WIADOMOŚCI

BMW zadowolone ze swojego składu
BMW zadowolone ze swojego składu
Skład zespołu BMW Sauber wydaje się być wyjątkowo obiecujący. Na dzisiejszej prezentacji szef zespołu- Mario Theissen podkreślił, że jest bardzo zadowolony z obecnych kierowców pracujących dla niego.
baner_rbr_v3.jpg
Nick Heidfeld zdaniem Theissena stanowi trzon zespołu, dzięki zgromadzonemu doświadczeniu, podczas gdy Robert Kubica, który w zaledwie trzecim GP F1 stanął na podium, może tylko spisywać się lepiej, rozwijając się u boku doświadczonego kierowcy. Dodatkowo, młodzi kierowcy testowi- Sebastian Vettel i Timo Glock zapewniają stabilną przyszłość BMW.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego składu. Nick jest doświadczonym kierowcą. Jest szybki i niezawodny oraz wie jak popchnąć zespół do przodu. Wszystko to sprawia, że jest on ważną osobą i ważnym punktem odniesienia dla techników i innych kierowców” powiedział Theissen.

„Robert już udowodnił jaki jest szybki, a teraz będzie zdobywał doświadczenie. Obaj kierowcy dobrze współpracują i są zajęci zdrową rywalizacją na torze. Sebastianowi również będziemy pozwalali prowadzić bolid w piątki. Będzie się uczył od pozostałych dwóch kierowców. Nadal będziemy wspierani przez Timo, który nie tylko jest szybki ale zdobył już również ogromne doświadczenie.”

Nick Heidfeld powiedział: „Po naszym dobrym, debiutanckim sezonie musimy podążać ustaloną ścieżką. Ale nikt nie powinien oczekiwać zbyt wiele, ponieważ im wyżej się dochodzi, tym bardziej to rozrzedza atmosferę. W naszym pierwszy roku zdobyliśmy 36 punktów i zakończyliśmy sezon na piątej pozycji w mistrzostwach świata. Ale czwarty zespół mistrzostw miał 86 punktów. To zupełnie inny świat.”

Robert Kubica na prezentacji powiedział: „Wiele się nauczyłem w sezonie 2006 i chcę to wykorzystać w praktyce w 2007 i uczyć się więcej. Stać po raz pierwszy na podium po wyścigu Formuły 1 było doświadczeniem nie do opisania. Chcę więcej takich doświadczeń.”

Sebastian Vettel: „Im lepiej poznaję bolid i zespół, tym lepiej mogę pomagać im przez moją pracę testera. Dołożę wszelkich starań, aby wykonać jak najlepszą pracę dla Nicka i Roberta.”

Timo Glock dodał: „Prowadzenie bolidu Formuły 1 jest finalnym celem dla kierowcy wyścigowego. Dwa testy pod koniec sezonu 2006 były niesamowitą przygodą. Teraz czekam na F1.07.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

15 KOMENTARZY
avatar
Kubik

16.01.2007 14:45

0

Te opony mnie martwią, Roberto zatraci swój styl, to po marzeniach.


avatar
Sebek

16.01.2007 14:57

0

Każdy będzie jeździł na takich samych, nie sam Robert.Zresztą nie może on zatracić swojego stylu , niby jak?będą testy i będzie też czas żeby dobrze zapoznać się z nowym ogumieniem.


avatar
Fierro

16.01.2007 16:17

0

kubik ty sie juz nie wypowiadaj co czytam Twoje wypowiedzi to mam wrazenie ze nie jestes za Kubica! przestan siac propagande i jak Ci sie nie podoba Robert w F1 to sam sie tam dostan!!! A jak nie to wypad z tad !! Nie masz zielonego pojecia o tym pieknym sporcie.


avatar
ural

16.01.2007 16:27

0

Ludzie nie kłóćcie się. Kubik ma nieco racji - Micheliny nieco inaczej sie zachowywały. Każdy kierowca ma swój indywidualny styl - Kubica akurat lubił gdy miał większą przyczepność na tył, niż na przód, a nowe opony mają inne właściwości i kierowcy BMW na to narzekali w wywiadach. Dlatego nie wiem czemu zarzucacie mu brak obiektywizmu - napisał jak jest - nowe opony są mniej korzystne dla BMW, bo raz, mają inne właściwości, a dwa, bolid zeszłoroczny był przygotowywany pod kątem opon Michelin, a nie Bridgestone. Odnosze wrażenie, że to wy za bardzo nie macie większego pojęcia o tym sporcie, skoro zmiana opon nie stanowi dla was różnicy. Bolid się przygotowuje pod konkretne ogumienie - Michelin i Bridgestone różniły się między sobą. W związku z tym teamy, które jeździły dotąd na Bridgestone'ach mają oczywistą przewagę doświadczenia w obcowaniu z tymi oponami. Nie wiem, jak można tego oczywistego faktu nie dostrzegać. Mam tylko nadzieję, że ograniczony czas testów pozwoli ekipie z BMW dopasować idealnie bolid pod nowe opony - oby im tego czasu starczyło.


