WIADOMOŚCI

Pirelli wybrało opony na Belgię i Japonię
Pirelli wybrało opony na Belgię i Japonię
Firma Pirelli ogłosiła jakie mieszanki opon udostępni zespołom Formuły 1 na wyścigi w Belgii oraz Japonii.
baner_rbr_v3.jpg
Podczas weekendu wyścigowego w Spa-Francorchamps Pirelli zdecydowało się dostarczyć zespołom zestaw mieszanek do tej pory najchętniej stosowany, czyli: mieszankę super-miękką, miękką oraz średnią.

Podczas wyścigu kierowcy będą musieli skorzystać z miękkiej lub średniej mieszanki opon.

Z kolei na wyścig na słynnym torze Suzuka, producent opon przewiduje wykorzystanie takich samych opon jak na torze Sepang w Malezji, czyli trzech najtwardszych mieszanek- miękkiej, średniej i twardej.

Do wykorzystania podczas wyścigu Pirelli nominowało dwa zestawy twardego ogumienia, co oznaczać będzie, że w Japonii na pewno podczas wyścigu zostaną użyte najtwardsze mieszanki P Zero.

Poniżej przedstawiamy dobór opon na sezon 2016 ze strony Pirelli
  • GP Australii: super-miękkie, miękkie *, średnie *
  • GP Bahrajnu: super-miękkie, miękkie *, średnie *
  • GP Chin: super-miękkie, miękkie *, średnie *
  • GP Rosji: super-miękkie, miękkie *, średnie *
  • GP Hiszpanii: miękkie, średnie *, twarde *
  • GP Monako: ultra-miękka, super-miękka *, miękka *
  • GP Kanady: ultra-miękka, super-miękkie, miękkie *
  • GP Europy: super-miękka, miękka *, średnia *
  • GP Austrii: ultra-miękka, super-miękka *, miękka *
  • GP Wielkiej Brytanii: miękka, średnia *, twarda *
  • GP Węgier: super-miękka, miękka *, średnia *,
  • GP Niemiec: super-miękka, miękka *, średnia *,
  • GP Belgii: super-miękka, miękka *, średnia *,
  • GP Singapuru: ultra-miękka, super-miękka *, miękka *
  • GP Malezji: miękka, średnia, twarda *
  • GP Japonii: miękka, średnia, twarda *
* - opony wybrane przez Pirelli do wykorzystania podczas wyścigu

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

2 KOMENTARZE
avatar
KuMaI khan

23.06.2016 19:21

0

Po tym co widzieliśmy w Barcelonie opony na Spa to bardzo dobry wybór - ale wyboru na Suzukę nie rozumiem, tym bardziej że to już Belgia to chyba trudniejszy tor dla opon niż Japonia.


avatar
ekwador15

24.06.2016 09:27

0

dlaczego na suzukę bardziej miękkie? Powinny być takie jak na Silverstone, podobne tory wymagające docisku, dużo szybkich łuków gdzie lepiej aby opona nie pękła jak chociażby 130R :D


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu