Zespoły Formuły 1 na kolejnym spotkaniu FOTA, które miało miejsce dzisiaj w Monako, ponownie nie doszły do porozumienia w sprawie wyboru dostawcy ogumienia na przyszły sezon.
Już od kilku tygodni ekipy próbują dojść do wspólnego stanowiska w sprawie opon na przyszły rok. Zespoły mają wybór spośród ofert Pirelli, Michelin oraz Avon Cooper.Ze wstępnych informacji płynących z padoku F1 faworytem jestem Pierelii, które oferuje najkorzystniejsze warunki finansowe. Ekipy nie chcą jednak definitywnie skreślać szans Michelin, które z tej trójki ma najświeższe doświadczenie w produkcji opon na potrzeby F1.
„Robimy dobry postęp, ale nie podjęliśmy jeszcze ostatecznej decyzji” powiedział Adam Parr z Williamsa dla serwisu Autosport.com. „Mamy kilka dobrych propozycji na stole i każda z nich ma swoje zalety. Jest kilka szczegółów, ale musimy podjąć decyzję wkrótce.”
Zespoły prawdopodobnie dopiero podczas GP Turcji podejmą decyzję w sprawie dostawcy ogumienia na przyszły rok.
16.05.2010 13:30
0
Najlepiej jak by Michelin opony dostarczał
16.05.2010 13:31
0
A może Dębica ? Moim skromnym zdaniem opony powinny być elementem strategii i każdy zespół powinien używać takich jakie uważa za lepsze czy korzystniejsze od strony finansowej.
16.05.2010 16:08
0
Podoba mi sie pomysl 18 calowych!
16.05.2010 16:13
0
Bajto zgadzam się z Tobą w pełni. Jeden dostawca opon to pomyłka, szczególnie teraz gdzie nie ma tankowania. Na pewno zwiększyło by to widowisko. Uważam, że Michelin nie ma szans z ofertą 18'' obręczy. Podobno Bridgestone rozważa ostatnio zostanie w F1. Fajnie by było gdybśmy mieli Michelina, Pirelli i Bridgestone. :)
16.05.2010 16:28
0
Michelin + Pirelli i zespoły mają wybór według mnie najlepsze rozwiązanie
16.05.2010 16:48
0
ZOSTALO KILKA MIEJSC WOLNYCH NA MODZIE LIF 2010.ZAPRASZAM http://f1lifliga.ubf. pl /news.php MOD DO SCIAGNIECIA NA STRONIE LIGI
16.05.2010 17:26
0
Dostawców powinno być co najmniej dwóch. Może to by jakoś zwiększyło "widowiskowość" wyścigów, ale żeby ją zwiększyć trzeba też innych zmian. Najbardziej chciałbym powrotu Michelin. Gdzieś czytałem że Renault bardzo blisko współpracowało (a może nadal współpracuje) z Michelin dzięki temu ich bolidy miały znacznie lepsze osiągi. Więc na ew. powrocie Michelin mógłby wiele skorzystać Kubica, oczywiście jeśli Mu coś nie odbije i nie przejdzie do ferrari.
16.05.2010 17:37
0
A w Turcji będzie Kanada i tak do końca sezonu :)
16.05.2010 22:01
0
Widowiskowość zwiększyłoby to, że zespoły w dowolny sposób mogłyby wybierać twardość mieszanki, jaki im odpowiada nie tak jak teraz.
17.05.2010 00:11
0
Im wiecej tym lepiej
06.02.2012 21:33
0
Jest pener!
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się