splott
Ostatnia aktywność
avatar
splott

01.11.2008 20:25

0

powinni pozwolic na wiecej zabawy zespolom. tak jak to bylo kiedys- wiecej zespolow bedzie mialo szasne na dobre wyniki. a ograniczac kosmiczne technologie.

avatar
splott

01.11.2008 20:23

0

teraz ciufcia-Trulli sie powiekszyla o 18 wagonow haahahahah

Przejdź do wpisu Toyota zachwycona z P2

avatar
splott

01.11.2008 20:21

0

hahaa. dla Roberta redbull z przodu i z tylu wiec moze dodadza robertowi skrzydel? eheheheh.

Przejdź do wpisu Red Bull bez prędkości

avatar
splott

31.10.2008 21:18

0

no i co niczku? w koncu doswiadczasz na wlasnej skorze to co robert doswiadczal przez wiele wyscigow po wygranej w montrealu. tobie nie pasi robertowi pasi HAHA. choc i tak to nic wporownaniu z tmy jakie problemy mial robert.

Przejdź do wpisu BMW po piątkowych treningach

avatar
splott

27.10.2008 16:02

0

Jesli HAM bedzie mial PP to niestety po wyscigu, chyba ze MAS wystrzeli ze startu. Ale jesli bedzie gdzies z tylu to mam taki scenariusz - raik w niego lekko wjedzie aby hama spowolnic ale zeby jezszce jechali. glock go juz rozpieprzy a nakajima dokonczy :D

avatar
splott

19.10.2008 13:35

0

heidfeld 3 brawo, kub 6. widac kto jaki mial bolid.massa slabo caly weekend

avatar
splott

19.10.2008 13:34

0

gustavo, nie tylko ty to zauwazyles

avatar
splott

19.10.2008 12:54

0

piotrek - kazdy pod koniec (jesli nie walcza o pozycje) redukuje obroty, nie chodzi o to ze silnik by nie przetrwal 2 gp tylko chodzi o to aby zwiekszyc prawdopodobienstwo dojechania do mety i mniejsze zuzycie silnika=wieksza sprawnosc

avatar
splott

19.10.2008 12:52

0

bmwrk. wiesz. jak ma swietny bolid nastarcie jest pierwszy dobrze wystartowal i przez calywyscig jest pierwszy powieksza przewage to kazdy potrafi jechac bezblednie. ale co sie dzialo tydzien temu to widac jaki HAM jest miekki (nie mowiac o MAS). dlatego obaj nei zasluguja na tytul

avatar
splott

19.10.2008 12:42

0

dzidz -masz racje, pupilkowanie to calkiem inna sprawa, mi chodzilo o czyste team orders. powinno sie mcl krytykowac (i krytykuje) za pupilkowanie hama a nie za teamorders. tyle

avatar
splott

19.10.2008 12:19

0

2008-10-19 12:16:54 koletz (Host: *.pool.einsundeins.de) na przyklad sie pisze - i tym mnei przekonales ze jestes prowokator. napsizesz bzdure i odrazu czekasz/sledzisz na to co napisza inni naprawde szacunek, widac ze cholernie sie nudzisz. znajdz se laske

avatar
splott

19.10.2008 12:15

0

A koletz znowu swoje ale nie juz nie chce mi sie z nim polemizowac bo on typowo po prostacku bedzie mnie/nas obrazac: "ja ci moge cos zaraz wkrecic" naprzyklad.

avatar
splott

19.10.2008 12:13

0

Angulo. sam sobie zaprzeczasz. teraz psizesz o pechu a przed chwila pisales ze bridgestone to scierwo. a co zrobil hamilton sezon temu? Rozumiem ze kibicujesz Mclarenowi (mnie w sumie tez wkurwia fiararri) ale badz obiektywny. "Za to krytyka McLarena po GP Niemiec wg ciebie miała sens..." tu ci przyznam racje. dzidz wlasnie o to chodzi z enei ma roznicy poniewaz jzu wczesniej MCL pomyslal aby hamilton zdobywal jak najwiecej pkt a nie ratowal sie w ostatnich wyscigach rzucajacymi sie w oczy teamorders jak ferrari. Widac ze bolidy mclarena nei iwme czy sa najszybsze ale sa najlepsze =najbarzdije uniwersalne,niewazne jakie opony.czy sucho czy mokro czy tor rowny czy dziurawy zawzse sa szybkie.no i Mclaren ma dobre taktyki. a KOV no to jest masakra.tyle pechow=zepsucia sie bolidu co Robert w 07. czekamy na brazylie

avatar
splott

19.10.2008 11:59

0

hahahahahahahahahah no teraz Angulo to sie osmieszasz. To czemu tylko KOV mial kapcia (choc komentatorzy wspominali cos ze HAMowi tez opona sie zuzyla mocno). i to w dodatku prawa przednia ktora wolniej sie zuzywa niz lewa przednia. Wszyscy maja te same opony. Moze jesze powiesz Angulo ze maja robic takie opony pod twoicih chlopcow z MCL zeby sie nie zuzywaly? bo to ze oni nie zuzywaja tylko zdzieraja opony to juz tego nie chcesz widziec. A Kubica mogl jechac na 1 pit bo i tak i tak walczyl z bolidem co zakret (nawet jak wjezdzal do pitu to musail 5 kontr zalozyc :D ) choc ma agresywny styl jazdy ale jak trzeba to potrafi oszczedzac opony. gdyby jechal na 1 pit moglby byc przed HEI

avatar
splott

19.10.2008 11:23

0

Jeden z najnudniejszych wyscigow, i jescze to pieprzenie Borowczyka. Szkoda ze deszczu nie bylo. A HAM pokazal ze jesli startu nei zmani i bedzie caly czas 1 podczas wyscigu to bledow nie popelnia. ale gdyby byl w srodku....eheeh

avatar
splott

18.10.2008 16:36

0

bedzie ciezko.na onboardach Roberta widac jak cholernie walczy z bolidem (a popatrzcie na innych-owiele spokojniej) choc pokazywali tylko cwhile,nie wiadomo co przez caly weekend sie dzial.pewnie koszmar.wiec biadolenie jak dziecko ze napewno ma ustawienia na deszcz to bzdura.nawet jak bedzie deszcz to duzo Robert nei zdziala jesli czolowka sie nieporozbija bo zly balans bolidu ma wplyw i na suchmy torze i TYM BARZDIEJ na mokrym.mozemy liczyc tylko na SC, moze na dobra taktyke(moze sie uda w koncu) na klase Roberta (to to ma zawsze :) ) i po prostu na szczescie.ale latwo nie bedzie

avatar
splott

18.10.2008 16:36

0

bedzie ciezko.na onboardach Roberta widac jak cholernie walczy z bolidem (a popatrzcie na innych-owiele spokojniej) choc pokazywali tylko cwhile,nie wiadomo co przez caly weekend sie dzial.pewnie koszmar.wiec biadolenie jak dziecko ze napewno ma ustawienia na deszcz to bzdura.nawet jak bedzie deszcz to duzo Robert nei zdziala jesli czolowka sie nieporozbija bo zly balans bolidu ma wplyw i na suchmy torze i TYM BARZDIEJ na mokrym.mozemy liczyc tylko na SC, moze na dobra taktyke(moze sie uda w koncu) na klase Roberta (to to ma zawsze :) ) i po prostu na szczescie.ale latwo nie bedzie

avatar
splott

14.10.2008 13:43

0

teraz to moze bmw pocalowac roberta w dupe ;/

Przejdź do wpisu BMW pomoże Kubicy

avatar
splott

12.10.2008 22:08

0

piotrulek,czytaj ze zrzoumieniem, raikonenowi po kilku atakach dopadl graining keidy robertowi juz sie skonczyl problem dlatego zrezygnowal z ataku.

avatar
splott

12.10.2008 20:41

0

yaneq, roznica jest taka ze massa i ham stracili wiele pkt w wiekszosci przez wlasne bledy a KUB w wiekszosci przez cholernego pecha, wiec wielka szkoda Roberta...

avatar
splott

12.10.2008 20:18

0

koletz zawsze normalnie gadal jesli chodzilo o inne zespoly i kierowcow niz BMW. lecz jesli chodzi o heidfelda to troche chlopie przesadzasz poniewaz jesli oba bolidy dzialaja sprawnie sa dobrze ustawione kierowcy nie narzekaja to heidfeld jest bardzo dobry ale kubica zawsze ciut szybszy co dobitnie pokazuje po tym wyscigu jakie najlepsze czasy kierowcy wykrecali. HEI tuz za KUB ale ZA, moze w koncu to do ciebie dotrze :)

avatar
splott

12.10.2008 13:46

0

Sadzac po wypowiedzi RAI Kubica mial dzis ogromne szczescie ze nie spadl na 3 miejsce, moze wola Boza? :)

Przejdź do wpisu Ferrari odzyskuje prowadzenie

avatar
splott

12.10.2008 11:02

0

koletz, miales kibicowac VET i co zapomniales? , niektorzy za bardzo sie zaslepili nienawiscia (sluszna) na hamiltona,kara niesluszna poniewaz poprostu jego blad/zbytnia agresja.a to ze paru wywiozl w pole to po prostu pech.FIA dali massie kare zasluzenie ale dla rownowagi dali tez hamiltonowi, no coz tak jest od wielu lat tak jest - FIARARRI (i tusie tylko zgodze z angulo), a co do incydentu massa vs bourdais nei wiem nie widzialem nie pokazali onboardow. jak bedzie na YT to moze ktos wrzuci :), co do massy, po przemysleniach to dzisiaj nie byl taka pizda jaki czasem byl.ale jak juz walczy to niech walczy madrze a nie tnie zakrety i wbija w dupe hamiltonowi.ale jego mi szkoda bo przynajmniej massa ogolnie walczy fair (jak ma przepuscic po scieciu to przepuszcza wyraznie, nie to co ham na spa) i szanuje konkurentow, nie to co HAM. dlatego szkoda mi Massy. cezarnation masz racje ze kubica czesto nie walczy ale w sumie PO CO? nie walczy od jakiegos czasu a nei zauwazylscie ze nie walczy od momentu jak jzu BMW ma w dupie 08 sezon i pewnie jest tym zdezorientowany i wkurzony. prosze go zrozumiec. :)

avatar
splott

12.10.2008 10:53

0

marian - co masz na mysli piszac ze wszystkich myslacych o tytule Robka odsylasz na onet? ciebie mam odeslac za takie slepe pisanie?

avatar
splott

12.10.2008 09:43

0

Po pierwszym zakrecie myslalem ze osleplem :D Ale wiedzialem ze nie utrzyma 1 miejsca. Pokolei. Najwazniejsze. Jestem ciekaw postow pz0 i dareckiego, przeciez Kubek jest taki ostrozny spokojny defensywny i ciula punkty to powinien odrazu przepuscic raikonena ale tak nei bylo. Jeszcze raz powtarzam ze nei wiecie nic o wyscigowej jezdzie o dzisiejszej zaawansowanej aerodynamice. Robert poejchal jak zawsze zreszta bardzo madrze odpowiednim torem walczac z RAI,nawet majac graining nie dal sie po prostu,wtedy to sie balem cholernie a juz raz bylo blisko ale 2 lub 3 zakret leciutko wypchnal RAI i koniec zabawy.potem nei ma grainingu i jest git.pz0 i darecky i paru innych chca zeby jecahl agresywnie i brawurowo jak hamilton czyli jak?przy kazdym hamowaniu blokowac kola przy kazdym przyspieszaniu buksowac, przez zakret bokami a przez hopy przelatywac? i wciskac sie na hama il sie da?nie dosyc ze jedzie wolniej bo opony swoj opor maja to i szybciej te opony zuzywa.i ciagle zapominacie jaka jest roznica potencjalow mclarena bolidu a bmw. Tymbardziej Robert majac slaby bolid (chociaz dobrze zbalansowany dosc) o slabym silniku i jeszcze z grainingiem dal rade przebudzonemu RAI w Ferrari bez problemow-potym smieje sie w twarz tym co pisza ze robert to lalus.Pewnie beda pisac ze to raz sie udalo ze raikonen byl ostrozny tak tak.rok temu co bylo?tosamo. a ze massa wygral ten pojedynek to dlatego ze wykorzystal zewnetrzna zcesc poza torem ktora byla ciut przyczepniejsza niz sam tor podczas ulewy.Nie raz walczyl nie pierdolcie. Dobra nie wazne. Heidfeld nei wiem nie widzialem nie ocenie lecz nie zablysnal. a to ze 10 to przez pech wielu konkurentow.Tak naprawde wszyscy 4 kierowcy mclarena i ferrari nie zasluguja na tytul,no chyba ze RAI jesli bedzie czaly czas "przebudzony"jak dzis. HAM pisal ze bedzie spokojnie jezdzic ciulac punkty ale tak naprawde mial na mysli ze bedzie jechal spokojnie po 1 miesjce w tmy wyscigu lecz je szybko stracil to zrobil kontre-wiadomo o co chodzi.Choc to nei te bledy co pod koniec tamtego sezonu ale jednak nie wytrzymal.ale co pokazal massa to wola o pomste do nieba-takiej pizdy nie widzialem.czy to poczatek sezonu (jakos inni tez byli przyzwyczajeni do TC a nie mieli takich problemow) czy singapur czy teraz to widze tanczacego masse lub tnacego zakrety i powodujacego kolizje.Koval nie wiem za krotko jezdzil ale ladnie na starcie sie zachowal-odpowiednio sie ustawil aby po "akcji" HAMA jeszcze przyblokowac chyba RAI.nie ma co KOVAL to najlepszy kierowca jako nr 2 w zespole i to z NIM kubica powinien jezdzic a nie z heidfeldem Toro rosso jzu tradycyjnie, szkoda ze tam bourdais podchaczyl masse lub odwrotnie.tym razem BOU przed VET.PIQ wysoko dlatego ze tez wykorzystal akcje na 1 zakrecie,rozumiem ze mozna nie moc (aerodynamika) nie wyprzedzic RAI ale zeby niedogonic go na blizej niz 1.5sekundy to juz zalozne - i jescze popelnil blad. eheheh. a to ze sie przyblizal do nich to tylko daltego ze renault jest abrdzo mocne i w tym momencie kubica mial graining.Szkoda toyoty-(glocka) bo tez mocne bylo.na temat reszty juz mi sie nie chce wypowiadac ;] I teraz sie okazuje ze gdyby nie nakajima zepsol ktorys z iperwszych wyscigow kubicy. kilka wyscigow straconych przez SC a takze nianczenie HEI to KUB bylby mistrzem :) Choc caly czas daje BMW szanse,skoro tak dlugo pracuja nad f1.09 to niech przynajmneij w nastepnym sezonie bedzie jzu w 100% konkurencyjne.jesli dalje w nast sezonie bmw bedzie dawalo dupy (lub HEI) to za fraki wezme Roberta i wsadze go w inny zespol powiedzmy w Renault z Alonso :) Pozdrawiam

avatar
splott

30.09.2008 15:45

0

Zawsze znajda sie zlosliwcy w polsce (hotdog,orlo,walerus).... Dla mnie ma absolutna racje, zrezsta pisalem juz o tym. Pozdrawiam

avatar
splott

29.09.2008 19:16

0

dick777 - jeszce dopisz ze kierowcy narzekali szzcegolnie na bolidy toyoty za to ze cholernie ciezko jest ich wyprzedzic przez tylny spojler i dyfuzor(chyba dyfuzor)

avatar
splott

28.09.2008 17:19

0

Jestem wsciekly sfrustrowany i wkurwiony. Sprobujmy pokolei. choc koletz bedzie pisal inaczej ale jednak Kubica nie dal sie kovalainenowi. Potem wypadek Piqueta.Nie wiadomo co bylo przyczyna nie pokazali onboardu ale raczej wygladalo to na po prostu za duzo gazu i nadsterownosc. Teraz mozemy byc pewni ze Piquet sie zegna z F1. no i potem co sie dzieje SR. i najglupsze pojebane przepisy dotyczace kary dla kubicy i rosberga za to ze MUSIELI zjechac do boksu. czy jest cos/ktos bardziej popierdolone i glupie od FIA(lub tych co wymyslaja przepisy)?Maurycy gadal o porzadku.ale mysle ze i tak niebyloby niebezpieczenstwa bo i tak jezdza wolno. Wystarczy zmienic przepisy tylko w tym zeby nie bylo kary dla tych co musza zmienic paliwo. Kov'owi sie oberwalo pozniej heidfeldowi teraz Kubicy. No i stracil szasne na podium (nie mialby zwyciestwa choc strata do alonso mowi inaczej ale musialby wyprzedzac a na to szans nei mialby). Po drugie kolejna popierdolona rzecz-technologia zawodna. Po pierwsze węze tankujace.jak uslyszaelm ze francuskeij firmy to sie wszystko wyjasnilo a tak szczerze to trzeba cos z tym zmienic bo to jest bardzo niebezpieczne i wypacza poraz kolejny wynik.No i swiatelka w Ferrari.Potem sie juz wkurwili i uzywali lizaka.Oby tak juz zostalo.No i co do Massy i tej kary za to ze prawie kraksa bylaby.Angulo pewnie pisal ze znowu FIArrari zrobilo swoje(nie czyatlem jeszcze zadnych postow) i ma racje.ale kara nie powinna byc dla kierowcy tylko dla zespolu(finansowa albo moze punktowa w klasyfikacji zespolow).i po raz kolejny obrywa kierowca za bledy zespolu/organizatorow/fia itd itp i jest to kolejna glupota i bezsens.No i na koniec napisze ze tory uliczne dla mnie sa bezsensu. Bo choc tory sa inne ciekawsze ladne i tak dalej i tak dalej ale juz wyscigi na takich torach sa nudne (walencia) lub niesprawiedliwe (dzisiejszy wyscig) poniewaz nie da sie wyprzedzac a po drugie te bandy,minimalny blad i wypadek koniec wyscigu rozwalony bolid i prawie pewny SC co znowu w durnych przepisach wypacza wynik i jest klasyfikacja do gory nogami (jedynie raikonen mial szczescie ze jakos doczlapal sie do miejsca gdzie bylo bezpiecznie i nie bylo 3x SC). Czyli jesli dalej maja sie odbywac wyscigi uliczne to musza sie przepisy zmienic zasady. bo jak nie to dalej bedzie rozgardiasz placz i krzyk i niepsprawiedliwosc. Teraz ludzie: Zientarski mnie teraz wkurwial juz ostro, boze co on pierdolil?! o jakis bajeczkach wschodnich ze ciekawie itd itp no nie bylo nudno ale niesprawiedliwie.jedyne co mi sie spodobalo to to ze powiedzial ze Trulli to juz standardowy opozniacz kazdego wyscigu . Kierowcy: niestety przez SC nie wiadomo ile mieli paliwa (procz alonso) wiec ciezko ocenic jak jezdzili. Raikonen nie wytrzymal,teraz to juz jest wiadome ze nie zasluguje na mistrza, Massa tez nei najlepiej ale nie dziwie mu sie byl tak wkurwiony ze mial wszystko w dupie.Hamilton,jakos niemoge zrozumiec ze jako jedyny z czolowki byl w punktowanej pozycji i skonczyl na 3 miesjcu. Kovalainen jak zawsze srednio. Kubica i Heidfeld solidnie swietnie dobrze.Glock ladnie.szkoda ze nie mial okazji zrewanzowac sie na hamiltonie.truli opozniacz nawet jak mial malo paliwa nie jechal szybko.no i zakonczyl wyscig z wycienczenia czy bolid zawalil nie wiadomo.choc jakos nie wiem czy zauwazyliscie ale silnik przerywal czasem.Williams no brawo tu wielke brawa za rosberga za swietna jazde i dla Nakajimy ze nie uaktywnil kamikadze :D.choc byla napoczaktu smienzsa sytuacja ze rosberg jechal zatrullim i nei radzil sobie z wyprzedzeniem trulliego a tu nagle radio zespol do nakajimy i juz sobie mysle"no nakajima rosberg nie moze wyprzedzic trullego.ROZWAL GO " ahhaahaha. Alonso super brawo, Zawsze szybko jezdzil ale tutaj juz bledu nie popelnil jak to bylo nie raz w qualach. Piquet - pisalem. No a reszta to jzu nie chce mi sie pisac :D. Pozdrawiam. i mam nadzieje ze nie bedzie wiecej takich niesprawiedliwych wyscigow.a francuska firma sie poprawi. yo

avatar
splott

27.09.2008 17:47

0

aniemiecki czytaj takze inne artykuly.koval nie dostanie kary bo to jego pierwsza wymiana silnika w tym sezonie. koletz(odpisuje bo jestem ciekaw jego glupich postow.mozna sie z czego posmiac). dlaczego wiec w kazdej czesci qualu kubica byl szybszy?dlatego ze kubca jechal zawsze naoparach a heidfeld testowal bolid pod katem obciazenia? hhahaaha.i jeszcze w q3 kubica jechal na twardszej haidfeld na miekszej mieszance pomimo to byl szybszy.

avatar
splott

21.09.2008 21:52

0

koletz, czy ty ogladasz tylko suche wyniki po kazdym sezonie?przez tyle lat?

avatar
splott

21.09.2008 20:36

0

a wszystkim tym ktorzy pisza ze uwazaja tak jak koletz : pz0 dziarmol i ktos tam jeszcze powiem tyle,kompletnie sie nie znacie na wyscigowej jezdzie, jakos w gokartach zawsze kubica byl troche szybszy od hamiltona,to mowi wszystko za siebie

avatar
splott

21.09.2008 17:15

0

i nie wiem czy wiesz kolcu ze Kubica w latajacycm nie ustawionym bolidzie radzil sobie lepiej niz ten wspanialy utalentowany heidfeld w ustawionym pod niego bolidem. wiem ze bez sensu jest pisac tego posta ale pisze dla piania. jestem ciekaw kolejnych jego pustych postow

avatar
splott

21.09.2008 17:08

0

zgadzam sie z Xigiem, kolcu wiesz co to jset roznica potencjalow bolidow? aerodynamika? czy wiesz ze szczegolnoe toyote jest trudno wyprzedzic przez ich dyfuzor(to juz przyklad) proaz kolejny piszesz tylko jaki to on ostrozny wolny , i tylko to. zero argumentow dowodow. obietkywnych obserwacji

avatar
splott

20.09.2008 23:26

0

hei wyprzedal podwojnie? no i co z tego, widziales jak tamci mu ulatwiali?latali po drodze? sorry...ty jestes slepy na jedno oko

avatar
splott

19.09.2008 20:08

0

jak zawsze Robertowi wszystko jedno czy dzien czy noc, czy mokro czy sucho czy z TC ABS ESP czy bez, miekkie czy twarde, wszystko mu jedno :D

avatar
splott

19.09.2008 20:02

0

piotre_k masz absolutna racje :D raz byl program o tym ze Loeb przejechal sie Formula 1 (i bardzo dobrze sobie radzil, na okrazeniu tracil 2 sekundy do kovala,wiadomo to duzo no ale to jest keirowca rajdowy nei wyscigowy,jak by potrenowal to inaczej by bylo) a Koval w rajdowce.

Przejdź do wpisu Buemi w Toro Rosso w 2009

avatar
splott

13.09.2008 21:57

0

gdyby Robert byl tak zadowolony po kazdym qualu wyscigu jak Sebowie...:)

avatar
splott

13.09.2008 15:30

0

przesio, oj zeby tak zrobil, massa w gene bedzie na 1 miesjcu a robert umocni sie na 3 miejscu ehehheeh

avatar
splott

13.09.2008 15:25

0

heidfeld jak zawsze pokazal "klase",niby bardziej doswiadczony no i co ztego?wg mnie powinni z setupami zaryzykowac dla heidfelda bo jest na nizszej pozycji w generalce tak jak to zrobilo ferrari (raikonen).przeciez kubica walczy o 3 miejsce w generalce ale BMW ma to w dupie.

