W tym roku w Niemczech kierowcy nie będą mogli trzykrotnie wykorzystywać otwartego tylnego skrzydła.
Podobnie jak na Silverstone, FIA zdecydowała się usunąć strefę DRS, która przebiegała po prostej startowej.W Wielkiej Brytanii obejmowała ona szybki zakręt, który nie wszystkie auta były w stanie przejechać bez zamykania systemu. Na Hockenheim pierwszy zakręt również jest bardzo szybki, ale nie było możliwości przejechania go z DRSem.
Zeszłoroczna druga strefa, która rozpoczynała się po zakręcie nr 1, tym razem będzie pierwszą.
Oprócz niej, kierowcy będą mogli zredukować docisk i opór na najdłuższym odcinku, który pokonywany jest z pełnym gazem, czyli między zakrętami nr 4 a 6. Jest to bardzo długi łuk w lewo, ale przejechanie go bez odjęcia nie stanowi wyzwania.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się