DO
GP Miasta Meksyk
24.10 - 26.10
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP USA
-
Verstappen szybko wrócił do wygrywania - kierowcy McLarena pod presją
-
Racing Bulls bez tempa i punktów
-
Williams opuszcza Teksas bez punktów z niedzieli mimo dobrego tempa
-
Alpine po raz kolejny najwolniejsze
-
Verstappen zrównał się w liczbie podiów z Vettelem
-
Ferrari z pierwszym podium od GP Belgii
-
W McLarenie coraz większe powody do niepokoju
-
Hulkenberg zdobył punkty po sześciu wyścigach przerwy
-
Haas po raz czwarty w swojej historii punktował w GP USA
-
Alonso opuszcza Austin z jednym punktem
-
Mercedes bez szału, ale chce powalczyć o wicemistrzostwo

Ostatnia aktywność
22.07.2012 12:16
0
Pytanie jak to wpływa na aerodynamike faktycznie. Bo jedyna sensowna sytuacja wydaje mi sie ze jest taka ze przy wysokim momencie nos bolidu unosi sie dosc znacznie co generuje mniejszy docisk rowniez podłoga ma troche inny przepływ powietrza bo sie zmienia kat natarcia. Oczywiscie ze jak zmniejszony zostanie moment to wszystko sie zmieni i polepszy, ale czy przypadkiem wtedy bolid słabiej nie przyspiesza zwyczajnie??? Przyspieszenie jest wypadkowa momentu i mocy jakos i wiadomo ze jak jedna z tych wartości sie obniży auto bedzie wolniejsze jasne ze moc jest ważniejsza ale mimo wszystko moment ma duze znaczenie dla charakterystyki silnika...
Przejdź do wpisu Red Bull podejrzany o złamanie regulaminu