avatar
splott

09.09.2008 15:58

0

A ja uwazam ze kara jest wlasciwa poniewaz blad popelnil w TYM wyscigu wiec w TYM wyscigu powinien dostac kare i dostal. a na monzie moze sie odgrysc i wygrac, jesli znowu cos nie zrobi nie takiego :) pozdrawiam

avatar
splott

09.09.2008 07:20

0

Ale zobaczcie i wytlumaczcie mi to czemu tak jest ze np kazdy inny zespol dalby takiemu nickowi z 3 wyscigi na poprawe osiagniec ale jak dalej jezdzilby jak pizda (nick jezdzi dalej jak pizda) to dowidzenia i nie ma gadania, a bmw od wielu wyscigow robi wszystko aby nick mial lepsze tempo (a jest to samo), wszystko pod nos na cacy a roberta w dupie maja. Czy to ejst normalne? Jest tak tylko dlatego ze nick jest niemcem? ferrari wloski zespol a maja brazylijczyka i fina i co?i jest git. popierdolone....

avatar
splott

07.09.2008 18:59

0

popieram statek'a , sister,puscil go ale wykorzystal apre metrow pozniej ze go przepuscil, ludzie.....

avatar
splott

07.09.2008 18:57

0

no ale MAster, czy (wiele razy to przeciez bylo) czy ktokolwiek kto scial zakret przy wyprzedzaniu potem go przepuszczal to odrazu tuz tzu atakowal zaskoczonego przeciwnika i wyprzxedzal?nie, to byl pierwszy raz jak widzialem ze ktso cos takeigo zrobil,jak pisalem powinien atakowac od nast zakretu wtedy byloby ok. kilka wyscigow wstecz tez przy wyprzedzaniu kogos tam musial podeprzec sie cienciem zakretu (magny cours chyba) bo by nie wyrobil,sluszna byla kara ale oczywicsie angulo i inni inaczej pisal wtedy.

avatar
splott

07.09.2008 18:55

0

nie chce mi sie pisac ale jak wizdialem ten skurwysynski hamski falszywy usmiech heidfelda jak stal na podium (w tej cwhili w dodatku 2 miesjce) to myslalem ze mu pierdolne w ryj,jechal o wiele gorzej od kubicy w dodatku o wiele lepszym bolidem i lzejszym..no coz, teorie spiskowe..troche zbyt wrazliwe no ale jednak prawdziwe byly co potwierdzil kubica...jak nie Ferrari to Renault lub STR co wy na to?

avatar
splott

07.09.2008 18:52

0

pozdrawiam BMW Sauber FAN (choc jzu pewnei nie jestes fanem eheh) co prawda ogladam F1 dopiero jak kubica zaczal jezdzic (bardziej mnie interesuja rajdy - od dziecka) ale zawsze staram byc obiektywny,azeby taka opinie wyrobic ogladam kazda sekunde quali wyscigu,sledze formula1.pl i czytam wszystkie komentarze, zadko sie wypowaidam ale niektorzy uzytkownicy powoduja wzdecia wsrod normalnych uzytkownikow :D i nie czepiajcie sie mojej pisowni bo pisze szybko nie mam czasu,i tak zrozumiecie i tak.cos ktos wspominal o tym ze opona lewatylna raikonena byla uszkodzona,wiecie cos o tym wiecej?

avatar
splott

07.09.2008 18:50

0

nie pierdol juz, byloby to samo JESLI massa czy raik by to zrobili, to i bylyby stosowne komentarze,moze nie wszystkich ale wiekszosci. ale nie jestme pewien czy juz by dostali kare

avatar
splott

07.09.2008 18:48

0

Kubica nigdy nie byl nie-fair wiec nie bylby na miesjcu Hamiltona :)

avatar
splott

07.09.2008 18:46

0

a czy ja to napisalem?nie potrafisz byc obiektywny? no coz a to juz twoja sprawa twoj problem

avatar
splott

07.09.2008 18:42

0

niby czemu nie powinien dostac kary?wykorzystal to ze go przepuscil ale tuz po odrazu zaatakowal to nie fair,powinien jescze go przepuscic na nawrocie dopiero pozniej atakowac gdyby tak zrobil byloby ok nie byloby kary. i angulo nie zaslaniaj sie tym ze pozniej raik wyprzedzil hama a potem bylo jak bylo,co ma jedno do drugiego pytam?wykorzystal to ze go przepuscil tyle,dobrze ze kare dostal.pozdrawiam

avatar
splott

07.09.2008 18:24

0

to jak , Robert Kubica do STR ? normalnie sie prowadzi, silnik mocny - bedzie mogl wyprzedac, co wy na to?

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu