DO
GP Holandii
29.08 - 31.08
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Węgier
-
Kolejny dublet McLarena, ale tym razem to Norris obronił się przed Piastrim
-
Norris sięgnął po 200. zwycięstwo McLarena w F1
-
Problemy z podwoziem uniemożliwiły Leclercowi wywalczenie podium
-
Znakomity występ Bortoleto
-
Tsunoda przekonuje, że cały czas zbliża się do Verstappena
-
Bezbarwny wyścig w Alpine
-
Russell na podium. Antonelli zadowolony z powrotu do starego zawieszenia
-
Lawson w końcu odnalazł formę
-
Aston Martin z najlepszym wynikiem w sezonie i awansem w klasyfikacji generalnej
-
Kierowcy Williamsa optymistyczni mimo braku tempa
-
Problemy z autem zmusiły Bearmana do zakończenia jazdy
Ostatnia aktywność
22.07.2012 12:16
0
Pytanie jak to wpływa na aerodynamike faktycznie. Bo jedyna sensowna sytuacja wydaje mi sie ze jest taka ze przy wysokim momencie nos bolidu unosi sie dosc znacznie co generuje mniejszy docisk rowniez podłoga ma troche inny przepływ powietrza bo sie zmienia kat natarcia. Oczywiscie ze jak zmniejszony zostanie moment to wszystko sie zmieni i polepszy, ale czy przypadkiem wtedy bolid słabiej nie przyspiesza zwyczajnie??? Przyspieszenie jest wypadkowa momentu i mocy jakos i wiadomo ze jak jedna z tych wartości sie obniży auto bedzie wolniejsze jasne ze moc jest ważniejsza ale mimo wszystko moment ma duze znaczenie dla charakterystyki silnika...
Przejdź do wpisu Red Bull podejrzany o złamanie regulaminu