dadowski
Ostatnia aktywność
avatar
dadowski

27.04.2010 11:04

0

Usunięty

avatar
dadowski

20.04.2010 12:19

0

Dobre podsumowanie wątku http://www.f1talks.pl/?p=1062

avatar
dadowski

16.04.2010 08:58

0

Wideo z wypadkiem Buemiego w slow motion - http://tnij.org/buemicrash

avatar
dadowski

15.04.2010 07:29

0

Widać na każdym kroku, że Robert w Renault odżył. Uśmiechnięty, zadowolony i co podkreślają jego szefowie niesamowicie pracowity. Jeśli się czuje, że cały zespół daje z siebie wszystko to wtedy jest dużo łatwiej. Widać francuska mentalność bardziej odpowiada Robertowi niż niemiecka. Jeśli interesuje Was jak wyglądały dotychczasowe starty Roberta w GP Chin to bardzo ciekawy materiał znajdziecie na www.f1talks.pl/?p=943

avatar
dadowski

01.02.2010 10:00

0

Usunięty

avatar
dadowski

01.02.2010 10:00

0

Live Timing Circut Valencia - DAY 1 circuitvalencia. com /live /index. htm

Przejdź do wpisu Mercedes ujawnił bolid W01

avatar
dadowski

01.02.2010 09:59

0

Usunięty

avatar
dadowski

31.10.2009 15:25

0

A ja powiem inaczej odnośnie wag bolidów. Hamilton nie jest mocno zatankowany, na pewno ma mniej paliwa niż reszta (2-3 okrązenia) - różnica czasu jest zbyt duża (2 sektor). Za Hamiltonem miejsca 2-7 mieszczą się w 0.3 sekundy więc nie ma wielkich różnic. Kubica tradycyjnie okaże się ciężki i będzie szansa na dużą poprawę wyniku ;]

avatar
dadowski

31.10.2009 15:14

0

Drugi sektor to przepaść ale słowo KERS chyba wszystko tłumaczy

avatar
dadowski

31.10.2009 15:13

0

Czas Hamiltona jest niesamowity. Liczyłem, że BMW w pożegnaniu pojedzie z małą ilością paliwa na PP ;]

avatar
dadowski

20.06.2009 12:33

0

10. Sadu1 W Kubicę to ja też wierzę, tylko nie wiem czy samochód pozwoli mu powalczyć o dobry wynik

avatar
dadowski

20.06.2009 12:31

0

5. rKubica-fan Chłopie Ty chyba nie wiesz co piszesz ;]. Może ze trzech, góra czterech zejdzie poniżej 1:19 w Q2 i to chyba wszystko ;]

avatar
dadowski

19.06.2009 18:35

0

17. lukasz1 "Z kond wiesz że Brawn ma problemy, po treningach?" Kolego pisze się SKĄD !!!

avatar
dadowski

19.06.2009 13:33

0

Wszyscy grają w piłkę a i tak zawsze wygrywa Button ?

avatar
dadowski

19.06.2009 13:31

0

23. grzes12 Co się dzieje? Silnik nie podaje jak trzeba i maszyna nie jedzie. Pół sesji spędził w boksie i jakaś poprawa była ale mimo wszystko duża strata do czołówki.

avatar
dadowski

19.06.2009 13:20

0

Ludzie jak możecie pisać, że tak słabe okrążenia Kubicy to wynik braku optymalnych ustawień. 2,4s w tym sporcie to przepaść nie mówiąc już o 6. Patrząc na ostatnie wyniki to cała stawka mieściła się czasem w 1,2s. Dlatego uważam, że problem jest poważniejszy ale mam nadzieję, że druga seria przyniesie bardziej optymistyczny czasy. Nie zgadzam się też z twierdzeniem, że treningi nic nie pokazują. Wręcz odwrotnie oglądając cały weekend można zobaczyć kto jest mocny i jakie może być ustawienie na starcie. A odbiegając lekko od tematu to nie podniecałbym się tak bardzo oświadczeniem FOTA. Takich informacji na linii FOTA-FIA i FIA-FOTA będzie jeszcze kilka w tym sezonie.

