Organizatorzy wyścigu Soczi po piątkowych treningach wprowadzili drobną zmianę w drugim zakręcie toru.
Po pierwszych treningach na chwalonym przez kierowców nowym torze okazało się, że krawężniki na drugim zakręcie toru umożliwiają zawodnikom zyskanie dodatkowej prędkości poprzez szerokie wyjeżdżanie z toru.Aby uniemożliwić takie praktyki FIA zaakceptowała instalację ograniczników prędkości za krawężnikami, aby kierowcy nie mogli go ścinać.
Inną ważną z punktu bezpieczeństwa a także strategii wyścigowej zmianą jest ograniczenie prędkości na alei serwisowej do 60 km/h.
Wjazd do alei serwisowej jest dość wąski, a FIA chcąc uniknąć ewentualnych problemów zdecydowała się zrezygnować z tradycyjnego ograniczenia prędkości w pit lane wynoszącego 80 km/h. Nowe ograniczenie będzie obowiązywało przez pozostałą część weekendu wyścigowego w Soczi.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się