4apa
Ostatnia aktywność
avatar
4apa

04.08.2008 14:03

0

pz0 - Bolid który uzyskuje dobre wyniki i jest w stanie walczyć o czołowe lokaty ma potencjał i nic tu nie mają niepowodzenia czołowych zespołów.BMW było trzecią siłą w stawce. Nie rozwijanie konstrukcji lub krok w złym kierunku powoduje to czego teraz jesteśmy świadkami. Toyota i Renault krok na przód a BMW ledwo trzyma poziom Red Bulla. W przyszłym roku może być rewelacja ale nie musi. Jeżeli teraz BMW nie potrafi reagować na zmieniającą się sytuację to w połowie 2009 roku możemy mieć podobną sytuację a Twój optymizm można będzie wsadzić między bajki. Jest takie powiedzenie:żyj chwilą, liczy sie tu i teraz! - to jest podejście do sportu.

avatar
4apa

04.08.2008 12:59

0

„Tak źle prowadzącym się bolidem jeszcze nie jechałem. Nawet nie to, że w BMW, ale w całym życiu.” to stwierdzenie jest ważne a nie nasze rozkminki na temat tego czy bolid na dohamowaniu jedzie jak po lodzie czy przy wyjściu z zakrętu następuje uślizg tylnej osi - nazywaj to jak chcesz pz0. Co do opon to mniej więcej taką samą stratę notował do Timo na miękkich i taką samą stratę do Jarno na super miękkiej mieszance więc wsio ryba. Co do szans masz 100% racji. Co do zmian w F1.08 szykuje sie najprawdopodobniej ostatnia która ma być wprowadzona na Monze(nowe aero + drobne poprawki mechaniczne). Jestem pod wrażeniem braku optymizmu u ciebie. Jeżeli wszystkie zespoły miały by twoje podejście to nie było by co oglądać od połowy sezonu. .....trafna uwaga jaros69.....

avatar
4apa

04.08.2008 11:51

0

Już ci wyjaśniam pz0: jeżeli masz problem z przyczepnością tylnej osi to gdy używasz hamulca lub przyspieszasz(dohamowujesz przed zakrętem lub z niego wychodzisz)mogą wystąpić te oba zjawiska w zależności jeszcze jak jest ustawiony balans bolidu. BMW chciało zniwelować to większym dotankowaniem przy pierwszym pitstopie ale... Co do wyniku na miękkiej mieszance owszem zrobił go ale pod koniec wyścigu(70 okrążenie) więc sam sobie odpowiedz czemu. Trzeba uważnie oglądać GP ale też słuchać co sam kierowca mówi . Co do ustawień od początku wiadomo, że F1.08 jest bardzo ciężki w ustawieniach, wieczne problemy z balansem itd. Jeżeli BMW w dalszym ciągu będzie sie skupiać na F1.09 to do końca roku nie zostanie tu nawet połowa znawców F1. A w 2009 albo będzie rewolucja albo kompletna klapa ale to nie pierwszy i nie ostatni raz się zdarza w historii F1. pozdrawiam

avatar
4apa

04.08.2008 10:53

0

I co to znowu za brednie o zachowawczej jeździe RK? Ciekawe jak ma jechać kierowca gdy przed dohamowaniem do zakrętu bolid ślizga się jak po lodzie czyli jest nadsterowny a przy wyjściu z zakrętu musi opóźniać pedał gazu i natychmiast korygować tor jazdy bo bolid jest podsterowny i do tego problem z tylną osią? Według ciebie jest to zachowawcza jazda czy walka z utrzymaniem się na torze przez 70 okrążeń?Dobry kierowca jest w stanie jechać z jednym z tych problemów nawet dobrym tempem po kilku okrążeniach po zapoznaniu się z zachowaniem bolidu ale trzymać równe tępo z tak masakrycznie prowadzącym się bolidem to dopiero wymaga koncentracji, sprawności fizycznej i przede wszystkim umiejętności. To było 70 okrążeń tortur...pozdrawiam

avatar
4apa

04.08.2008 10:31

0

Po pierwsze formę bolidu widać po Q2 a nie po Q3 ale też nie do końca gdyż tępo wyścigowe to całkiem co innego niż dwa szybkie przejazdy w Q. Po drugie pz0 dlaczego po zmianie kół u RK na miękkie tępo wcale nie było lepsze i Toyota odpływała jak chciała a twierdzisz, że bolid był ustawiony pod miękką mieszankę???

avatar
4apa

04.08.2008 08:57

0

Jak na Hungaroring bardzo ciekawy wyścig. Z wydarzeń zaistniałych podczas tego GP dostrzegam trzy duże plusy. Pierwszy to wyśmienita jazda Felipe - pokazał że Ferrari jest nadal mocne a nawet posunę się do stwierdzenia, że to był koncertowy pokaz jazdy w jego wykonaniu. Drugi to, że Kovalainen posmakował w końcu zwycięstwa i może przestanie być nadwornym lokajem Hamiltona!!!! Trzeci wielki plus to kubeł zimnej wody dla Dr Mario któremu może się w końcu otworzą gały i zamiast na Monze wcześniej wprowadzą nowy pakiet i części bo jak tak dalej pójdzie................

avatar
4apa

03.08.2008 00:15

0

no to 15 pole i tylko 12 pozycji do przeskoczenia ale co to dla Nicka??

avatar
4apa

19.03.2008 19:53

0

PrzemeQ to nie moja opinia tylko fakty, prześledź sobie wyścig od 30 okrążenia(polecam tu http://www.visionf1.com/). Co do Vmax to masz rację(słabiutko) ale podejrzewam, że kosztem siły docisku bo BMW miało rewelacyjne czasy w zakrętach. Jeżeli będą w stanie poprawić Vmax a siła docisku nie spadnie to może być drugi dobry wyścig dla BMW. Żeby Robert dysponował sprawnym technicznie bolidem to będzie się działo!!!

avatar
4apa

19.03.2008 16:57

0

Jeżeli chcecie poznać kondycję BMW to jeszcze był drugi bolid który ukończył GP!! Mianowicie po neutralizacji na 31 okrążeniu Heidfeld jechał za Kovalainenem do 44 okrążenia. Zapytam sie czy ktoś to sprawdził?Tankowali podobnie bo Heidfield na 21 a Kovalainen na 22. PRZEZ 13 OKRĄŻEŃ HEIDFELD TRZYMAŁ TEMPO KOVALAINENA W ODLEGŁOŚCI OK 1s - 1.5s!!! Mieli podobne czasy kółek! I takie moje spostrzeżenie:żeby nie dał sie wyprzedzić Rosbergowi i nie wlókł sie za nim do 21 kółka to była szansa żeby doktorek T sie jeszcze bardziej cieszył. Na 44 miał pit i brakowało 1s żeby wyjechał przed Hamiltonem. Pozdrawiam

avatar
4apa

19.03.2008 11:17

0

piotrek74 Kubica nie miał problemów po przejechaniu kilku okrążeń tylko od samego początku! Zwróćcie uwagę na czasy 4 i 10 kółka, są takie same(1.29.3). Wygląda na to, że z bolidem było coś nie tak(najprawdopodobniej brak mocy). Zyskiwał nieznacznie od 11 do 15 kółka dzięki nagumowaniu toru i mniejsze wadze bolidu ale niewiele. Dołączam czasy i stratę Roberta(do pierwszego PITSTOPU). 1 - 2.02.9 +1.5 ; 2 - 2.31.3 +0.3 (SC) ; 3 - 1.30.5 +1.6 ; 4 - 1.29.3 +2.2 ; 5 - 1.29.0 +2.7 ; 6 - 1.29.0 +3.2 ; 7 - 1.29.7 +4.4 ; 8 - 1.29.7 +5.4 ; 9 - 1.29.5 +6.8 ; 10 -1.29.3 +7.6 ; 11 -1.28.9 +8.0 ; 12 -1.28.9 +8.5 ; 13 -1.28.9 +9.5 ; 14 -1.29.0 +10.7 ; 15 -1.28.8 +11.7 ; 16 -1.49.4 +33.5 (PIT) ;

avatar
4apa

17.03.2008 14:53

0

Spisek-dajcie sobie już na luz.Martwcie sie lepiej tym żeby NICK RUDA BRODA jak wiking taranem nie przejechał sie po Robercie jak rok temu(to tak dla przypomnienia). Tak poważnie to największym problemem jest to, że F1.08 ma słabiutki Vmax a tor Sepang ma w sumie trzy długie proste na których BMW będzie wymiękać no chyba, że mocno sie w tej dziedzinie poprawią. W pierwszym GP w tabeli Vmax zajęli z tego co pamiętam 12 i 14 pozycję więc słabiutko!!!! Inżynierowie z BMW pokażcie na co was stać!!! Trzymam kciuki za was kciuki i przede wszystkim za Roberta!!!!

avatar
4apa

17.03.2008 14:35

0

pawelz racja, racja jeszcze raz racja!!! Wszyscy spiskowcy niech sie lepiej martwią tym, że F1.08 ma słaby Vmax a tor Sepang ma w sumie trzy długie proste gdzie BMW będzie wymiękać!!! A no i żeby NICK RUDA BRODA znowu jak wiking taranem nie przejechał sie po Robercie :))

avatar
4apa

17.03.2008 14:28

0

Łukasz_Fan F1: Piątek 21.03. 2008 03.00-Trening 1; 07.00-Trening 2;Sobota 22.03. 2008 04.00-Trening 3;07.00- Kwalifikacje;Niedziela 23.03. 2008 08.00-Wyścig

avatar
4apa

16.03.2008 11:10

0

artdem po pierwsze to dwukrotnie oglądałem GP. po drugie: nie tankuje sie bolidu jadącego na miękkich oponach pod korek bo czym więcej bolid waży tym szybciej opony sie zużywają, ale mogło sie udać bo Robert szanował opony lecz ponowny wyjazd SC na tor wszystko przekreślił więc masz rację że taktyka była zła.

Przejdź do wpisu Dramatyczne GP Australii

avatar
4apa

16.03.2008 10:54

0

marcin133 my tylko żerujemy. poczytąćaj wcześniejsze posty w których jest mowa, że Robertowi zmienili taktykę żeby Heidfeld mógł stanąć na podium. To jest po prostu śmieszne. A co do twojej wypowiedzi to masz 110% racji.pozdrawiam

Przejdź do wpisu Dramatyczne GP Australii

avatar
4apa

16.03.2008 10:41

0

Na bank ten mechanik który stwierdził uszkodzenie zawieszenia w bolidzie Roberta też jest japończykiem. Poważnie to cieszy forma BMW i ładna jazda obydwu kierowców. Poczekajmy spokojnie a może zobaczymy obu kierowców BMW razem na podium. Pozdrawiam

Przejdź do wpisu Dramatyczne GP Australii

avatar
4apa

16.03.2008 10:26

0

Robert jadąc za SC już wiedział, że coś sie dzieje z przepustnicą więc będzie tracił.Mieli czas na zmianę taktyki przed zjechaniem SC i zdecydowali sie wtedy na dotankowanie(tankowiec na miękkich oponach-ciekawe). Mogło sie udać dojechać na 4 pozycji wiec to był by super wynik jak na niesprawny bolid. Nie dopatrujcie sie teorii spiskowej w BMW bo czegoś takiego nie ma. Ale może żebyście mieli o czym gadać to proponuje podejść do tematu, że Wiliams zagrał zespołowo a Nakajima jak przystoi na japońca wykonał boski wiatr i wykosił Roberta(nie wiedzieli, ze Robert ma problemy i bali sie ataku na Rosberga pod koniec wyścigu) LUBICIE TEORIE SPISKOWE TO MACIE :D

