Zespół Renault postanowił, że oba jego bolidy w Niemczech będą wyposażone w „stary”, przedni wydech.
Podczas wczorajszych treningów Nick Heidfeld w swoim R31 sprawdzał „tylny” wydech w stylu Red Bulla. Mimo, że nowa koncepcja znacząco różni się od poprzedniej, Niemiec był w stanie utrzymać tempo Witalija Pietrowa, a zespół zebrał cenne dane.Mimo to postanowiono, że wydech w stylu Red Bulla wymaga jeszcze pracy, zanim zostanie wykorzystany podczas wyścigu. Aktualnie jest on o 4 kilogramy cięższy niż powinien być w idealnym przypadku, gdyż nie jest jeszcze w całości wykonany z włókna węglowego.
Zespół zapowiedział jednak dalsze prace nad nowym rozwiązaniem, w czym ma pomóc niedawno zmodernizowany tunel aerodynamiczny.
„Pod względem balansu i prowadzenia dane są zachęcające, gdyż to był dopiero pierwszy dzień korzystania z tego rozwiązania” mówił Erick Boullier, szef zespołu Renault. „Wygląda na to, że bolid spisuje się tak dużo lepiej.”
23.07.2011 12:12
0
I tak oczywiście się omija brak testów w sezonie co uważam za głupotę, powinien być ale tylko na tyle ograniczony kwotowo, żeby każdy miał podobnie bez względu na zamożność teamu.
23.07.2011 12:37
0
@1 Nie kwotowo tylko ilościowo. Na przykład 3 dni, a ile bolidów będzie jeździło po torze i ilu ludzi będzie je obsługiwało to już niczyj sprawa, oprócz tego, że FOTA ustaliła maksymalną liczbę pracowników dla każdego zespołu (tak mi się przynajmniej wydaje)
23.07.2011 13:06
0
Borowczyk niusow nie czyta, bo ani słowem nie wspomniał o testowaniu tradycyjnej wersji wydechu.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się