kuzniecow
Ostatnia aktywność
avatar
kuzniecow

31.07.2010 15:49

0

@15 każdy konstruktor jest inżynierem to chyba oczywiste

avatar
kuzniecow

22.06.2010 17:29

0

przecież to jest jego praca to oczywiste że pójdzie tam gdzie będzie miał większe zarobki i lepsze warunki pracy

Przejdź do wpisu Ferrari potwierdza

avatar
kuzniecow

06.09.2009 20:02

0

22. shad2pl napisał Mysle ze kierowcy rajdowi maja o wiele lepszy refleks i czucie samochodu. w ostatnich słowach mówisz że rajdowcy lepiej czują samochód i z tym się nie zgadzam bo pozycja kierowcy wyścigowego - tyłek na asfalcie i max w tył determinuje lepsze wyczucie auta a w rajdówkach jest jeszcze kompromis lepszej widoczności ... pozdro

avatar
kuzniecow

06.09.2009 13:40

0

17. shad2pl gdybyś trochę oglądał i nieco intresował się tymi sportami to wiedział byś że w rajdach ważniejszy jest refleks a w formule bardziej liczy się linia w wyczucie bolidu

avatar
kuzniecow

03.09.2009 16:33

0

a ja mam nadzieje ze bmw skopie im tyłki

avatar
kuzniecow

08.05.2009 12:40

0

40. kubakinia sorki masz rację , myliłem się

avatar
kuzniecow

08.05.2009 12:36

0

przecież testy były w jerez a nie w barcelonie

avatar
kuzniecow

21.04.2009 12:34

0

I jeszcze jedno na wikipedii pisze że konstruktorem F1.09 jest rampf

Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach

avatar
kuzniecow

21.04.2009 12:28

0

pz0 nie o to mi chodziło, zdaje sobie doskonale sprawę że dyfuzor daje docisk z mniejszym oporem w porównaniu do spojlera ale ujmę to obrazowo :) do bagażnika poloneza wsadzasz 2 worki cementu tył siada na glebe - docisk tylnej osi a przód samochodu idzie w górę co nie ?? właśnie dlatego przedni spojler musi dać większy docisk

Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach

avatar
kuzniecow

21.04.2009 09:42

0

@pjc patrząc na rbr i brawn gp to jest prawidłowa decyzja , ale miejmy nadzieje że ta technologia pójdzie jeszcze do przodu i będzie dawała same plusy w przyszłości

Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach

avatar
kuzniecow

21.04.2009 09:10

0

Ale brawn gp też otwarcie powiedział, że mają bardzo ciężki bolid, tylko oni nie myślą nawet o zamontowaniu kers

Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach

avatar
kuzniecow

21.04.2009 09:03

0

pz0 jeżeli bolid ma większą prędkość maksymalną to ma mniejszą siłę docisku większa siła docisku to większa prędkość na zakręcie to jest oczywiste . Ale teraz są tacy którzy mają podwójny dyfuzor który wytwarza więcej docisku na tylnej osi , a żeby bolid dobrze się prowadził downforce musi być też na przedniej osi żeby bolid nie był podsterowny . A teraz trochę fizyki siła razy ramie równa się moment żeby zrównoważyć ten moment trzeba więcej siły na przednim spojlerze, więc ogólna siła docisku jest większa a prędkości max mniejsze . Tak więc im dłuższe proste tym gang dyfuzorów jest gorszy

Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach

avatar
kuzniecow

20.04.2009 22:25

0

Znalazłem prędkości maksymalne z treningów i było tak jak przypuszczałem najszybszym kierowcą z podwójnym dyfuzorem w drugim treningu był button i był 10 a w trzecim treningu barrichello z 11 miejscem

Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach

avatar
kuzniecow

20.04.2009 22:08

0

Pojemność baku zależy od bolidu i raczej teamy nie zdradzają takich szczegółów

Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach

avatar
kuzniecow

20.04.2009 21:59

0

zastanawia mnie jeszcze jedno a mianowicie nie mogę znaleźć prędkości maksymalnych z gp chin, któryego niestety nie mogłem obejrzeć, a podejrzewam, że podwójny dyfuzor daje najwięcej na szybkich zakrętach dlatego brawn wypadł trochę gorzej. A nie rozumiem dlaczego piszecie, że RBR ma tak genialny bolid w trzeciej sesji weber i vettel mieli bolidy o 15 kg lżejsze samochody i lepszą taktykę na wyścig. nie twierdzę, że ich bolidy są złe ale brawn ma przewagę

Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach

avatar
kuzniecow

18.04.2009 13:23

0

no tylko że inne zespoły takie jak ferrari i maclaren mają po dwa tunele areodynamiczne i komputery to wymieniają prawie co rok tak jak bmw

avatar
kuzniecow

18.04.2009 13:07

0

bmw miało 6 miejsce dokładnie $366.8m Toyota: $445.6m McLaren: $433.3m Ferrari: $414.9m Honda: $398.1m Renault: $393.8m BMW Sauber: $366.8m Red Bull Racing: $164.7m Williams: $160.6m Toro Rosso: $128.2m Force India: $121.85m Super Aguri: $45.6m

avatar
kuzniecow

18.04.2009 13:03

0

BMW w poprzednim roku miało chyba 5 albo 6 z kolei budżet a nie największy , największy ma toyota

avatar
kuzniecow

15.04.2009 11:11

0

prawidłowo

Przejdź do wpisu Podwójne dyfuzory są legalne

avatar
kuzniecow

15.04.2009 10:57

0

trochę oczojebny ten kolor, ale to chyba kwestia przyzwyczajenia

avatar
kuzniecow

08.04.2009 13:04

0

w sumie to Niespokojny ma racje .... fakt nie pomyślałem o tym

avatar
kuzniecow

08.04.2009 11:35

0

@hot dog chodzi mi o to że w momencie zmiany prawa nie działa ono wstecz a wprowadzanie stewardów w błąd już było wcześniej w regulaminie...

avatar
kuzniecow

08.04.2009 00:13

0

wydaje mi się że prawo nie działa wstecz tak więc jakby nawet zabronili dwustopniowych dyfuzorów to brawn nie straci punktów z malezji i australii

avatar
kuzniecow

03.04.2009 11:00

0

podoba mi się jego wypowiedź , gość jest wyluzowany :) szkoda że dostał tak srogą kare

Przejdź do wpisu Red Bull Racing po treningach

avatar
kuzniecow

01.04.2009 10:47

0

w formule od zawsze tak było że coś wymyślali żeby być szybszym od innych i moim zdaniem nie powinni im tego zabraniać bo cały ten wyścig traci swój urok ale gdy ktoś wymyśli coś naprawde rewolucyjnego to tego zabraniają tak jak Brabham The Fan-Car albo nawet bmw 2 sezony temu z wystającymi sterami na przodzie wkurze jak zabronia uzywania takich dyfuzorów bo mogli by to zrobić przed sezonem a nie teraz.. paranoja

avatar
kuzniecow

11.03.2009 16:54

0

sorki gdzie oglądacie testy??

avatar
kuzniecow

13.06.2008 13:37

0

szkoda że nie piszą o tym że dzisiaj robert będzie testował cos na lotnisku rzeszów jasionka :( gdybym wcześniej wiedział....

avatar
kuzniecow

08.06.2008 11:55

0

ciekawe dalaczego kierowcy mcl nie wypowiadali sie na temat quali?? może coś kombinują z taktyką ... i może ham jedzie na 3 pitstopy

avatar
kuzniecow

07.06.2008 20:48

0

to zobaczcie jakie czasy miał ham i kub w Q1 i Q2 podam wam : 0,562 i 0,645

Przejdź do wpisu Hamilton kontra Kubica

avatar
kuzniecow

07.06.2008 20:42

0

wiecie może jakie są jutro prognozy pogody na jutro??

Przejdź do wpisu Hamilton kontra Kubica

avatar
kuzniecow

07.06.2008 20:36

0

hamilton ma podobną ilość paliwa jak Robert zobaczcie czasy z Q1 i Q2 obydwaj mają mniej paliwa niż kimi i massa

Przejdź do wpisu Hamilton kontra Kubica

avatar
kuzniecow

24.05.2008 15:14

0

oby jutro padało

avatar
kuzniecow

23.05.2008 19:51

0

Q: The weather forecast suggests Monaco could see a wet race. How would you rate the F1.08 in high-downforce configuration with wet tyres? RK: If wet, we will see for the first time in this season how it goes for everybody. It’s currently very difficult to predict if our car will have a better level of performance in wet conditions, although I think it shouldn’t be bad. deszczyk Robertowi nie jest straszny więc moze popadać

avatar
kuzniecow

23.05.2008 17:45

0

kubica w tamtym roku jechał na jeden pit stop wynikiem czego było 8 pole startowe i 5 w wycigu

avatar
kuzniecow

23.05.2008 12:06

0

w wywiadzie dia polsatu Robert mówił coś o pewnej części w F1 08 która nie spisuje sie najlepiej na tym torze ... oby znalazł odpowiedni setup to bedzie dobrze

avatar
kuzniecow

11.05.2008 09:56

0

dzięki Yarpen

Przejdź do wpisu Ferrari z mieszanymi uczuciami

avatar
kuzniecow

10.05.2008 17:30

0

wiecie może gdzie można znaleźć dokładne dane z Q ?? chodzi mi o czasy w sektorach i v max

Przejdź do wpisu Ferrari z mieszanymi uczuciami

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu