DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
26.07.2009 16:46
0
Wybudzili go ze spiaczki po to by poddac badaniom, a przy okzaji by mogl spotkac sie z rodzina. A teraz spowrotem go jej poddali bo to pomaga w powrocie do zdrowia.
Przejdź do wpisu Massa pozostanie w śpiączce przez 48h
04.04.2009 19:55
0
woosterr - Sebastian Vettel dostał karę cofnięcia 10 miejsc na starcie za kolizję z ROBERTEM KUBICĄ i późniejszą jazdę na trzech kołach co zagrażało bezpieczeństwu na torze. Ten incydent miał miejsce na zeszłotygodniowym GP Australii. PS tak, tak...F1 oglądasz od dawna i jesteś fanem. Tylko przeoczyłeś otwierający sezon wyścig.... Bywa =P
Przejdź do wpisu Red Bull po kwalifikacjach
04.01.2009 12:01
0
Panowie, dajcie spokój xD A pan, panie przemoziom99 niech pójdzie, weźmie prysznic, położy się, odpocznie i niech zgoda tu zapanuje. Bo dyskusja trochę stoczyła się z poziomu (cyt. "a jak sobie nie pojde to co"). I jak pan ma te 18 lat to chyba powinien pan zrozumieć...i żadnej zmowy tu nie ma :)) Pozdrawiam i apeluje o zakończenie tematu. Dożyjmy wszyscy w komplecie chociaż tego GP Australii.
Przejdź do wpisu Alonso odmówił Ferrari
28.10.2008 10:32
0
Czy ich naprawdę poje***ło ?! Niedługo będą standardowi kierowcy, których Berni i Max wyhodują sobie na swojej działce!!! :/ Przepraszam, nie mam już siły tego komentować... Chce tego samego co @yaneq, po prostu chwili spokoju i ciszy... I Scuderia bardzo dobrze robi, rencista Bernie powinien to zauważyć w końcu Ferrrari to prawie synonim Formuły 1... to sie przestaje robic smieszne, a zaczyna robić tragiczne. Pozdrawiam wszystkich fanów tego jakże pięknego (choć z każdym dniem coraz mniej) sportu....
Przejdź do wpisu Ferrari grozi odejściem
20.10.2008 08:25
0
Co tu dużo mówić McLaren już od GP na Silverstone był szybszy od Ferrari. A Hamilton jest świetnym kierowcą. Ale nie lubię ich za ten snobizm który od nich bije... A Hamiltona za nieprzemyślane wypowiedzi typu "jak się nie ma jaj żeby hamować później..." ; jestem najlepszy itd. Jest dobry ale nie mogę stwierdzić, że jest najlepszy. Jak powiedział Artur Kubica McLarenem dużo łatwiej jeździć niż BMW. To chyba mówi samo za siebie i taka jest prawda. I łatwiej jest jeździć na pewno nie tylko od BMW... Jednak to sprawia, że trzeba przyznać, iż w Woking wykonują naprawdę dobrą robotę i to chyba oni zasługują jednak na tytuł... Mówię mimo, że całym sercem jestem za Scuderią
Przejdź do wpisu McLaren cieszy się z niesamowitych osiągów
03.10.2008 09:58
0
Sory za ortografie :P
Przejdź do wpisu Abu Dhabi nocą?
03.10.2008 09:57
0
A mi się nawet w Singapórze podobało :] Po za tym, że było parę niedociągnięć... Jak dla mnie po pierwsze było trochę za jasno jak na noc ;) Te światła były poustawiane za gęsto co zrobiło wrażenie ścigania się za dnia i dla tego nie było widać różnicy (ale na przewrażliwioną FIA nic nie poradzimy). Żeby było trochę ciemniejszych stref (np na prostych) światło by się odbijało inaczej od bolidów, wydawały by się szybsze, a pozatym byłby dodatkowy dreszczyk bo niewiadomo co jest w cieniu :D. No sie rozmażyłem... to i tak nigdy nie przejdzie... Pomińmy natężenie światła. Sam tor wybudowany w ok. rok był w paru miejscach nie dorobiony i nie pomyślany. Np, ta "pseudo szykana", kartingowa jak ją nawet nazwał Kubica; niwypałem moim zdaniem były bariery z wody, która po uderzeniu wylewała się na nawierzchnię i sprawiała, że i tak trude miejsce (bo w takich zazwyczaj się wypada) stawało się jeszcze trudniejsze. Pomijam już wyboje, których było chyba więcej niż na wszystkich torach ulicznych razem wziętych... Więc idea nocnego wyścigu w Abu Dhabi mi pasuje pod warunkiem, że tor będzie ciekawy i nawierzchnia nie będzie zbyt wyboista (szczególnie na dohamowaniach). Pozdrawiam i zwolenników i przeciwników ścigania w nocy ;)
Przejdź do wpisu Abu Dhabi nocą?
28.09.2008 17:21
0
executor - nie twórz teorii spiskowych ;) Piquet przecież specjalnie w tą ścianę nie wjechał, po prostu zrobił "bączka" i tyle. A, że Alonso miał dziś furę szczęścia to wygrał :) Z resztą należało mu się i to mi troche osłodziło ten wyścig. A wyścig... no cóż średniawy. Gdyby nie to, że to tor uliczny zanudzilibyśmy się na śmierć. Tak przynajmniej taki Piquet wjechał w bandę i cała stawka dzięki temu przewróciła się do góry nogami. Swoją drogą to Kubica i tak ma szczęście w tym całym nieszczęściu bo sytuacja w Mistrzostwach prawie się nie zmieniła... Co prawda gdyby nie ta kara, gdyby zjechał razem z Rosbergiem... No ale dość gdybania czekamy na Japonię :) Pozdrawiam
Przejdź do wpisu Alonso odnosi sensacyjne zwycięstwo w Singapurze
24.09.2008 08:27
0
Noo z tym "imponujący i ekscytujący manewr" to troche przegieli... ;). Moim zdaniem kara należała się Hamiltonowi, ale nawet przy całym braku sympatii jakim jego darzę muszę przyznać, że troche była za sórowa... Mistrzem będzie lepszy. Jeżeli zostanie nim Hamilton no to szacunek dla jego umiejętności, ale jak ma to być Masa (któremu kibicuję) to wolałbym żeby nie wpływał na to wynik GP Belgii. Pozdrawiam :)
Przejdź do wpisu McLaren po decyzji FIA
13.09.2008 18:10
0
Cóż, pożyjemy, zobaczymy...
Przejdź do wpisu BMW rozczarowane po kwalifikacjach
29.08.2008 09:51
0
Straszna choroba :-/ szkoda że nie było nam pisane go oglądać w wyścigach... świetny kierowca...
Przejdź do wpisu Zmarł Phil Hill
29.08.2008 09:21
0
2008-08-28 18:32:03 Piotre_k - dobrze powiedziane. Ja własnie z tego powodu nie daże sympatią McLarena, chociaż ich nie krytykuje tam po prostu tak zawsze jest było i będzie. Co do Ferrari to normalnym jest, że w przypadku walki o mistrzostwo wspiera się któregoś z zawodników. W końcu tytuł jest tylko jeden ?
Przejdź do wpisu Domenicali: Kimi pomoże Massie
08.08.2008 11:02
0
Nie no jasne, że BMW skupiło się na przyszłym sezonie, wykonało swój cel na ten rok... Ale tym, ze mogli sobie odpuścić ulepszanie F1.08 przy niezłej przewadze (punktowej) nad McLarenem i Robertem na czele klasyfikacji potwierdzili, że rzeczywiście nie są jeszcze dojżałym do mistrzostwa teamem... Gdyby się postarali mogli by jak Ferrari i McLaren jednocześnie rozwijać tegoroczny bolid i pracować nad nowym. Bo chyba jednak niemały budżet BMW na to by pozwolił? A u nich panuje "niemiecki porządek" i zero pasji, zero determinacji by wykonać coś ponad plan. I dlatego nigdy nie kochałem BMW... W tym sezonie mogą błysnąc raz czy dwa, przypuszczam że na Monzie, gdyż tam będą z mniej wiecej taką siłą docisku jak na '09. Jedyna szansa dla Roberta w tym ze w nastepnych 4 wyscigach 2 bedą na torach ulicznych a 2 to lubiane przez niego Spa i właśnie Monza. Pozdrawiam
Przejdź do wpisu "Moje zadanie to budowanie szybkich samochodów!"
25.07.2008 09:53
0
A mnie z kolei zastanawia czy inne zespoły podobnie jak BMW testują KERS i jak tak to czy zaopatrzyli mechaników w gumowe rękawice xP. WRC_fan - moze być w sumie jemu też sie co nie co od zycia nalezy... Pozdrawiam! :D
Przejdź do wpisu Webber najszybszy trzeciego dnia
16.07.2008 09:26
0
A miało byc tak pieknie... jak nie bedzie chociaż permanentno-uliczny (bo o ulicznym z Panem Tilke nie ma już co rozmawiać-Singapur jak na jego kariere pewnie mu wystarczy...) to całkiem zwątpie. No ok niech i bedzie zwyczajny... ale coś w stylu Suzuki, Spa.. Dlaczego nie buduje się już takich torów? :/
Przejdź do wpisu Zmiany w Abu Dhabi
15.07.2008 11:02
0
Szybciej bym jednak widział własnie Bruno Senne (chociaz moze jeszcze nie za rok) Sebastiena Buemi lub Lucasa di Grassi w F1... Pantano to chyba na testera bo w wyścigach to jakoś on mi sie nie widzi...
Przejdź do wpisu Pantano chciałby wrócić do Formuły 1
05.07.2008 19:35
0
to Felippe znowu bedzie musiał sie przedzierac... Rok temu tak bylo jak startował z Pit Lane teraz problem na Pit Stopie. Ale to tylko wróży ciekawy wyscig. Razem z Robertem trochę się pomęczą... A ja licze na d(r)eszczyk emocji ;-) Forza Ferrari!! Forza Kubica!!
Przejdź do wpisu Kierowcy Ferrari po kwalifikacjach
05.07.2008 16:43
0
Co do kwalifikacji, to cieszę się z PP dla Heikkiego - on też na to zasługuje. Było by milo zobaczyć również jego pierwsze zwycięstwo, chociaż nie przepadam za Macami ale temu chłopakowi to się należy. Co do Webbera?...Hmm... Wielka niespodzianka in plus. Raikkonen - tradycyjnie. Hamilton - nie wytrzymuje presji i za wszelką cenę będzie chciał się odgryźć na starcie (Kimi uważaj na wejścia a'la Canada ;-)) Heidfeld - cieszę się ze wreszcie wrócił do normalności w Qualu. Alonso - tego się spodziewałem. Piquet - brawa za dotrzymanie kroku Fernando (chyba nam się przebudził). Kogo tam mamy dalej... Vetel - tez pozytywne zaskoczenie widać ze ma chłopak potencjał. Massa - cóż chyba jednak rozczarowanie ale w zasadzie to duży znak „?”. Nie wiemy ile ma paliwa i jeżeli jedzie na 1 stop to może to być ryzykowne i nie wiem czy się opłaci. Chociaż ja trzymam za niego kciuki. No i Robert - mam nadzieje ze usterka nie jest bardzo poważna i obawiam się czy nie będzie musiał startować z Pit Lane jeżeli to cos poważnego... Na razie nie da się nic przewidzieć ale na pewno będzie jutro walczył. Ogólnie zapowiada się bardzo ciekawy wyścig, w którym Kovalainen powalczy o pierwsze zwycięstwo, Webber może dowiezie drugie podium dla RedBull'a chociaż to mało prawdopodobne. Ale na pewno zapunktuje o ile nie zrobi jakiegoś błędu, Hamilton będzie szarżował od początku a Massa i Kubica będą się przedzierać. Czekam z niecierpliwością i liczę po cichu na deszcz :-)
Przejdź do wpisu Kovalainen broni honoru McLarena na Silverstone
05.07.2008 16:21
0
Jak czytam niektore posty o tym ze BMW Sauber "leci w kulki" i specjalnie nie wypuscila Roberta na tor to mi sie nie dobrze robi!!! Jak ktos ogladał transmisje to widzial ze uszkodzony byl tył pojazdu (przypuszczam ze zawieszenie). W takiej sytuacji nie mogli go puscic. A to ze doszlo do tej usterki to wina tylko i wylacznie ustawień (samochod zbyt mocno ocieral sie o nawierzchnie i to spowodowało uszkodzenie). Takie zeczy się w F1 (z reszta nie tylko) zdarzają ! Z czego tu robić tragedie?! Osobami z którymi sie zgadzam są Dagmara_W i Lechu2901. Trzeba wierzyć, że będzie ok, a jak nie no to cóż czekamy na Hockenheim i tyle. To jest sport i takie zeczy przydarzyc sie moga kazdemu...
Przejdź do wpisu Kovalainen broni honoru McLarena na Silverstone
05.07.2008 10:20
0
a co tu spekulować po piątkowych treningach! Będzie co bedzie a sensownie to dopiero będzie mozna sie wypowiedziec jak zawsze - po Q2...
Przejdź do wpisu BMW Sauber po pierwszych treningach
03.07.2008 10:54
0
Ajek - dokładnie. Z resztą i tak ani ja ani Ty tam pewno nie pojedziemy ;-) to dla mnie moze byc i 10000 wiecej lub mniej miejsc... co to za roznica dla mnie przed telewizorem liczy sie wyscig
Przejdź do wpisu GP Singapuru - mniej zakrętów, więcej trybun
30.06.2008 10:46
0
adams100 - niestety tak własnie by było pozostała by ta 1/4... jak oglądałem w zeszłym roku z kumplami GP Chin i siedziało nas 4 to po tym jak Kubicy zepsół się bolid ich trzech nagle przestało się interesować F1 i poszli... tacy też niestety są... ale ja tam ich toleruje póki nie zaczną siebie nazywać "kibicami F1".... :-/
Przejdź do wpisu BMW planuje zmiany dopiero na Monzy
30.06.2008 10:41
0
norbertinho - może nie z lat 90' ;-) bardziej to chyba będzie przypominać rok 2009... za rok będziemy mieli wszędzie "odchódzone" w porównaniu do dzisiaj aero...
Przejdź do wpisu BMW planuje zmiany dopiero na Monzy
21.06.2008 21:12
0
no poprostu Lewiska nie poznaję...
Przejdź do wpisu McLaren nie traci nadziei na dobry występ
21.06.2008 21:10
0
orinocoPL - dobre, dobre :D A swoją drogą jakoś Hamilton nie wspomina już o podium.. nawet przyznaje, że wyprzedzać będzie ciężko... Tak jakoś mało tej arogancji wobec innych kierowców...
Przejdź do wpisu McLaren nie traci nadziei na dobry występ
21.06.2008 21:03
0
No to kolejni przeciwnicy Roberta eliminowani są jeszcze przed wyścigiem (Kovalainen). Więc start z 3 lini, 5-ego pola po czystej stronie toru... To oznacza, że jeżeli nie bolid to przynajmniej (albo aż) szczęście sprzyja naszemu rodakowi. Może być dobrze i na to licze, chociaż o podium i utrzymanie pozycji lidera będzie ciężko...
Przejdź do wpisu BMW niezadowolone z kwalifikacji
18.06.2008 12:25
0
Ja tam nie mam nic przeciwko niemu niech wraca... fajnie by było zobaczyć go np w Williamsie np w miejsce Nakajimy (chociaz niewiem czy Sir Frank zrezygnuje ze swojego "kamikadze"....)
Przejdź do wpisu Villeneuve chciałby powrócić do F1
16.06.2008 17:47
0
Dobrze że jest ten "silly season" przynajmniej mam sie z czego pośmiać xD A w tym "newsie" to wszystko totalnie mnie rozbawia :D Nawet jeżeli tak by miało się stać (w co wątpie bo do końca sezonu 50 razy się te "plotki" będą zmieniać), to co to teraz zmieni? Proponuje dziennikarzom myśleć nad tym co jest teraz, a nie wymyslac przeróżne roszady... pewnie i tak mnie nie posłuchają, a może i dobrze, bo nie zabiorą mi przyjemności wyśmiewania się z ich historyjek ;D A tak zupełnie nie na temat to: @FUNIOF1 Twój nick jakoś znajomo dla mnie wygląda... Takie pseudo ma mój kumpel... ale może wymyślam :D PS. Sory za off topa ;P
Przejdź do wpisu Kubica w Ferrari, Rosberg w BMW?
12.06.2008 17:11
0
emilek_ee - To chyba oczywiste, że jak 20 bolidów to i 20 kierowców nie? To chyba równoznaczne, nie prawda? Chyba, że Ty widziałeś dwu osobowe wersje bolidów F1.. Jak tak to pokaż, musi to ciekawie wyglądać... Widać, że czepianie się za słówka i brak zdolności w rozumieniu tekstu czytanego masz we krwi. A mój nick to F1Misteria0730...
Przejdź do wpisu Ultimate Motorsport kupi Toro Rosso?
11.06.2008 15:56
0
walerus@ prawda... Będzie miło, jak chociaż te 20 kolorowych bolidów zobaczymy za rok... I dobrze by było, żeby zespół rzeczywiście jeździł "na poziomie" i się rozwijał, czego również życzę Force India.
Przejdź do wpisu Ultimate Motorsport kupi Toro Rosso?
11.06.2008 15:52
0
PETRONAS ![RK]! @ Jakieś Williamsy? No z tym to już przesadziłeś... Jedyna prywatna firma nie sponsorowana przez żaden poważny koncern będąca w F1 od tylu lat a Tobie to "jakaś tam" ??? A co do BMW POWER to jedynym zespołem korzystającym obecnie z silników BMW jest BMW Sauber.... Jasne fajniej by było oglądać Fordy, Audi itd., obok Ferrari, McLarenów i BMW ale to na razie nie realne... I poniektórzy zajrzyjcie zanim coś napiszecie do słownika ortograficznego... Pozdrawiam.
Przejdź do wpisu Ultimate Motorsport kupi Toro Rosso?
30.05.2008 16:50
0
Nie bylby tylko jest :) Wieczorami w czasie weekendu GP grywa w karty wspólnie z Fernando Fisim i jeszcze kilkoma kierowcami. Ponoć stawka jest niestety ograniczona ;) Opowiadał o tym którys z tej trójki w jednym z wywiadów na www.f1.com
Przejdź do wpisu Wywiad z Robertem Kubicą
30.05.2008 16:37
0
jan55 - w pełni Cie rozumiem i masz 100% racje ale wyluzuj juz ;) Samego mnie wkurzają poniektórzy "Kubicomaniacy". Szczególnie ci zachowujący sie tak jak to dokładnie opisałeś. No ale taka jest niektórych "wiernych kibiców" mentalność... Ja takich toleruje (w końcu niech im będzie - oni "oglądają Kubicę", a ja "oglądam F1") do czasu gdy nie zaczynają pleść głupot na temat tego sportu... Wtedy ich najpierw zjade a pozniej poprawiam wypowiedzi... co do tego co wolę oglądać to stanowczo mówię - Formuła 1. Poprostu pokochałem ten sport od czasu gdy zacząłem oglądać wyscigi (to własnie ten pechowy weekend na Imoli kiedy zginął Senna...). Nie zmienia to faktu ze z całego serca będę kibicował Polakom na ME :) I proponuję zakonczyc ten temat bo to do niczego nie prowadzi. Jedynie do kłutni fanów F1 z fanami Kubicy z fanami piłki noznej.... pozdrawiam :)
Przejdź do wpisu GP Kanady przeniesione do telewizyjnej Czwórki
23.05.2008 08:55
0
mario547@ matematyku xD. Co za różnica czy bedzie padac czy nie? a tych 60% nie mozesz dzielic na godziny. To co pozniej procenty z kazdej godziny sie sumuje i wychodzi prawdopodobienstwo opadów :D?? To chyba sie wylicza srednią z całego dnia i wtedy wychodzi te np 60% ;P od kiedy srednia sie oblicza dodając :D ?? To tak a propos matematyki. A co wyścigu w deszczu czy też nie... Tak jak Kimmi powiedział : warunki będą identyczne dla wszystkich. Tyle że wyjdzie jedynie na jaw kto z całej stawki potrafi jezdzic i kto podczas treningów pamietał o ustawieniu setupów pod takie warunki. A czy bedzie padać, czy nie bedzie padac, dowiemy się w niedziele podczas wyscigu (I nie ekscytuje się tymi warunkami za bardzo - w Malezji tez ponoć miało padać)
Przejdź do wpisu Ferrari po pierwszych treningach
18.05.2008 12:26
0
Buhaha ciekawe jakoś nagle mu pszeszło to zainteresowanie F1. Efekty uboczne choroby pt "szpiegostwo"? Nie dziwie sie ze nie chce miec z Formułą nic wspolnego ale dziwi mnie ze znalazł jeszcze gdziekolwiek pracę...ale po co ja to komentuje... jego wypowiedzi nie nadają się do komentarzy... Dla mnie gość jest zerem. I nie chodzi tu o moją sympatię do Ferrari. Jakby to się zdarzyło w STR albo dawnym Spykerze to miał bym o nim identyczne zdanie...
Przejdź do wpisu Stepney niezainteresowany F1
15.05.2008 16:25
0
Musze powiedzieć, że co roku ze wszystkich startów, najbardziej czekam na ten wyścig. Historyczne GP Monako na historycznym ulicznym torze. Torze najbardziej wymagającym technicznie, nienagumowanym, wyboistym. I dlatego obawiam się o przebieg wyścigu... Żeby tylko nie był podobny do GP Australii, a moze nawet bardziej dramatyczny (mimo tego, ze kierowcy przyzwyczaili sie do braku TC). Ściany w Monte Carlo są naprawdę blisko... Co do BMW to jak to ktoś wyżej napisał, testowali zarówno z "rogami" jak i bez. Jednak w tej drógiej wersjii tez przypuszczam ze zastosowali "dziure" a'la Ferrari. I ciekaw jestem jak wygląały róznice pomiedzy jednym setupem a drógim ;) Które ustawienie było lepsze na Monako dowiemy się pewnie dopiero za tydzien. Teraz pozostaje tylko czekać na kwalifikacje i wyścig . Wiem jedno - dla mnie bedzie to fantastyczny wyścig niezależnie które miejsce zajmie Robert... chociaż oczywiście wiadomo, że najlepiej by było gdyby był (...) nie chcę zapeszać :) Pozdrawiam i zapraszam do głosowania w ankiecie na www.f1.com ;)
Przejdź do wpisu BMW po pierwszym dniu testów w Le Castellet
29.04.2008 15:38
0
No @Bonjure był szybszy i wyjął mi to z ust ;) Jednak te starty Roberta zaczynają mnie niepokoić... W Australii przyzwoicie, w Malezji bezbłędnie, w Bahrainie niby sprzęgło, tu znowu cos nie tak... Oby nie utrzymała sie ta tendencja spadkowa i Robert znów zawitał na podium. Być może i 11 maja... Czego mu i BMW życzę :)
Przejdź do wpisu BMW: Jesteśmy na poziomie McLarena
27.04.2008 11:37
0
Więc teraz troche spekulacji. Z jednej strony Alonso ma szanse na podium. Nie ma zbyt duzo paliwa ale dzieki temu bedzie w stanie jechac tępem Raikkonena. Gdyby udało mu sie go wyprzedzic (co niestety nie jest łatwe na torze w Barcelonie) a Renault prowadzone przez Alonso okazało by się byc tak szybkie jak BMW nawet po wczesniejszym o 2-3 kolka pit-stopie jest szansa na 3 miejsce. Co do Kubicy to czy bedzie na podium rozstrzygnie sie w walce na starcie z Massą, lub w trakcie wyscigu z Alonso. Nie lubie tego gdybania wiec na tym koncze. Szczerze mowiac to pierwszy wyscig w którym dosłownie niczego nie jestem pewien. No moze poza tym ze Ferrari poraz kolejny zaliczy podium i bardzo prawdopodobne - jego najwyzszy stopien.
Przejdź do wpisu Renault: wysoka pozycja Alonso
26.04.2008 10:58
0
To czy łatwiej utrzymac P1 niz wyprzedzac kierowcow Ferrari to z tym sie zgodze. SF miala obecnie najszybszy bolid na prostych a w zakretach mysle ze byli na tym samym poziomie co BMW. Jak to sie bedzie mialo teraz to sie przekonamy po wyscigu. Jak powiedzialo niedawno kierownictwo BMW, bedzie to mniej wiecej powtorka z inauguracji sezonu. @fullbzik ja niezgodze sie jednak ze obaj kierowcy Saubera beda mocno zatankowani. Mysle ze strategia w kwalifikacjach bedzie podobna do Australii. Jeden kierowca bedzie mniej zatankowany i walczyc bedzie o P1, drogi natomiast pojedzie z podobna iloscia paliwa co konkurencja (czyt. Ferrari, McLaren). To oczywiscie tylko spekulacje jak bedzie to odpowiemy sobie tak naprawde ok 16 w niedziele. Pozdrawiam
Przejdź do wpisu BMW po piątkowych treningach
24.04.2008 13:55
0
He he he he BMW ? HA ha ha xD no dobra juz na poważnie... Dziwi mnie wielki optymizm w Renault najpierw miało być jakieś skrzydło "W" teraz że ze srodka stawki w ciagu 3 tygodni awansują do pierwszej czwórki (teamów rzecz jasna). Osobiście nie miał bym nic przeciwko gdyby francuski zespół poprawił swoje osiągi (ze względu na moją sympatię do Fernando) jak narazie mizerne w tym sezonie. Może i "dziadzia" jak tu go ktoś nazwał poniosło ale nie ignorujmy tez tego co mówi. Wyniki w treningach o ile nie były kręcone na oparach mogą napawać optymizmem. Więc Williams, Red Bull i Toyota mają się czego obawiać. Czego nie powiem napewno o obecnych "trzech muszkieterach" Formuły 1 czyli Ferrari, BMW i McLarena... Akurat tej trójki jakoś dziwnie jestem pewien...
Przejdź do wpisu Briatore: Renault zbliży się do BMW
15.04.2008 20:24
0
No @ Moralez wyjąłeś mi to z ust ;) W pełni sie z tym zgadzam i również radze się tym nie ekscytować... Niektóre zespoły robią to co czasem w piątkowych treningach czyli tzw "chwyt marketingowy". Są teraz na językach wszystkich co robi im niezłą reklamę. Także ja czekam do kwalifikacji z werdyktem o formie poszczególnych zespołów
Przejdź do wpisu Barrichello najszybszy drugiego dnia testów
13.04.2008 11:53
0
No to się chłopacy poprawili co by nie mówić! Nauczyli się czegoś na błędach jakie popełnili w zeszłym sezonie (psikusy z podnośnikiem & latające nakrętki). Troche mnie te statystyki uspokoiły. Może już nie będę z "zapartym tchem" patrzył na przedni podnośnik w bolidzie Roberta podczas Pit Stopu... a do @maciek123 przecież do końca sezonu zostało 15 wyścigów! Jeszcze nie raz będzie okazja by wygrali nie tylko na Pit Stopach :-) Z resztą ja i tak jestem zdziwiony szybkością rozwoju teamu BWM Sauber. To dopiero 3 rok jak ten zespół istnieje a już zaliczyli prowadzenie w tabeli konstruktorów i pare razy stali na podium. Co prawda jeszcze nie na tym najwyższym ale to kwestia czasu. Myślę że SF ma się czego obawiać jak nie w tym to na pewno w przyszłym sezonie. Czego wam sobie i Robertowi życzę.
Przejdź do wpisu BMW najszybsze na pit lane
02.04.2008 20:05
0
a skąd taki pesymizm @::::MORF:::: ?? :) moim zdaniem BMW nie po to startuje w mistrzostwach zeby byc 3 siłą. Mają budżet, specjalistów, chęć dążenia cały czas do przodu, wreszcie dwóch równo jezdzacych kierowców - jednego doswiadczonego, drógiego podobnie jak zespół młodego i rozwijającego się no i z tym "potencjałem ;-)" . Patrząc na ostatnie rezultaty mysle ze w obecnym sezonie bedziemy swiadkami walki "wielkiej trójki" a nie jak poprzednio dwójki. Czego wam i sobie zycze :-) Ale to tylko takie tam niewinne spekulacje X-) pozyjemy zobaczymy...
Przejdź do wpisu Heidfeld – jesteśmy blisko
02.04.2008 19:53
0
Czyli to samo co zawsze bla bla bla... Juz mnie troche nudzą wypowiedzi kierowców i kierownictwa BMW xD "mamy jeszcze spory potencjał"... "nie jesteśmy na granicy naszych mozliwosci" itp itd... dyplomacja, dyplomacja, dyplomacja... No ale to w sumie dobrze. Dobrze, ze nie obiecuja nie wiadomo czego z reszta ludzie z Saubera i BMW zawsze tacy chyba byli. Ja powiem jedno - dobrze zeby ten "ukryty potencjał" znalezli w europie. Np Monaco :-) ... Robert luubi tory uliczne ;-) Mam nadzieje ze w jednym z nich (będą 3 w tym sezonie) Kubica stanie na najwyzszym stopniu podium, co robił wielokrotnie w swej dotychczasowej karierze. Zasługuje na to. A zespołowi BMW (choć z plakietką Williamsa nie bardzo za nimi przepadałem co teraz zmienia sie dzieki postępom jakie robią) zycze wszystkiego najlepszego i zeby rywale wąchali ich spaliny
Przejdź do wpisu Heidfeld – jesteśmy blisko
18.03.2008 14:21
0
W tym co napisał @Jacu jest troche prawdy. To, że BMW Sauber na razie się uczy, po to, żeby w kolejnych sezonach móc włączyć się w prawdziwą walkę o mistrzostwo świata. I potrzebują kogoś do eksperymentów. A Robert się nadaje do takiego testowania. I to może się okazać dla niego dobre, bo w tym czasie sam się również co nieco nauczy. Co do tego, że niby Kubica straci posadę w F1 to jest to totalna bzdura... Jeżeli BMW nie przedłuży z nim umowy (a wątpie żeby tego nie zrobili bo wiedzą, że Robert to jak to Pan Doktor powiedział "nieoszlifowany diament" i w przyszłości mógłby dla nich wygrywać). A jeżeli nawet nie, to nie wątpię, że szybko znajdzie się team z ofertą dla Kubicy. Choćby Renault, w którym Piquet nie radzi sobie najlepiej i nie wrózę mu wielkiej przyszłości (podobnie jak Nakajimie). A Alonso z Kubicą razem hmm.... :) Lub nawet jak to ktoś wyżej pisał Ferrari xD nie no rozmażyłem się ;) Miałem nie spekulować :D No ale prostuje tylko to, że rzekomo nasz rodak wyleci z F1. Jak dla mnie to obecnie jest to nie realne. I skończmy temat rozmyślania i narzekania jak to będzie z Robertem w przyszłości... A napewno nie pod artykułem "Kierowcy BMW przed GP Malezji". Żyjmy tym co jest a narazie mamy GP Malezji ;) Pozdrawiam i oczywiście życzę Kubicy hmm.... szczęścia przede wszystkim :D
Przejdź do wpisu Kierowcy BMW przed GP Malezji
17.03.2008 20:11
0
Taa dobrze powiedziane myśli, że jezdzi na PlayStarion... A tak sobie wjechał w niego bo zapominał ze to przyciskiem sie nie hamuje i zapomniał na pedał nacisnąć... pff :/ jak on dostał licencje ja pytam?!?! 1 GP : staranował własnych mechanikow; 2 GP staranował Kubice... nie no bez przesady... zostawie to lepiej bez dalszych komentarzy.... Pozdrawiam
Przejdź do wpisu Nakajima ukarany za kolizję z Kubicą
15.03.2008 10:35
0
Japierdziele warto było od 1:00 nie spać XD wogle dzis nie moge spać po tych treningach i KWALIFIKACJACH. Bravoo Robert brawo BMW... nic wiecej nie powiem szczena mi opadła :D wierzyłem cały czas gdzies w głębi ze ściemniają i sprawdziło się!!! Poprostu ten bolid był dla mnie za ładny a nie wierzyłem ze w ludzie z beemki takie są pierdoły zeby nie móc tego ustawić :P Szczególnie z uwagi na Roberta i to jak sie spisywał gdy był jeszcze testerem. On dobrze rozumie sie z maszyną i potrafi powiedziec co i gdzie trzeba poprawic. No to panowie i panie teraz oddajemy głosy na oficjalnej stronie F1 :D Głosować głosować ja juz to zrobiłem :) Pozdrawiam
Przejdź do wpisu Kwalifikacje dla Hamiltona, Kubica drugi!
12.03.2008 14:09
0
aj Bernie... Tak źle i tak nie dobrze... zgadzam się z Piotre_k juz mogłby otwrcie przyznać że w miejsce Australii wstawi Indie... A dla mnie nie zależnie jak spektakularny i ciekawy byłby ten tor w Indiach nigdy nie bedzie lepszy od Albert Park. Ten tor ma poprostu duszę jest uzywany praktycznie tylko na potrzeby F1. Z resztą cała atmosfera podczas tego weekendu jest niesamowita. To nie tylko pierwszy wyscig nowego sezonu na półulicznym torze (jakie bardzo lubie) ale tez wyscig w pieknym mieście, w którym panuje świetna atmosfera. Ciekawe czy w tych całych Indiach tak bedzie (bo teraz to juz nie wątpie ze dazy tylko do wciśnięcia ich w kalendarz :-/ )
Przejdź do wpisu Ecclestone: Nowa godzina GP Australii wiele nie zmieni
11.03.2008 15:10
0
noo ma na tą wygraną duze szanse... Rok temu mu sie udało. I nawet mu tego zycze wole zeby wygrał to on niz jegomość FIAmilton... moim zdaniem na mecie bedzie kolejność hmm: 1. Raikonen 2. Kovalainen 3. Kubica xD (słodkie marzenia ale zeby sie spełniło...) 4. Hamilton 5. Masa 6. Rosberg 7. Heidfeld 8. Vettel to lista dość spontanicznie utworzona i troche na kolanie XD Moim zdaniem gorąca Australia bedzie zdominowana przez zimnych finów ;D osobiscie byłbym zadowolony zeby to się tak zakończyło ;) szczegolnie te 3miejsce;) Pozdrawiam
Przejdź do wpisu Raikkonen chce ponownie wygrać w Melbourne
10.03.2008 15:13
0
tez zgadzam sie z walerus... co za roznica o której ja tam dla tego sportu moge nie spać cały weekend ;-) co do Berniego to mu coś moim zdaniem ostatnio odwala... tylko hajs w głowie! jakby mało mu go było... Ehh panie Ecclestone coraz mniej pana lubie. Niech se idzie razem z Briatore na mecz swojego Queens Park Rangers czy jak to tam sie zwie, tam przynajmniej mecze nie będą za wcześnie a gwarancja ze pewno przy sztucznym oświetleniu to by sie Panu spodobało coo :/ ?! .... Wyscig w Australii w sztucznym oswietleniu ok ale skoro organizatorzy nie dadzą rady to bez przesady - zabierać jeden z najlepszych wyścigów w sezonie!?
Przejdź do wpisu Walka o GP Australii nadal trwa