Grand Prix Brazylii kończy niezwykle udany sezon zespołu BMW Sauber F1 Team. Willy Rampf, dyrektor techniczny zespołu z Monachium i Hinwil ma nadzieję na pozytywne zakończenie i opisuje sektor po sektorze Autodromo Jose Carlos Pace.
"Interlagos to jeden z nielicznych obiektów - obok Istambułu i Singapuru, na którym jedzie się przeciwnie do wskazówek zegara" - mówi Rampf. "Środkowy sektor jest kluczowy, gdyż zakręt wchodzi w zakręt. Najważniejsze będzie prowadzenie się bolidu i jego balans."Z kolei Rampf uważa, że maksymalne prędkości będą ważne w pierwszym i trzecim sektorze Interlagos. Najwięcej uwagi trzeba poświęcić prostej startowej, która jest stosunkowo długa i jednocześnie idzie pod górę. Czynnikiem decydującym o dobrych czasach będą tu osiągi silnika.
"Na tej części toru mamy dobre miejsce to wyprzedzania, podobnie jak na końcu sektora pierwszego" - przekonuje Niemiec.
W przeszłości Autodromo Jose Carlos Pace często był obiektem dyskusji z powodu nierównej nawierzchni, która męczyła i denerwowała kierowców. Niedawno problem został rozwiązany. Z tego powodu ważny będzie dobór opon, co potwierdza Rampf.
"Na torze zmieniono rok temu nawierzchnię i mnóstwo nierówności zniknęło. Podczas, gdy w ubiegłym roku wybraliśmy najbardziej miękkie opony, teraz zdecydowaliśmy się na średnią twardość mieszanki."
BMW Sauber
31.10.2008 13:38
0
Można gdzieś w necie zobaczyć transmisję live z treningu?
31.10.2008 14:15
0
http://www.justin.tv/ natrave1/ popout
31.10.2008 14:16
0
aktualna 5 ham,mas, rai, kub,kov
31.10.2008 14:40
0
oj willy dla was zawsze kluczowe są sektory gdzie v max nie ma dużej roli /tam wiemy ,że jesteście dobrzy/ale przegrywacie bo na prostych odstajecie ponad 10 km/h.do roboty / po sezonie/ proszę się zabrać
31.10.2008 14:40
0
lepiej ogldac tutaj http: //tnij.org/ bi71 lepsza jakosc i sie nie wiesza
31.10.2008 15:04
0
ja oglądałem tutaj http: //muzzy.mruk.net/simulcast/ simulcastPlayer_02.swf (oczywiście spacje-2) ,nie przycięło ani razu,a i obraz niezły :-)
31.10.2008 20:16
0
atomic dokładnie !! biorąc pod uwagę fakt że w Qwalifikacjach bardzo ważne jest szybko wjechać na linie start/meta i to będzie największym problemem BMW
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się