia już montaż lusterek na systemie halo
13.04.2018 11:26
0
Wygląda na to że za mocno wcisnął gaz, pewnie jak go podbilo na wyboju albo tarkach, i dobił do dechy. Mógł od razu przyznać że zdarzyl mu się szkolny błąd który każdemu kierowcy nawet na dziurze w drodze może się zdarzyć, przecież wszystko telemetria pokaże. Ale fajnie że jest taki Max w stawce, jest wesoło i widowiskowo, muszą to przyznać nawet ci którzy go nie lubią.
Przejdź do wpisu Renault: to nie silnik zaskoczył Verstappena w Bahrajnie
12.04.2018 17:49
0
Proponuję by każdy kierowca sam zmieniał koła, dostanie klucz i lewarek, ewentualnie pompkę (ręczna) aby wyregulować ciśnienie. A serio to pewnie teraz w każdym teamie, nie tylko w Ferrari, mechanicy mieli dodatkowe odprawy z bhp swojej pracy, i ryzyko podobnego wypadku zmaleje jeszcze bardziej. A skoro wymieniamy się pomysłami, to moja propozycja jest taka aby po każdej zmianie kół był obowiązkowy postój jeszcze 5 sekund, i dopiero wtedy wyjazd. W dalszym ciągu szybkość pracy mechaników miała by znaczenie, ale każdy zdarzył by się bezpiecznie odsunąć, a wirtualny lizakowy upewnilby się że wszystko jest ok. Pozdrowienia dla wszystkich :)
Przejdź do wpisu Potrącony mechanik Ferrari przeszedł pomyślną operację
10.04.2018 23:31
0
@31 Każdy zespół ma wlasne metody obsługi bolidu w pit stopie, i własne procedury, nie jest uregulowane przepisami, pod warunkiem że jest bezpiecznie. Ale raczej mi się wydaje, że jest dokładnie odwrotnie niż napisałeś, czyli światło się zapali po opuszczeniu bolidu, w podnosnikach znajdują się czujniki lub przyciski sygnalizujące opuszczenie samochodu. Ferrari cały czas bada to zdarzenie i czekam na jakieś informacje z ich strony w której wyjasnią co dokładnie tam się stało. Dlaczego nie dało się zdjąć lewego tylnego koła, i dlaczego mimo to zapaliło się zielone światło. Inna sprawa to niefortunne ustawienie się mechanika, przejrzałem inne stopy i w większości przypadków ustawiają się w taki sposób aby nie stać na linii jazdy. Moja teoria to taka kombinacja niefortunnych zdarzeń, czyli brak jednego dużego błędu, ale szereg mniejszych, z których każdy osobno nie byłby niebezpieczny, ale zestawione jednocześnie doprowadziły do wypadku.
Przejdź do wpisu Potrącony mechanik Ferrari przeszedł pomyślną operację
09.04.2018 13:31
0
@7 a myślisz że bycie lizakowym było bezpieczne? Wpisz np "f1 lillipop crash" na YT. Zresztą lizakowi też potrafili puścić bolid za wcześnie, tu nie ma 100% bezpiecznego rozwiazania
Przejdź do wpisu Potrącony mechanik Ferrari przeszedł pomyślną operację
09.04.2018 13:02
0
@2 tu gra się toczy o setne i tysięczne części sekundy, po to ma się zielone światła żeby nad takimi rzeczami się nie zastanawiać. Kontrola obu lusterek zajmie pewnie z sekundę. Ale właśnie należy sprawdzić czyja, albo, czego to jest wina, bo z jakiegoś powodu światło się zapaliło za wcześnie.
Przejdź do wpisu Potrącony mechanik Ferrari przeszedł pomyślną operację
03.04.2018 12:23
0
Będą wykręcać na dwa razy :)
Przejdź do wpisu Tor w Monako przejdzie drobną modernizację?
03.04.2018 11:55
0
No dobra, ale na jakiej podstawie będzie wyłaniana kolejność do startu w tym wyścigu. I czy naprawdę brak limitu paliwa coś da, gdy trzeba oszczędzać silniki? :) Komu będzie się opłacało ryzykować rozbici bolidu, gdy stawka w wyścigu jest jedynie ustawienie na starcie. Oprócz walki o PP, pozostali raczej nie będą za wszelką cenę walczyć o 7 czy 14 miejsce, i dojedzie grzeczna procesja. A z drugiej strony gdyby wszystkie założenia się sprawdziły, teo ten wyścig mógłby być ciekawszy niż w niedzielę :) Nie zrobią na próbę w jednym GP pod koniec sezonu, gdy już będzie wiadomo że Mercedes znowu wszystko wygrał :)
Przejdź do wpisu Liberty Media planuje wdrożenie wyścigu kwalifikacyjnego?
26.03.2018 10:37
0
Prawdopodobnie tak jest, ale przy niewłaściwym założeniu nakrętki zostaje ona zniszczona. To jest trochę bardziej skomplikowane niż zwykła nakrętka, z tego co pamiętam to McLaren kiedyś wspominał że JEDNA nakrętka to koszt ok. 1200 euro, i że jest ona jednorazowa. Dziwi mnie jednak ze muszą z treningami czekać aż do Bahrajnu, nie można w fabryce postawić makiety bolidu i przez dwa tygodnie non stop trenować zmiany?
Przejdź do wpisu Haas w Bahrajnie planuje serię próbnych pit stopów
22.03.2018 18:41
0
@2 To może być prawda. W poprzednich sezonach FI dużo skorzystała z niemocy McLarena oraz powolnego rozwoju Renault. Teraz jest prawdopodobne że zespoły te "wskoczą na należne im miejsce". Dużo w tym teorii i domysłów, ale są przesłanki ku temu by sądzić że FI miało już swoje 5 minut. Ja im kibicuję (właściwie to chyba wszystkim kibicuję) :)
Przejdź do wpisu Force India nie zmieni jednak nazwy w tym roku
19.03.2018 10:15
0
No ale właściwie jak oni chcą to zrobić? Jednostka hybrydowa jest już odchudzona do granic, baterie akumulatorów i systemy odzyskiwania muszą swoje ważyć, jedyne realne pole do manewru widzę w powrocie do tankowania, od razu odzyska się z 50-70 kg paliwa na starcie, plus mniejszy zbiornik to też pewna oszczędność. No i HALO, z 10 kg. Pozostałe kwestie mają chyba dość marginalne znaczenie. Można by kierowcę przenieść do padoku i niech zdalnie prowadzi :)
Przejdź do wpisu Brawn: masa bolidów F1 zostanie zredukowana
05.03.2018 11:47
0
Myślę że chodzi o to, aby zespoły testujące nie uzyskały dodatkowej przewagi nad pozostałymi zespołami. Przy ograniczonej ilości testowania w czasie sezony teamy mogłyby kombinować i sprawdzać swoje elementy areo itp. Ale gdy nie będą wiedzieć na czym jeżdżą to wyniki będą dla nich dużo mniej miarodajne.
Przejdź do wpisu Pirelli zatwierdziło kalendarz testów opon F1 na sezon 2019
27.11.2017 21:39
0
Na blogu powrotroberta będzie relacja tekstowa, bo transmisji wideo nie ma napewno
Przejdź do wpisu Williams ma konkretną "checklistę" na testy dla Roberta Kubicy
21.11.2017 12:37
0
Tak, za kazdy zdobyty punkt trzeba zaplacic, kiedys byla afera jak chyba sauber stwierdzil ze nie oplaca im sie zdobywac wiecej punktow :) Moze ktos lepiej pamieta o co tam chodzilo?
Przejdź do wpisu FIA w "geście dobrej woli" zwróciła opłatę wpisową Manorowi
16.11.2017 23:16
0
Tak mi się wydaje że to trochę na siłę, z braku laku, bo zawsze tam była kopalnia talentów ( Vettel, Saintz, Riccardo, Buemi, Bordais, Verstapen, JEV itp.) A teraz postawili na nie całkiem młodego i kierowcę któremu bliżej raczej do końca karier, raczej bez widoków na Red Bulla. Mimo że już go trochę lubię :)
Przejdź do wpisu Toro Rosso potwierdziło skład na sezon 2018
16.11.2017 23:10
0
@1 DRS jest fajny (pamiętacie jak Alonso utknął za Pietrovem? @3 Z tego co pamiętam to DRS się wyłącza automatycznie przy dotknięciu hamulca @6 Tory Tilkego są OK, tylko żwiru za mało @7 Aby jeden bolid mógł się utrzymać bezpośrednio za drugim w zakręcie, trzeba by było całkowicie zrezygnować z aerodynamiki ( skrzydła z przodu i z tyłu, dyfuzory owiewki i te sprawy) spowolni to auta w zakrętach o połowę. Szkoda by było :) @9 przy tankowaniu też zdarzały się procesje, bywało nudno jak flaki z olejem, chociaż też bym chciał żeby wróciło :) @11 V6 też jest spoko, szybsza i silniejsza nawet niż V12 wbrew pozorom, wcale bym się nie obraził jakbym miał taką w swoim Oplu :) @12 polać mu ps. Co pijecie do wyścigu?
Przejdź do wpisu Ross Brawn przeprasza, ale nie zmieni kierunku zmian silnikowych
08.11.2017 10:51
0
@3 Nie czepiaj sie, powiedzial wyraznie "koniec kariery w F1", nie mowil ze nie bedzie jezdzil juz wcale
Przejdź do wpisu Massa zrobi sobie roczną przerwę, aby powrócić w sezonie 2019
03.11.2017 08:57
0
Nie pierwszy i nie ostatni raz :)
Przejdź do wpisu Prezes Ferrari zaczyna grozić odejściem z Formuły 1
30.10.2017 14:05
0
@3 Bo troszkę te 10 pkt to przesada, ale jeden byłby całkiem fajny. Tylko były by cyrki jakby dwa okrążenia przed końcem wyścigu wszyscy zawodnicy z miejsc 11-20 zjeżdżali by po nowe ultrasofty i robili okrążenia kwalifikacyjne :) A do Maxa: stwierdzenie że nudził się w czasie wyścigu jest trochę abstrakcyjne.. dobrze że nie przysypał :) Ciekawe ile to jest u nich te kilka Euro premii?
Przejdź do wpisu Horner: Verstappen chciał zdobyć premię za najszybsze okrążenie
05.10.2017 14:35
0
1:41.352 (ryzyk fizyk może będzie padać :-)
Przejdź do wpisu KONKURS: wygraj książkę "Rywalizacja Totalna"
01.10.2017 12:41
0
@6 Po wyścigu na okrążeniu zjazdowym kierowcy jadą tak aby do opon przylepiło się trochę startej gumy z opon, to jest dodatkowe ok 4 kg więcej przy ważeniu bolidu, i nie ma ryzyka dyskwalifikacji za zbyt lekki samochód (Kubica po swoim pierwszym wyścigu w F1 stracił chyba 7 miejsce za zbyt lekkie auto, bo gaśnica wystrzeliła. Gdyby o tym wiedział i zebrał więcej gumy to może by go nie wykluczyli) Inna sprawa że powinni ważyć bolid bez kół i nie było by tej całej szopki :)
Przejdź do wpisu Sędziowie nie ukarali kierowców za kolizję po minięciu linii mety
27.09.2017 15:40
0
Przetłumaczenie na nasze - "skoro i tak McLaren zrezygnował z naszych usług, to nie musimy się starać i szykować poprawek co wyścig. Możemy skupić się na przyszłorocznej konstrukcji która ktoś może doceni" Słabo znam japoński więc może być niedokładnie, ale sens jest zachowany :)
Przejdź do wpisu Honda zmienia politykę wdrażania poprawek silnika
23.09.2017 14:54
0
@10 Masz więcej racji niż bym chciał :) Ale gdyby naprawdę było tak źle, to nie było by żadnych testów, i nikt by nawet nie wspominał o następnych. Pewne szanse są, już nie takie cuda w F1 się zdarzały
Przejdź do wpisu Kubica jest jednym z trzech kandydatów do fotela w Williamsie
22.09.2017 01:09
0
@6, @7 Zgadzam się z wami, ale @8 ma rację, to nie jest miejsce na takie teksty, zostawmy to na boku u zajmijmy się sportem, bo mi się już przewraca od tej polityki i jestem tu żeby trochę odpocząć. Zresztą ładny gest Checko, po ostatnich kontrowersyjnych sytuacjach musi trochę odbudować PR
Przejdź do wpisu Tor w Meksyku nie został uszkodzony przez trzęsienie ziemi
14.09.2017 13:20
0
@3 Może tak być, coś w stylu - Sainz na stałe do RS, albo zabieramy wam silniki. RB ma teraz rok na ocene możliwości Hondy w TR, i mogą wtedy podejmować decyzje. Tylko że główny zespół pewnie nie pójdzie na takie ryzyko jak Toro Rosso, za wysoka są teraz żeby tak beztrosko ryzykować.
Przejdź do wpisu Red Bull w 2019 zostanie zmuszony do przejścia na silniki Hondy?
14.09.2017 13:15
0
@5 Tak, ogólnie masz rację że nie spoczywają na laurach, nie ma tekstów w stylu "od połowy sezonu skupiamy się na następnym", przy średnim budżecie i braku supergwiazd w zespole (zarówno wśród kierowców jak i reszty zespołu), potrafią od wielu lat utrzymać równa, wysoka formę. Pamiętam jeszcze jaka była radość gdy po chyba trzech latach zdobyli pierwszy punkt. Chociaż mistrzostwo świata chyba im przy obecnych regulacjach nie grozi, to są regularni i chyba bezpieczni w środku stawki. Dobrze że chociaż u kierowców coś iskrzy, bo byli by jak z podręcznika o rozwijaniu teamu F1.
Przejdź do wpisu Force India znowu zaskakuje innowacyjnym projektem
14.09.2017 12:05
0
@2 Pod warunkiem że to rzeczywiście przyniesie efekty.
Przejdź do wpisu Force India znowu zaskakuje innowacyjnym projektem
13.09.2017 11:53
0
Przecież Ferrari znowu to zawetuje, oni mają budżet ok. 390 mln, jeśli dobrze pamiętam. Już nie raz były próby zaniżania budżetu, to Ferrari podnosi krzyk że jak tak będzie to oni się wycofują z całego cyrku, i sprawa przycichła. Bardzo ich lubię, ale chyba czasem za dużo polityki w tym sporcie. A tak naprawdę dopiero przy tym samym budżecie wszystkich ekip można by było uczciwie powiedzieć kto jest lepszy.
Przejdź do wpisu Liberty Media chce limitu budżetowego na poziomie 150 milionów?
08.09.2017 17:32
0
@3 I jeden wyścig więcej :)
Przejdź do wpisu Red Bull spodziewa się kolejnych kar przed końcem sezonu
06.09.2017 12:05
0
Mam lepszy pomysl, zrobimy tak - Massa na emeryture, Bottas wraca do Williamsa, Riccardo do Mercedesa, a Kubica do Red Bulla. Co wy na to?
Przejdź do wpisu Kubica jest teraz łączony z Williamsem?
03.09.2017 22:27
0
@7 Luz, przecież wiem, ale poddałeś mi myśl do rozwinięcia, więc skorzystałem :)
Przejdź do wpisu Renault bez punktów, pech nie opuszcza Palmera
03.09.2017 21:19
0
@4 Przecież Robert wie to doskonale, skoro komentował wyścig, a na pewno trzyma rękę na pulsie, bo przecież zdaje sobie sprawę że jego miejsce w F1 w dużej mierze zależy od dyspozycji Palmera. Na pewno nigdy nie uwierzę że awarie czy usterki mogą być zamierzone przez team (chociaż od razu kojarzy mi się Piquet i Crashgate, i też w Renault), ale to by było za grubymi nićmi szyte. Generalnie, to Palmer sam się pogrąża i nie trzeba mu w tym pomagać :)
Przejdź do wpisu Renault bez punktów, pech nie opuszcza Palmera
03.09.2017 21:15
0
@5 Jeśli Vettel jechał dziś na ultrach, to musiał jakieś ze Spa przemycić, podobno oszczędzili jakiś komplet :) Ale bez żartów to masz rację, biorąc pod uwagę silnik, to nie powinni aż tyle tracić, areo nie ma tu aż takiego znaczenia, może ustawili za duży docisk... ale wtedy na deszczu w kwalach powinni jechać lepiej.
Przejdź do wpisu Vettel: najważniejsza jest klasyfikacja po ostatnim wyścigu sezonu
03.09.2017 21:05
0
Ale widzieliście, że u Palmera znowu był problem (jak w Spa) z jakimś czujnikiem położenia bolidu czy czymś takim, bo skakał z ostatniego miejsca na 15, później 20, później znów 15 itp. Ale fakt, to że jest kiepski to jedno, ale to że ma pecha prawie jak Verstappen to drugie, cały czas jakieś awarie, które ostatecznie wychodzą mu na dobre, bo później może mówić że słabe wyniki to wina usterek, a nie jego umiejętności :) Ale Hulk też bez polotu, to nie był tor dla nich. Ciekawy będzie Singapur, chyba ostatni tor który im będzie pasować
Przejdź do wpisu Renault bez punktów, pech nie opuszcza Palmera
02.09.2017 22:38
0
@9 Pewnie nie, ale już nie takie cuda F1 widziała :)
Przejdź do wpisu Ocon liczy jutro na swoje pierwsze podium w F1
02.09.2017 22:32
0
Ale regularność mają jak szwajcarskie zegarki, sucho, deszcz czy śnieg, Sauber zawsze na końcu :)
Przejdź do wpisu Sauber bez względu na warunki i tak zamyka stawkę
02.09.2017 19:45
0
@1 Taa, Esteban dostał polecenie "zachowaj dystans do Checko między 0.001 a 0.003 sekundy, żebyście nie byli za blisko" :) A serio - Ocon coraz bardziej mi imponuje, jego powtarzalnie dobre wyniki to nie przypadek, czego nie można powiedzieć o Strollu, który miewa przebłyski, ale brak regularności. Ale obawiam się że oboje dość szybko jutro spadną, Monza to nie Monako gdzie pierwsza linia to prawie podium na mecie.
Przejdź do wpisu Ocon liczy jutro na swoje pierwsze podium w F1
02.09.2017 16:19
0
Na 16.30 trochę przesada, deszczu już nie ma, jak zaczną jeździć to zaraz pojawi się przesuszona nitka, a tak będą czekać aż znowu zacznie padac
Przejdź do wpisu FIA przerwała kwalifikacje do GP Włoch po wypadku Grosjeana (akt.)
02.09.2017 12:31
0
No proszę, jednak to Williams zbudował najlepszy samochód na drugą połowę sezonu. Massa na majstra? Raz przy deszczu stracił, teraz sobie odbije. Ciekawi mnie obecność Palmera przed Hamiltonem i Vettelem. Jednak krytyka pomaga, zabrał się do pracy
Przejdź do wpisu Formuła 1 zakończyła 16-minutowy trening w deszczu
02.09.2017 11:38
0
Myślę że oni chętnie by pojechali, tylko FIA im przeszkadza
Przejdź do wpisu Trzeci trening może się nie rozpocząć (akt.)
28.08.2017 17:47
0
Kara dla Kimiego słuszna. Szkoda, bo gościa lubię, ale przepisy to przepisy. Przecież mogło by się zdarzyć że zaraz za Eau Rouge stoi w poprzek na środku toru rozwalony bolid, i nie widać go do ostatniej chwili dopóki się nie wjedzie na wzgórze. A ten wali zadowolony z gazem w podłodze. Moim zdaniem to się po prostu zagapił, zamyślił, albo przysypiał na prostej :)
Przejdź do wpisu Sędzia broni decyzji o karze stop & go dla Raikkonena
26.08.2017 01:14
0
Szkoda, ale najbardziej to się Stoffel wkurzy jak zdobędzie Pole position, a i tak będzie startował jako ostatni. Na jego miejscu jechał bym w kwalach na pół gwizdka, żeby sobie oszczędzić rozczarowań.
Przejdź do wpisu Vandoorne otrzyma kolejną karę za wymianę skrzyni biegów
25.08.2017 14:18
0
@4 Przypadkowe podium może i nie, ale kilkukrotne zdobycie punktów może mu pomóc, a może się to zdarzyć zwłaszcza gdyby Renault poprawiło bolid, a Palmer miałby trochę szczęścia. Ważniejsza może być tu jednak postawa w kwalifikacjach, bo tam widać najwyraźniej różnice między kierowcami. Jeżeli będzie wyraźnie odstawać od Hulka, to chyba go nic nie uratuje. Tylko wtedy zaraz się ogonek chętnych na miejsce ustawi :)
Przejdź do wpisu Palmer skupia się na lepszym występie w drugiej części sezonu
06.08.2017 00:04
0
@17 Ok, trochę racja że Vettel lekko przesadził z tym wjazdem w Lewisa, ale postaw się w jego sytuacji. Jeżeli masz prawko, i masz wrażenie (może niesłuszne, ale w danej chwili tak się Tobie zdawało), że ktoś Cię testuje na hamulcach to pewnie się wkurzysz. W takim momencie wszystko dzieje się w dwie sekundy, nie ma czasu na myślenie, i agresywna reakcja jest dość naturalna. (Chociaż prostacka, ale naturalna) Może powinni im tam klakson zamontować, mogli by na siebie trąbić, żeby odreagować :)
Przejdź do wpisu Horner był pod wrażeniem zachowania Hamiltona na Węgrzech
05.08.2017 23:13
0
@15Blazefuryx Jakkolwiek czaesm Twoje opinie uważam za kontrowersyjne, to tym razem masz 200% racji, w kazdym razie dosc obiektywnie oceniasz sytuację
Przejdź do wpisu Horner był pod wrażeniem zachowania Hamiltona na Węgrzech
03.08.2017 20:41
0
@4 Do pierwszego akapitu - sorry, nie wiedziałem że tam było więcej niż dwie mieszanki, a może wiedziałem, tylko zapomniałem :) A co do reszty to się ogólnie zgadzam, jedyne co mi się obecnie nie podoba, to zbyt twarde opony na których można spokojnie przejechać cały wyścig, a jedyna zmiana jest wymuszona przepisami. Górna granica twardości powinna być taka by za cholerę nie dało się zrobić wszystkich kółek na jednym zestawie
Przejdź do wpisu Pirelli rozważy możliwość zwiększenia liczby mieszanek opon
03.08.2017 18:56
0
To teraz będą jeszcze Hipersofty. W 2019 MegaTubrboSofty itp Trochę to chyba przesada, moim zdaniem max 3 rodzaje by wystarczyły. Zresztą kiedyś były tylko dwie (te rowkowane, z białym paskiem na bieżniku miękka, a bez paska twarda) i też było dobrze. Aktualna twarda mieszanka jest chyba do skasowania, prawie nie używana, a to by było nawet ciekawie, gdyby na torze mocno niszczącym opony (np. Barcelona) trzeba by było min. 3-4 pit stopy by dojechać.
Przejdź do wpisu Pirelli rozważy możliwość zwiększenia liczby mieszanek opon
31.07.2017 01:35
0
@18 Sorry za nerwy, ale kurcze no cieszmy się, bo po to tu jesteśmy, kto by nie wygrał to zawsze się maruda znajdzie. A ja się cieszę że oglądam kolejny wyścig, nie mam swojego konkretnego faworyta (poza jednym, ale wiecie, On jeszcze nie jeździ) i cieszę się sportem, dajcie sobie spokój z wycieczkami osobistymi i najeżdżaniem na siebie, bo wstyd trochę
Przejdź do wpisu Raikkonen zaufał swojej ekipie