Według słów Marka Gillana, głównego inżyniera ds. operacyjnych Williamsa, nowy FW34 zadebiutuje na torze podczas testów aerodynamicznych jeszcze przed oficjalnymi grupowymi testami w Jerez.
„Przeszliśmy testy zderzeniowe przed świętami” mówił Gillan cytowany przez Auto Motor und Sport. „Debiut planowany jest podczas pierwszego tygodnia testów w Jerez na początku lutego. Jak do tej pory dane wyglądają dobrze- byliśmy w stanie osiągnąć wszystkie postawione sobie cele.”Po restrukturyzacji zespołu w trakcie sezonu 2011, następnym krokiem Williams, zdaniem Gillana, jest powrót do regularnego punktowania.
„Wiem, że wykonanie dużego kroku do przodu nie jest łatwe. Ale z tego co wiemy o bolidzie do tej pory, mamy powody do optymizmu i możemy liczyć, że będziemy z powrotem regularnie w Q3 i zdobywali punkty.”
Gillan cieszy się także z faktu, że FIA zakazała w końcu stosowania dmuchanych dyfuzorów, co zdaniem inżyniera Williamsa powinno nieco zniwelować różnice między ekipami.
„Zakaz neutralizuje przewagę jaką niektóre zespoły osiągnęły na tym polu” mówił. „Stawka powinna być teraz bardziej zwarta, przynajmniej na początku sezonu. Potem jest już tylko kwestią czasu, kiedy ktoś wymyśli kolejny F-duct lub podwójny dyfuzor.”
18.01.2012 18:58
0
powodzenia.
23.01.2012 18:18
0
Oby coś drgnęło...
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się