Sidor
Ostatnia aktywność
avatar
Sidor

03.12.2013 19:33

0

@Skoczek130 - nie czytałem tam, spoko. Myślałem, że żadnych filmików nie ma

avatar
Sidor

03.12.2013 16:55

0

http:// www.youtube.com/watch?v=od3H6Jxisfk#t=63

avatar
Sidor

03.11.2013 10:00

0

@1. Orlo. Ma to sens, pytanie tylko jak brzmi kontrakt. Możliwe, że termin wypłaty zbiegł się z tym felernym wyścigiem gdzie było spięcie. Nie wiemy czy Kimi powinien dostawać kase co wyścig czy pod koniec sezonu w którym jeździ.

avatar
Sidor

05.08.2013 21:38

0

14. fracky. OK, tylko przy niższych obrotach i w większym zakresie obrotów moment powinien być wyższy jak obecnie dzięki turbo. Mam na myśli największą wartość momentu a nie max moc. Pamiętam co się działo w pierwszym wyścigu bez kontroli trakcji w Australii ;) Wydaje mi się, że może być ciekawie w pierwszych wyścigach na wyjściach z wolnych zakrętów. Gdzie aero jeszcze nie działa, a temat szerszych opon tylnych raczej nie dojdzie do skutku.

avatar
Sidor

05.08.2013 19:54

0

8. fracky. O ile pamiętam to łączna moc ma być mniejsza od generowanej obecnie przez V8. Moment obrotowy zapewne będzie większy niż obecnie. Ciekawy jestem jak to się przełoży do torów krętych jak i z dużą ilością prostych w stosunku do obecnych czasów okrążeń.

avatar
Sidor

05.08.2013 19:48

0

10. Tutankhamun. Skąd pewność, że za 30 lat F1 będzie oparta na silniku spalinowym ;p

avatar
Sidor

31.07.2013 09:32

0

Myślę, że warto zapytać Buttona ;p

avatar
Sidor

06.07.2013 10:46

0

nic dodać, nic ująć. Myślę, że wszystko zostało tu powiedziane i po co te nerwy ?

avatar
Sidor

05.07.2013 16:13

0

@ 7. RyżyWuj, zgadza się. Problem w tym, że takie opony były już w F1. Wytrzymywały dystans wyścigu, przeciążenia itd. ale dla ludzi wyścigi były za nudne. Teraz priorytetem jest max. 20 kółek kosztem wytrzymałości. Ludziom nie da się dogodzić. Jeżeli jest możliwość wyznaczyć trwałość opon zero-jedynkowo to nie ma problemu a w mojej opini trwałość i wytrzymałość w przypadku opon jest od siebie zależna.

avatar
Sidor

05.07.2013 13:52

0

@4. RyżyWuj, Zauważ, że już prędzej były problemy z kapciami. Trafiały się sporadycznie na mniej wymagających torach dlatego była o tym cisza. Pirelli już dawno trąbiło o zbytnim pochylaniu kół. Opony w tym roku się zmieniły i możliwe, że zespoły przesadziły a skale problemu ukazał dopiero naprawdę wymagający tor.

avatar
Sidor

05.07.2013 12:57

0

Jak są używane inaczej jak zakładano to się nie dziwię. Już bodajże w tamtym roku podczas GP GB był problem z Red Bullem, który sam się przyznał po wyścigu, że zastosował ekstremalnie duże pochylenie kół.

avatar
Sidor

02.07.2013 16:11

0

Czyli w dużym zaokrągleniu wychodzi 50l / 100 km o_O

avatar
Sidor

11.01.2013 21:57

0

@3 Moc w km to nie wszystko, ważne jak ta moc przebiega. Tymbardziej, że moment ma być wyższy. Mnie cieszy natomiast jedno zdanie z tej wypowiedzi "Bolidy z większą mocą niż przyczepność" mam nadzieje, że to będzie prawda ...

avatar
Sidor

07.11.2012 19:30

0

Dokładnie, jak już się wie gdzie patrzeć to strasznie to wygląda ... Tutaj macie w HD, dużo bardziej widoczne to jest http:// www.youtube.com/ watch?v=_JN0F5H29v0

Przejdź do wpisu Gumowy nos Red Bulla?

avatar
Sidor

28.09.2012 20:41

0

@56 Podobna sytuacja była też jak Batton odchodził z Brawn GP do McLarena ...

avatar
Sidor

20.12.2011 20:06

0

@13 pewnie wtedy nikt by nie stosował V12 tylko jak najmniejsze silniki ale za to wykręcone w kosmos. Tak jak było to w latach 90. Co do dżwięku to pewnie będzie OK, bo z tego co pamiętam to mają się kręcić do 15 000 RPM. Więć ciężko na chwile obecną z czymkolwiek je porównywać a już napewno nie z Fordem Mondeo...

avatar
Sidor

10.04.2011 14:01

0

taaaa... a ja wytypowałem Petrova na 7 miejscu :/

avatar
Sidor

25.02.2010 00:36

0

27. murmunder, pożyjemy zobaczymy. Wszystko wróci do normy w pierwszym GP. Czyli szara rzeczywistość, obym się mylił.

avatar
Sidor

03.02.2010 13:52

0

F. Alonso Ferrari F10 1:11.470

avatar
Sidor

12.09.2009 18:20

0

Nie ma znaczenia kolejnosc na starcie, jest tyle długich prostych, że po kilkunastu okrążeniach będą się liczyć tylko bolidy z KERS.

avatar
Sidor

18.10.2008 14:58

0

pz0 - nie czepiaj się szczegółów, chodziło oczywiście o Q2. KUB dopiero w ostatniej chwili poprawił czas. HEI napewno wiedzial, że KUB jest zagrożony a on już miał pewność, że będzie w Q2.

avatar
Sidor

18.10.2008 13:45

0

Tak go krytykujecie. Nikt z was nie pomyślał, że może w ten sposób chciał pomóc Robertowi wejść do Q2 ? Nic nie tracił bo już wiedział że się zakwalifikował.

avatar
Sidor

22.08.2008 10:18

0

Nigdzie nie umie oglądać ale chociaż live timing już działa

avatar
Sidor

22.08.2008 10:11

0

Tutaj można tylko nic nie ma http://www. soccer-live. pl/ITVF1/f1player.php ( usunąć spacje ) ive timing też nie działa ! :/

avatar
Sidor

22.08.2008 10:06

0

Trening się już zaczoł ? Gdzie go oglądacie ? U mnie nigdzie nie działa.

avatar
Sidor

21.08.2008 13:48

0

Poprawka formula1.com

avatar
Sidor

21.08.2008 13:47

0

Ciekawe czy mieli na myśli nowy pakiet aero, widać go w galerii na formula.com. Dagmara_W wszystko jest po prawej stronie, możliwe że już ktoś poprawił

avatar
Sidor

21.08.2008 13:44

0

Orientuje się ktoś czy na tej stronie http://stream.ra1kkonen .com/ simulcastPlayer_02.swf ( usunąć spacje ) będzie można oglądać jutrzejsze treningi ?

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu