Stajnia z Faenzy wygrała rywalizację w środku stawki na torze pod Budapesztem. Było to możliwe dzięki ryzykownej strategii Yukiego Tsunody, który jako jedyny tylko raz odwiedził swoich mechaników. Zarządzanie oponami w przypadku Japończyka było jednak na tyle dobre, że dowiózł do mety 9. lokatę. Trzy miejsca dalej uplasował się Daniel Ricciardo, który nie mógł pogodzić się z brakiem wykorzystania potencjału VCARB 01.
Yuki Tsunoda, P9 "Przede wszystkim wielkie podziękowania należą się mechanikom i zespołowi za spędzenie całej nocy oraz poranku na naprawie mojego auta. Nie było to takie łatwe po dużej kraksie, tym bardziej że musieliśmy wymienić wiele elementów. Dzięki ich jednak ciężkiej pracy udało się wywalczyć punkty i wielkie uznania należą się dla całej ekipy. Ulżyło mi, że udało mi się im odwdzięczyć, a szczególnie jestem zadowolony z zarządzania oponami. To był dla nas duży wyścig, który zakończyliśmy przed naszymi [bezpośrednimi] rywalami. To ogromny pozytywy przed kolejnymi rundami."Daniel Ricciardo, P12 "To był długi i frustrujący wyścig. Nie wykorzystaliśmy tempa w czystym powietrzu. Na starcie postawiliśmy na pośrednie opony, ale już po kilku kółkach zjechaliśmy po świeże, twarde, tak jak inni kierowcy, którzy startowali na miękkich. W taki sposób wylądowaliśmy w tłoku. Frustrujące jest to z tego względu, iż byliśmy szybcy przez cały weekend i w dodatku sami wykreśliliśmy się z tego wyścigu. Nie mogliśmy bowiem rywalizować z szybszymi autami na nowszym ogumieniu."
21.07.2024 21:47
0
Ricardo już powinien się rozglądać za ekipą w LeMans Series
22.07.2024 12:23
0
Liczę, że w przyszłym roku Yuki zajmie miejsce Sergio (albo najlepiej już od GP Holandii), natomiast w VICARB Liam i Isack. Sergio i Danielowi już podziękujemy. :)
23.07.2024 10:31
0
Czy my oglądaliśmy ten sam wyścig? Polecam nawet zapoznać się z samą grafiką doboru opon. 7 okrążenie -RIC (medium to hard), gdzie inni na softach dopiero zaczęli zjeżdżać
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się