avatar
Sebek

16.01.2007 16:58

0

ural , zo ty chcesz odemnie ?odpowiedz prosze , gdybyś rozumiał to co czytasz to z mojej wypowiedzi nie wywnioskował byś , że potępiam wypowiedź Kubika.Napisałem przecież , że będą testy , i czas do pożnania nowych opon , więc Kubica będzie miał czas na przyzwyczajenie się do nowych opon a przez to i do innych ustawień bolidu.Zresztą każdy team w jakiś sposób boryka się z nowym ogumieniem.Kończąc napisze w ten sposób , ural naucz się czytać ze zrozumieniem bo przepadniesz i nie zarzucaj mi że nie mam pojęcia o tym sporcie , i tego że nie wiem co pisze.ural NAUCZ SIĘ CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM CHŁOPIE!!!!!!!


avatar
kempa007

16.01.2007 18:23

0

Panowie chillout bo bedziemy musieli moderowac i komentarze :/


avatar

16.01.2007 19:06

0

Ferrari szalało na oponach Bridgestone dlaczego Bmw nie miało by pojcs w slady Ferrari to tylko kwestia czasu, jesli tylko dopracuja samochód to wszytsko jest możliwe Robert ma potencjał


avatar
ural

16.01.2007 20:51

0

sebek: ja pisałem głównie do fierro.


avatar
Sebek

16.01.2007 21:52

0

No to czego napisałeś "odnosze wrażenie, że to WY za bardzo nie macie większego pojęcia o tym sporcie...." ? Wtedy tylko ja i fierro mieliśmy napisane teksty więc zrozumiałem,że tyczyło się to też mnie.Więc stąd moja reakcja .


avatar
Kazik

17.01.2007 00:24

0

Panowie,to miejsce na komentarze służy do wymiany zdań na temat F1.Niech będą różne ale nie klóćcie się Pozdr.


avatar
Kazik

17.01.2007 00:33

0

Pewny jestem,że każdy uczestnik tego forum posiada wiedzę na temat F1(99 %).Nie zarzucajmy sobie braku tej wiedzy jako fani formuły 1,raczej przekazujmy sobie informacje jakie posiadamy i wspolpraculmy z redakcją tej strony (fajnej).


avatar
Kubik

17.01.2007 09:07

0

ural dobrze prawisz i o to mi chodziło, dziwię się, że inni tym się nie przejmują, skoro wystarczy przypomnić jak BMW miało problemy z oponami w minionym sezonie, jeżeli teraz dodamy uczenie się przez nich nowych opon plus, że Kubica lubi wózek podsterowny, a co na Michelinach było czym naturalnym bo wynikało z ich konstrukcji, to jest problem dość wyraźny, o sukcesie w F1 decydują teraz detale, a to jest detal dość znaczący, ale oczywiście w każdym zespole coś tam się zmieniło, w Ferrari np nie będzie Browna, więc też z marszu nie są 100% faworytem.


avatar
Sebek

17.01.2007 09:50

0

Czytałem krótki wywiad z Robertem ,i żeczywiście masz racje Kubik , co do tego ,że Kubica może zmienić swój styl jazdy.Mówił w nim , że na jeżdżąc na nowych oponach , trzeba być bardziej skoncentrowanym , mówił też o tym ,że bolid trzeba dardziej kontrolować.Nowe ogumienie nie pozwala za bardzo na agresywny styl jazdy.Mając Micheliny mógł sobie na to pozwolić , ponieważ miały one większą przyczepność.Wracając do Roberta , powiedział , że jeżeli zajdzie taka potrzeba to zmienii swój styl jazdy i zacznie się uczyć od nowa , a że taki styl prezentuje od 5 lat to nie będzie mu łatwo.Miejmy tylko nadzieje , że BMW Sauber upora się z nowymi oponami i Robert nie będzie miał większych problemów z Bridgestonami.A tak na koniec , to chciałem przeprosić was za te bezsensowne kłótnie mimo , że ja jej nie zacząłem! :-(


avatar
Fierro

17.01.2007 10:55

0

spox ja sie nie obarazam napsialem co mysle, pozaty sa jeszcze setupy i nie wieze zeby Kubica mial jakis nadwyraz wiekszy problem niz inni !! Nadsterownosc podsterownosc to wszytsko moza zredukowac. Chlopak ma talent i uwazam ze nie ma co gdybac o zmianie stylu jazdy najpierw poznac Bolid opony a potem szukac szybkosci! Pzodro


avatar
Dot04

27.02.2007 13:09

0

BMW Mistrzem !!!!!


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu