DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
09.12.2006 12:57
0
brak konkurencji oznacza brak postępu. Tak sadze ze powinne byc nawet 4 firmy oponiarskie
Przejdź do wpisu Ralf skarży się na brak przyczepności nowych opon
08.12.2006 18:46
0
dlaczego teamy nie wystąpią z FiA i nie zrobią jakiejs odrebnej seri bez tych bzdurnych przepisow? Szkoda, że nie każą na 1 silniku przejechac cały sezon
Przejdź do wpisu Zebranie ŚRSM: Dyskusja nad przyszłościa F1
08.12.2006 18:42
0
Mnie nie obchodzi, czy Robert będzie mieszkał w Pl, czy nie. Dopoki widok Polskiej flagi na trybunach będzie mu dodawał otuchy, co mowi w wywiadach, doputy dla mnie będzie polakiem
Przejdź do wpisu Jerez - dzień #2 - Hamilton na czele
07.12.2006 22:28
0
a ja sądze, ze Todt ma racje z kierowca nr 1 i kierowca nr2. Team zawsze tak samo sie cieszył obojetnie od tego czy wygrywał Michael czy Felipe. Jeżeli Massa jechał przed Schumacherem to nie kazano mu go przepuszczac.
Przejdź do wpisu Todt ma bardzo dobre przeczucie co do Kimiego
07.12.2006 22:24
0
forumowicze z onetu są naprawde nieprzejednani. Dlatego, że Robert chce się osiedlic poza Polską to uważają go za kmiota, bo co to za patriota, to w kraju nie mieszka?
Przejdź do wpisu Jerez - dzień #2 - Hamilton na czele
10.10.2006 00:06
0
AdamST220 - nie tak zle :P . Inżynierowie powoli dochodzą do wartosci, kiedy te silniki miały 3l i V10. Co nas skłania do myslenia, ile koni mialyby dzis te silniki, gdyby pozostały takie, jakie były. Moim zdaniem to marna proba cięcia kosztow
Przejdź do wpisu Test wytrzymałości
09.10.2006 23:53
0
Z tego "czy wiesz, że" trzeba rozumiec ze gdyby silnik z f1 dostosowac do zwyczajnego ruchy, paliłby mniej, niż bęzyniaki z naszych samochodach, a jeżeli nie spalanie, to miałby lepsze osiągi
Przejdź do wpisu Siła napędowa
24.09.2006 22:48
0
Fajnieby było, gdyby nie zakazali stosowac efektu uziemienia. To mogłoby oszczędzic konstruktorom miliardow $ i wielu lat, aby bez wykorzystania efektu uziemienia uzyskac taki efekt jak z nim
Przejdź do wpisu Aerodynamika w Formule 1
24.09.2006 22:40
0
FIA chyba jeszcze tylko tej częsci bolidu sie nie uczepiła. Ale może niedługo każą stosowac bębniaki :-)
Przejdź do wpisu F1: hamulce i ich skuteczność
24.09.2006 22:29
0
"FIA dodatkowo dba o to, aby konstruktorzy nie mieli łatwego życia." - to jest jedyne co ta głupia FIA robi. Ta organizacja tak mnie wnerwia... daliby sobie spokoj z tym "1 silnikiem na 2 wyscigi". Firmy zamiast wkladac kase w nowe silniki, wkladają ja w to, zeby ten silnik wytrzymał. Panie Max, wiecej takich przepisow, a wyprzedze bolid f1 moim Fiatem stilo.
Przejdź do wpisu Serce bolidu - silniki F1
24.09.2006 22:20
0
"Po sezonie 1998, aby ograniczyć prędkość osiąganą na zakrętach FIA zakazała stosowania slicków" - może jeszcze ograniczą prędkośc bolidow do 50 km/h :/ myslałem ze w tym sporcie chodzi o "jak najszybciej" a FIA robi wszystko, zeby ten sport stał sie najwolniejszy.
Przejdź do wpisu Opony- czarne złoto F1
24.09.2006 22:13
0
BMW Sauber ma teraz 2 dobrych kierowcow, z ktorych żaden nie jezdzi tak, zeby polamac sobie kosci. Vettel zostanie kierowcą testowym - tak sądze
Przejdź do wpisu Vettel jedzie do Chin, Japonii i Brazylii