Przejdź do wpisu Dramatyczne GP Australii

avatar
4apa

15.03.2008 21:47

0

niza pełen luzik ;D

avatar
4apa

15.03.2008 21:41

0

tomtdk gdyby nie Kubica to nie było by tu 80% ludzi czytających o twoich jaskółkach. Jak chcesz czekać na więcej jaskółek to uważaj bo przelecą ci koło nosa i jeszcze cię osrają. Poważnie to BMW ma szansę na najlepszy sezon więc będą się starali to wykorzystać. A czym lepiej im będzie szło tym więcej będzie nowych fanów których będziesz mógł prostować, poprawiać i krytykować. pozdrawiam... 7h 48m do startu

avatar
4apa

15.03.2008 20:52

0

mic1992: pierwszy zakręt jest w prawo wiec lewa część toru jest czysta i z niej startuje Hamilton.

avatar
4apa

15.03.2008 19:57

0

Spekulowaliśmy całą zimę wiec sobie jeszcze po spekulujemy przez 9h 32m a potem sie wszystko okaże. Również trzymam kciuki za Roberta.

avatar
4apa

15.03.2008 19:16

0

Na Interlagos Kubica też miał agresywną taktykę i tankował przed Heidfeldem i nawet pomimo problemów technicznych na 10 okrążeń przed metą i tak Kubica był przed Heidfeldem. Poza tym BMW dzisiaj zadziwiło wszystkich więc może zadziwi jeszcze raz i Kubica będzie tankował później od Hamiltona a Heidfeld od Kovalainena. Do wszystkich niewiernych którzy nie wierzyli w BMW POWER: wyciągam do was ręce i serdeczny palec w podzięce :D 10h 14m do startu...

avatar
4apa

15.03.2008 18:36

0

walerus też tak uważam:Nick ma więcej w baku.Co do startu to Robert sobie poradzi Z Heiki, co do Hamiltona to życie napisze scenariusz. Bardziej bym sie obawiał Felipe, który bez TC jest mocno niebezpieczny i lepiej niech Heidfeld go wyprzedzi i trzyma z dala od Kubicy. Pozdrawiam wszystkich nie wyspanych :D 10H 54m do staru!!!!

avatar
4apa

01.03.2008 18:09

0

bartek_s: to nie plotki tylko opinia Fernando Alonso. W wywiadzie powiedział:„Są bardzo szybcy z dużą ilością paliwa. Czasami patrzysz na czasy, i widzisz, co zrobili podczas długich przejazdów, 25 czy 30 okrążeń. To jest 60 lub 70 kilogramów paliwa. Zaskoczyli mnie najbardziej na dwóch czy trzech ostatnich testach.” Poza tym zostaje jeszcze sprawa dymiących jednostek napędowych(takie objawy mają nierozgrzane zakatowane silniki). Wynika z tego, że testowali wytrzymałość silników i skrzyń, więc nie mogli ograniczać obrotów tylko wyciskać max przy dużym obciążeniu. Za 15 dni się przekonamy, co potrafi bolid BMW a na razie wiemy, że z niezawodnością jest całkiem dobrze. Pozdrawiam

Przejdź do wpisu Wywiad z kierowcami BMW Sauber

avatar
4apa

27.02.2008 16:21

0

Alonso robi długi przejazd od godziny 15:30 i jego czas z tej godziny to 1'24"549. O 16:00 po 35 min jazdy i mniejszej ilości paliwa ma 1.22.825. Wynika z tego, że czasy McLarena, Ferrari i BMW są znacznie lepsze.

avatar
4apa

27.02.2008 15:26

0

Wygląda, że Trulli zrobił małe ciach przez szykanę No ale w tabeli czasowej wygląda świetnie pierwsze miejsce. Stewardzi mogą sobie się zastanawiać!!! Co mu zrobią??? Dostanie kare przejazdu przez PIT na testach??? hahaha

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu