DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
31.07.2010 15:49
0
@15 każdy konstruktor jest inżynierem to chyba oczywiste
Przejdź do wpisu Przednie skrzydła Ferrari i Red Bulla
22.06.2010 17:29
0
przecież to jest jego praca to oczywiste że pójdzie tam gdzie będzie miał większe zarobki i lepsze warunki pracy
Przejdź do wpisu Ferrari potwierdza
06.09.2009 20:02
0
22. shad2pl napisał Mysle ze kierowcy rajdowi maja o wiele lepszy refleks i czucie samochodu. w ostatnich słowach mówisz że rajdowcy lepiej czują samochód i z tym się nie zgadzam bo pozycja kierowcy wyścigowego - tyłek na asfalcie i max w tył determinuje lepsze wyczucie auta a w rajdówkach jest jeszcze kompromis lepszej widoczności ... pozdro
Przejdź do wpisu Citroen: Loeb może wystartować w F1
06.09.2009 13:40
0
17. shad2pl gdybyś trochę oglądał i nieco intresował się tymi sportami to wiedział byś że w rajdach ważniejszy jest refleks a w formule bardziej liczy się linia w wyczucie bolidu
Przejdź do wpisu Citroen: Loeb może wystartować w F1
03.09.2009 16:33
0
a ja mam nadzieje ze bmw skopie im tyłki
Przejdź do wpisu Fisichella dziękuje Force India
08.05.2009 12:40
0
40. kubakinia sorki masz rację , myliłem się
Przejdź do wpisu Button najszybszy także w Europie
08.05.2009 12:36
0
przecież testy były w jerez a nie w barcelonie
Przejdź do wpisu Button najszybszy także w Europie
21.04.2009 12:34
0
I jeszcze jedno na wikipedii pisze że konstruktorem F1.09 jest rampf
Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach
21.04.2009 12:28
0
pz0 nie o to mi chodziło, zdaje sobie doskonale sprawę że dyfuzor daje docisk z mniejszym oporem w porównaniu do spojlera ale ujmę to obrazowo :) do bagażnika poloneza wsadzasz 2 worki cementu tył siada na glebe - docisk tylnej osi a przód samochodu idzie w górę co nie ?? właśnie dlatego przedni spojler musi dać większy docisk
Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach
21.04.2009 09:42
0
@pjc patrząc na rbr i brawn gp to jest prawidłowa decyzja , ale miejmy nadzieje że ta technologia pójdzie jeszcze do przodu i będzie dawała same plusy w przyszłości
Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach
21.04.2009 09:10
0
Ale brawn gp też otwarcie powiedział, że mają bardzo ciężki bolid, tylko oni nie myślą nawet o zamontowaniu kers
Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach
21.04.2009 09:03
0
pz0 jeżeli bolid ma większą prędkość maksymalną to ma mniejszą siłę docisku większa siła docisku to większa prędkość na zakręcie to jest oczywiste . Ale teraz są tacy którzy mają podwójny dyfuzor który wytwarza więcej docisku na tylnej osi , a żeby bolid dobrze się prowadził downforce musi być też na przedniej osi żeby bolid nie był podsterowny . A teraz trochę fizyki siła razy ramie równa się moment żeby zrównoważyć ten moment trzeba więcej siły na przednim spojlerze, więc ogólna siła docisku jest większa a prędkości max mniejsze . Tak więc im dłuższe proste tym gang dyfuzorów jest gorszy
Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach
20.04.2009 22:25
0
Znalazłem prędkości maksymalne z treningów i było tak jak przypuszczałem najszybszym kierowcą z podwójnym dyfuzorem w drugim treningu był button i był 10 a w trzecim treningu barrichello z 11 miejscem
Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach
20.04.2009 22:08
0
Pojemność baku zależy od bolidu i raczej teamy nie zdradzają takich szczegółów
Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach
20.04.2009 21:59
0
zastanawia mnie jeszcze jedno a mianowicie nie mogę znaleźć prędkości maksymalnych z gp chin, któryego niestety nie mogłem obejrzeć, a podejrzewam, że podwójny dyfuzor daje najwięcej na szybkich zakrętach dlatego brawn wypadł trochę gorzej. A nie rozumiem dlaczego piszecie, że RBR ma tak genialny bolid w trzeciej sesji weber i vettel mieli bolidy o 15 kg lżejsze samochody i lepszą taktykę na wyścig. nie twierdzę, że ich bolidy są złe ale brawn ma przewagę
Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach
18.04.2009 13:23
0
no tylko że inne zespoły takie jak ferrari i maclaren mają po dwa tunele areodynamiczne i komputery to wymieniają prawie co rok tak jak bmw
Przejdź do wpisu BMW po sesji kwalifikacyjnej przed GP Chin
18.04.2009 13:07
0
bmw miało 6 miejsce dokładnie $366.8m Toyota: $445.6m McLaren: $433.3m Ferrari: $414.9m Honda: $398.1m Renault: $393.8m BMW Sauber: $366.8m Red Bull Racing: $164.7m Williams: $160.6m Toro Rosso: $128.2m Force India: $121.85m Super Aguri: $45.6m
Przejdź do wpisu BMW po sesji kwalifikacyjnej przed GP Chin
18.04.2009 13:03
0
BMW w poprzednim roku miało chyba 5 albo 6 z kolei budżet a nie największy , największy ma toyota
Przejdź do wpisu BMW po sesji kwalifikacyjnej przed GP Chin
15.04.2009 11:11
0
prawidłowo
Przejdź do wpisu Podwójne dyfuzory są legalne
15.04.2009 10:57
0
trochę oczojebny ten kolor, ale to chyba kwestia przyzwyczajenia
Przejdź do wpisu Nowa szata graficzna Formula1.pl
08.04.2009 13:04
0
w sumie to Niespokojny ma racje .... fakt nie pomyślałem o tym
Przejdź do wpisu BMW pracuje nad nowym dyfuzorem
08.04.2009 11:35
0
@hot dog chodzi mi o to że w momencie zmiany prawa nie działa ono wstecz a wprowadzanie stewardów w błąd już było wcześniej w regulaminie...
Przejdź do wpisu BMW pracuje nad nowym dyfuzorem
08.04.2009 00:13
0
wydaje mi się że prawo nie działa wstecz tak więc jakby nawet zabronili dwustopniowych dyfuzorów to brawn nie straci punktów z malezji i australii
Przejdź do wpisu BMW pracuje nad nowym dyfuzorem
03.04.2009 11:00
0
podoba mi się jego wypowiedź , gość jest wyluzowany :) szkoda że dostał tak srogą kare
Przejdź do wpisu Red Bull Racing po treningach
01.04.2009 10:47
0
w formule od zawsze tak było że coś wymyślali żeby być szybszym od innych i moim zdaniem nie powinni im tego zabraniać bo cały ten wyścig traci swój urok ale gdy ktoś wymyśli coś naprawde rewolucyjnego to tego zabraniają tak jak Brabham The Fan-Car albo nawet bmw 2 sezony temu z wystającymi sterami na przodzie wkurze jak zabronia uzywania takich dyfuzorów bo mogli by to zrobić przed sezonem a nie teraz.. paranoja
Przejdź do wpisu Alonso: dyfuzory mogą przesądzić o losie mistrzostw
11.03.2009 16:54
0
sorki gdzie oglądacie testy??
Przejdź do wpisu Drugi dzień testów pod Barceloną
13.06.2008 13:37
0
szkoda że nie piszą o tym że dzisiaj robert będzie testował cos na lotnisku rzeszów jasionka :( gdybym wcześniej wiedział....
Przejdź do wpisu Pierwszy dzień testów pod Barceloną
08.06.2008 11:55
0
ciekawe dalaczego kierowcy mcl nie wypowiadali sie na temat quali?? może coś kombinują z taktyką ... i może ham jedzie na 3 pitstopy
Przejdź do wpisu Kolejność startowa przed GP Kanady
07.06.2008 20:48
0
to zobaczcie jakie czasy miał ham i kub w Q1 i Q2 podam wam : 0,562 i 0,645
Przejdź do wpisu Hamilton kontra Kubica
07.06.2008 20:42
0
wiecie może jakie są jutro prognozy pogody na jutro??
Przejdź do wpisu Hamilton kontra Kubica
07.06.2008 20:36
0
hamilton ma podobną ilość paliwa jak Robert zobaczcie czasy z Q1 i Q2 obydwaj mają mniej paliwa niż kimi i massa
Przejdź do wpisu Hamilton kontra Kubica
24.05.2008 15:14
0
oby jutro padało
Przejdź do wpisu Ferrari blokuje pierwszy rząd w Monako
23.05.2008 19:51
0
Q: The weather forecast suggests Monaco could see a wet race. How would you rate the F1.08 in high-downforce configuration with wet tyres? RK: If wet, we will see for the first time in this season how it goes for everybody. It’s currently very difficult to predict if our car will have a better level of performance in wet conditions, although I think it shouldn’t be bad. deszczyk Robertowi nie jest straszny więc moze popadać
Przejdź do wpisu Kubica: Ta nagroda to dla mnie powód do dumy
23.05.2008 17:45
0
kubica w tamtym roku jechał na jeden pit stop wynikiem czego było 8 pole startowe i 5 w wycigu
Przejdź do wpisu Monako: Hamilton kończy dzień z najlepszym czasem
23.05.2008 12:06
0
w wywiadzie dia polsatu Robert mówił coś o pewnej części w F1 08 która nie spisuje sie najlepiej na tym torze ... oby znalazł odpowiedni setup to bedzie dobrze
Przejdź do wpisu BMW Sauber po treningach w Monako
11.05.2008 09:56
0
dzięki Yarpen
Przejdź do wpisu Ferrari z mieszanymi uczuciami
10.05.2008 17:30
0
wiecie może gdzie można znaleźć dokładne dane z Q ?? chodzi mi o czasy w sektorach i v max
Przejdź do wpisu Ferrari z mieszanymi uczuciami