avatar
dadowski

06.06.2009 14:48

0

Strategia... Duża ilość paliwa [KUB] może być podyktowana faktem, że opony lepiej się grzeją/dogrzewają/trzymają temperaturę przy dużym obciążeniu paliwem. Z drugiej strony znowu tłok, możliwość utknięcia za wolniejszym kierowcą a co za tym idzie utrata temperatury opon. Gdybym to ja miał decydować to raczej wybrałbym opcję z małą ilością paliwa, start z czubka stawki i miękkie gumy. Czysty tor i można odjeżdżać. Można później założyć twarde i po kilku słabszych okrążeniach (grzanie gum) przejechać dużą ilość kółek w równym tempie. Na koniec znowu miękkie gumy. Przy takiej strategii nie ma obawy jakieś przypadkowe zderzenia, utratę skrzydła lub przebite koło. Strategia mocnego tankowania w tym sezonie się nie opłaciła więc dlaczego nie zaryzykować? Jest tylko jedno ale... mogę się nie znać ;]

avatar
dadowski

09.05.2009 19:46

0

Panowi opony zostały założone poprawnie na ostatni przejazd natomiast pomylone zostały koła. Całe szczęście, że ten błąd nie skończył się dla Kubicy spotkaniem z bandą. Budujący jest fakt, że auto zaczyna jeździć oraz że drugi raz nie popełnią takiego błędu.

avatar
dadowski

28.03.2009 20:49

0

Zobaczcie na czasy pojedyńczych kółek - są bardzo zbliżone. Jeśli Hamilton pojedzie bezbłędnie i wykorzysta błędy innych kierowców to ma szansę na awans o kilka pozycji.

avatar
dadowski

28.03.2009 20:44

0

Rozdawanie tytułów przed pierwszym wyścigiem szczególnie jeśli chodzi o F1 to moim zdaniem GRUBA przesada. To jest F1 - miesiąc temu BGP nie istniało. Wierzcie mi, że dwustopniowe/podniesione/kontrowersyjne dyfuzory już się projektują w fabrykach zespołów, które ich nie mają. Bolidy w trakcie sezonu przechodzą dużo metmorfozę i śmiem zaryzykować stwierdzenie, że w połowie sezonu BGP zniknie gdzieś w środku stawki.

avatar
dadowski

12.03.2009 18:47

0

Słuszna uwaga kolegi powyżej. Heidfeld symulował wyścig we wtorek a Kubica dzisiaj. Zestawienie czasu poniżej: KUB: 1:20.740 HEI: 1:21.615 Co do wyników BGP to zachowałbym duży dystans do osiąganych wyników. Tunel aerodynamiczny i fabryka to jedno a ilość przejechanych kilometrów na torze to całkiem co innego.

avatar
dadowski

18.10.2008 19:58

0

Nadzieja umiera ostatnia więc ciągle liczę, że ta całą sytuacja w Q2 ma drugie dno i jutro każdy z nas przetrze oczy ze zdumienia. Trudno jest mi uwierzyć w jedną rzecz, że BMW po dobrym wyniku Roberta Kubicy w trzecim treningu nagle wprowadza ustawienia, które wcześniej nie zostały sprawdzone(?). Dla mnie jest to coś nie do przyjęcia. Wniosek jest taki, że albo postawili wszystko na jedną kartę i poszli w ciemno (ciężko mi w to uwierzyć) albo jest to jakiś świadomy wybieg (w co również jest mi ciężko uwierzyć). F1 zmusza do myślenia ;]

avatar
dadowski

29.09.2008 15:02

0

Moim zdaniem (ocenione na chłodno po wyścigu) BMW popełniło bardzo duży błąd. Wiem, że trudno w ciągu kilku sekund wszystko przemyśleć ale pracują tam ludzie, od których trzeba tego wymagać (doświadczenie+gaża). Pit lane są otwierane kiedy wszystkie samochody ustawią się w tzw. procesji za SC. Kilkakrotnie podczas najazdu kamery na stanowiska zespołów widziałem na ekranach mapy toru z punkcikami określającymi pozycję poszczególnych samochodów. Niektórzy pisali, że BMW podjęło ryzyko zostawiając Roberta Kubicę na torze ale moim zdaniem było to ryzyko nieracjonalne, niczym nie uzasadnione. Ktoś pisał również, że gdyby Robert zjechał wcześniej a PL zostałby otwarte to mielibyśmy pretensje, że zjechał za szybko. Moim zdaniem nigdy byśmy się nie dowiedzieli, że miał paliwa na jeszcze jedno kółko. Pozdrawiam wszystkich fanów F1

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu