WYNIKI Barcelona [ 19 listopada 2008 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 S.Vettel Toro Rosso 1:19.295 75
2 S.Bourdais Toro Rosso 1:19.839 122
3 S.Buemi Toro Rosso 1:20.154 115
4 G.Paffett McLaren 1:21.140 81
5 J.Button Honda 1:21.387 94
6 C.Klien BMW Sauber 1:21.534 88
7 N.Heidfeld BMW Sauber 1:21.592 106
8 B.Senna Honda 1:21.676 107
9 N.Piquet Renault 1:22.148 94
10 N.Hulkenberg Williams 1:22.410 51
11 L.Badoer Ferrari 1:22.866 120
12 G.Fisichella Force India 1:23.068 92
13 P.de la Rosa Force India 1:23.103 88
komentarze
  • 1. junior93
    • 2008-11-19 17:34:35
    • *.magma-net.pl

    Ja bym nawet powiedział, że nie tylko Red Bull najszybszy ale także Sebastiany :)

  • 2. Lord_Darnok
    • 2008-11-19 17:56:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    C.Klien z KERS lepszy Heidfeld?

  • 3. niza
    • 2008-11-19 18:00:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sebastiany dominują :P

  • 4. Skoczek130
    • 2008-11-19 18:06:33
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Między Sebastianami, a resztą prawie 2 sekundy, jednak wynika to z regulacji bolidów.

  • 5. tomaszek f1
    • 2008-11-19 18:08:40
    • *.sta.tvknaszapraca.pl

    tak tylko ze zauwazmy ze TR jezdzi tym starym bolidem wszyscy testuja nowosc i udoskonalaja bolidy a ci sprawdzaja kierowcow zeby m sie to nie zemscilo w przyszlym sezonie bo nie ukrywajmy te 5 miesiecy to malo jak na taki przewrot w F!

  • 6. marcinnn
    • 2008-11-19 18:11:27
    • *.eastwest.com.pl

    Jedna rzecz mnie bardzo niepokoi... Trzeci trening i trzeci defekt BMW

  • 7. tomaszek f1
    • 2008-11-19 18:12:06
    • *.sta.tvknaszapraca.pl

    senna chyba ma juz miejsce w HONDA bo czytalem na ich stronie bryyjskiej ze nie zawodzi ich oczekiwan i ze robi wiecej nizby sie spodziewali

  • 8. tomaszek f1
    • 2008-11-19 18:14:18
    • *.sta.tvknaszapraca.pl

    no defekt tylko ze ten bolid byl tylko te 3 dni na torze i tylko bmw jezdzi juz gotowym bolidem na przyszly sezon nie ukrywajmy sa do przodu duzo..i widac ze cos robili kosztem tych nie powodzen w koncowce..inni testuja dopiero jakies balasty czi opony a bmw juz caly bolid

  • 9. kempa007
    • 2008-11-19 18:14:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    senna tak czy inaczej w F1 bedzie. biznes to biznes, a nazwisko robi swoje jakby nie patrzec, bedzie mu ciezko :/

  • 10. Orlo
    • 2008-11-19 18:22:41
    • *.ssp.dialog.net.pl

    To Vettel jednak pozostał w Toro Rosso, mości panie kempa?:D

  • 11. tomaszek f1
    • 2008-11-19 18:27:31
    • *.sta.tvknaszapraca.pl

    a no wlasnie bedzie mial duzo presje moze nie tak od zaspolu jak od kibicow na swiecie a zwszacza w brazylji i wloszech gdzie ayrton byl "pol bogiem".. ale chlopak ma potencjal i jezdzi bardzo odwaznie

  • 12. niza
    • 2008-11-19 18:31:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    faktycznie mały błąd się wkradł, przy Vettelu powinien być RB :P

  • 13. grzesiek1870
    • 2008-11-19 18:32:28
    • *.adsl.inetia.pl

    cos BMW ma duzo awarii z tymi przejsciowymi bolidami, oby poprawili niezawodnosc...

  • 14. kacper1812
    • 2008-11-19 18:58:32
    • *.aster.pl

    red bull i toro roso najlepsze w pszyszłym sezonie istniej taka możliwośc?????????Bmv zawodne znowu aby to naprwili i miel forme!!!!!!!!!!!!

  • 15. jankiel00
    • 2008-11-19 18:58:46
    • *.pools.arcor-ip.net

    marcinn - dokładnie. Mam nadzieję, że to poprawią przed startem sezonu.

  • 16. Budyn_F1
    • 2008-11-19 19:30:07
    • *.199.253.213

    Co ma Nick juz drugi raz zatrzymuje sie na 1 zakrecie najwyrazniej ma tam problem ale z czym Red Bull gora znowu pokazali klase Buemi juz powinien byc w Red Bullu.

  • 17. pz0
    • 2008-11-19 19:52:58
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Nick miał dzisiaj skrzydło ze zmiennym kątem.

  • 18. s_4
    • 2008-11-19 20:35:11
    • *.adsl.inetia.pl

    Błąd w tabeli - Vettel jeździł RedBulem a nie ToroRosso

  • 19. pz0
    • 2008-11-19 20:38:26
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Widać na fotkach, że Honda też chyba miała regulowane skrzydło, widać jakiś zawias na którym jest zaczepiony drugi i trzeci segment. W BMW rozwiązali to banalnie, płat wisi na jakichś drutach. Czyżby ta zmiana kąta była zrealizowana w tak prosty sposób, po prostu pociągnąć ręką za linkę i płat się podnosi.

  • 20. przesio
    • 2008-11-19 22:06:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Honda tez juz chyba ma bolid na 2009 rok. Jesli honda dotrzyma kroku BMW to moze byc ze BMW HONDA a za plecami ferari z makami :) . Ciezko mi sobie to wyobrazic a jeszcze ciezej czerwony lysy bolid :P

  • 21. Porky2
    • 2008-11-19 22:42:05
    • *.rze.vectranet.pl

    vettel staje sie niebezpieczny:) szkoda de la rosy. przesiadl sie z maca do force india i pewnie nie moze sie chlopak odnalezc:)

  • 22. przesio
    • 2008-11-20 08:31:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie moga drutami pociagac sklrzydel bo to sie dzieje z za duza predkoscia :P Musi byc tzrobione elektronicznie :P

  • 23. wobz
    • 2008-11-20 09:09:03
    • *.wizualizacja.com

    nie wiem czy ktoś zuważył że clain z kers miał prawe taki sam czas jak kubek bez

  • 24. pz0
    • 2008-11-20 09:32:33
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    przesio masz fotki (oczywiście wyrzuć spacje) f1.gpupdate. net/en/photolarge. php?photoID=115933&catID=3664 i rozwiązanie BMW f1.gpupdate. net/en/photolarge. php?photoID=115882&catID=3664

  • 25. shad2pl
    • 2008-11-21 08:33:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Według mnie to nie jest regulacja kąta. To nie może działać, ma tylko jeden punkt zaczepienia. Może chodzi o usztywnienie skrzydła, bo jest sporo dłuższe i szersze od poprzedniego.

  • 26. pz0
    • 2008-11-21 10:30:24
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    shad2pl, tylko że te druty są tylko przy jednym bolidzie. Cytat z oficjalnej strony BMW: ''zbierał dane o pracy nowego, regulowanego z kokpitu przedniego skrzydła''. Czyli w jednym z bolidów była regulacja skrzydła.

  • 27. walerus
    • 2008-11-21 11:15:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    wniosków brak...

  • 28. banias1
    • 2008-11-21 16:24:46
    • *.116.109.130

    Niema słów.......

  • 29. stoolk
    • 2008-11-24 02:36:51
    • *.leed.cable.ntl.com

    strasznie paskudne są te nowe bolidy :/

  • 30. lukasz1
    • 2008-11-26 16:05:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wyglond sie nieliczy a liczy sie szybkosc niezawodnosc i areodynamika

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo