skejl
Ostatnia aktywność
avatar
skejl

18.10.2008 10:09

0

Tak, ustawili na deszcz. W normalnych warunkach ciężko odzyskać 12 punktów w dwóch wyścigach, jeszcze wolniejszym wozem. A tak mamy ruletkę: nie popada - nic się nie dzieje, wiele byśmy i tak nie zwojowali, nie tym wozem; popada - wciąż jesteśmy w grze

avatar
skejl

09.10.2008 15:51

0

Jakby obniżyli wymóg wytrzymałościowy do dwóch silników na weekend GP, to może by się wreszcie jakiś chiński zespół pojawił i byłoby więcej ścigania. Ferrari też poniekąd by skorzystało.

Przejdź do wpisu Glock wymienia silnik

avatar
skejl

09.10.2008 15:39

0

Rozmowy ze wszystkimi były o tyle poważne, że gdzie by nie poszedł, dostawałby trochę większą kasiorkę (bo przecież trzeba go podkupić, sprzed nosa innym sprzątnąć). Jak jeszcze Honda potwierdzi swój skład na przyszły sezon, to Renault będzie w bardzo komfortowej sytuacji do negocjacji.

avatar
skejl

09.10.2008 15:29

0

Aha. Czyli chcą wprowadzić jakieś dodatkowe standardy do F1. Nie będą to silniki, ale straszą silnikami, żeby mieć lepszą pozycję w negocjacjach z zespołami fabrycznymi.

avatar
skejl

30.09.2008 15:50

0

Jest to widowiskowe, kiedy bolidy ścigają się pomiędzy budynkami, a nie po szczerym polu. Ale procesja pomiędzy tymi budynkami to przesada! Jak ktoś chce mieć tor uliczny, to niech zostawi trochę miejsca na pobocza. Że szkoda miejsca w centrum miasta na takie pobocza? To może w ogóle szkoda miejsca na tory w miastach! Jeden - dwa uliczne wyścigi na sezon jako ciekawostka - ok. A tu nam będą na siłę urozmaicać, jeszcze kolejne nocne GP dojdą... Przed sezonem byłem zwolennikiem torów ulicznych, ale po Singapurze, a zwłaszcza Walencji widzę, w jakim byłem błędzie.

avatar
skejl

22.09.2008 17:16

0

Ciekawe, czy któryś z zespołów odważy się dostosować do strefy czasowej. Takie ryzyko mogłoby się opłacić w przypadku słabszych zespołów.

avatar
skejl

25.07.2008 14:30

0

Liczy się nie tylko zysk na okrążeniu, ale też możliwość wyboru, w której chwili chcesz z dodatkowej mocy skorzystać. Nie musisz z niej korzystać przy każdym wyjściu z zakrętu, jak masz szybki bolid, to możesz sobie uzbierać energii i wykorzystać dopałkę w dogodnym do wyprzedzania momencie.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu