komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2024-09-19 23:17:11
    • *.legionowodom.pl

    teraz juz pokona Maxa do konca roku :) w kazdym wyscigu ;]

  • 2. ahaed
    • 2024-09-19 23:38:30
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    @1: nawet samego Marko I Josa

  • 3. sisay
    • 2024-09-20 09:44:49
    • *.hypernet.biz.pl

    @1 Jak zaczna robic bolid pod jego styl to pokona....

  • 4. Raistoppen
    • 2024-09-20 11:05:09
    • *.icpnet.pl

    Myślę, że teraz to już Perez pokona wszystkich i wygraj WDC w tym sezonie. Ma potencjał, młody zawodnik, dynamiczny zespół, przyjazny team, bezproblemowy partner zespołowy.

  • 5. DixSplott
    • 2024-09-20 12:29:28
    • *.245.195-84-dolnet.pl

    Perez jest po prostu średniakiem na poziomie Strolla a dalej są ludzie co robią z niego wielkiego pokrzywdzonego...

  • 6. sisay
    • 2024-09-20 15:48:18
    • *.70.129.154

    #5 strola to on w 2020 objezdzal jak chcial, nie powiesz ze wtedy bolid robili pod Pereza. 4 miejsce w generalce pomimo pauzowania na covid

  • 7. dexter
    • 2024-09-21 13:22:24
    • *.regioit.de

    @ahaed

    Sergio Perez jest dobrym kierowca wyscigowym, ale nie jest powiedzmy tak wyjatkowy jak np. Michael Schumacher, Ayrton Senna, Lewisa Hamilton czy Max Verstappen. Tacy kierowcy robia roznice. Meksykanin mial naprawde mocny weekend wyscigowy w Baku i nawet Maxa potrafil utrzymac pod kontrola. Potrafie jednak wytlumaczyc sobie to w ten sposob, ze bylo to zalezne od trasy: jest po prostu specjalista w Baku, lubi takie miejskie tory i zawsze jest na nich mocny. Dlatego Singapur rowniez powinien mu lezec.

    Inna sprawa jest to, ze Verstappen wsadzil reke do klozetu w Baku jesli chodzi o setup. To byl splot roznych czynnikow, ktore doprowadzily do tego, ze tak to wygladalo. Po pierwsze, Perez najwyrazniej spisal sie nieco lepiej, jesli chodzi o ustawienie pojazdu i trzeba o tym powiedziec troche wiecej. To, co RBR przywiozl ze soba jako ulepszenie, bylo mieszanym rozwiazaniem pomiedzy tym, co bylo wczesniej, a tym, co chcieliby miec. Wszystko dotyczylo podlogi i dlatego wlasciwie auto prowadzilo sie dosc wygodnie - wiec ustawienie auta nie bylo az tak strasznie trudne (ale nadal bylo to trudne). I pewnie dlatego Sergio Perez potrafil lepiej sobie z tym poradzic. Zawsze brzmi to bolesnie, gdy czlowiek mowi, ze nie ma tak duzego talentu jak Max Verstappen, ale zostawmy to bez komentarza. Max przejezdza wiele problemow auta, tzn. potrafi je wyretuszowac dzieki posiadanym umiejetnosciom prowadzenia pojazdu. I dlatego w porownaniu do Pereza lepiej radzi sobie ze zlym samochodem. Michael Schumacher byl w stanie zrobic to samo.

    Perez natomiast potrzebuje pojazdu dokladnie takiego, jaki ma byc, czyli zeby auto nic nie robilo. Tzn. pojazd nie byl trwale jakos nerwowy. I Meksykanin zrobil to dobrze i otrzymal slowa pochwaly od swoich inzynierow. Z pewnoscia moze na tym bazowac, pytanie brzmi, czy to nie za pozno? Nie wiadomo do konca, czy w nowym sezonie bedzie nadal kierowca RBR. Jest jeszcze jedno zjawisko, o ktorym nie nalezy zapominac: z kilkoma wyjatkami petle takie jak Baku skladaja sie z zakretow o prawie 90 stopniach. Ale zakret 90 stopni to tylko polowa lub trzy czwarte zakretu i jak wiemy, jest w tym bardzo dobry. Niemniej jednak problemy bolidu nie sa tam tak zauwazalne. A polaczenie tego, ze zrobil to lepiej niz jego kapitan, oznaczalo, ze byl faktycznie szybszy od Maxa Verstappena.

    Baku jest to petla o tyle nietypowa, gdyz jest duza roznica pomiedzy waskimi pasazami, a b. dlugim odcinkiem prostym na pelny gazie. Z perspektywy kierowcy zakrety o 90 stopni natychmiast sie koncza (skrecasz i zakret juz sie konczy). Podczas normalnego zakretu pojazd przyjmuje taka postawe i robi to czy tamto - z czym jako kierowca musisz sobie poradzic. Jednakze zakret 90 stopni jest zupelnie inny. Takie zakrety sa rowniez w Singapurze. Wiec zobaczymy ...

  • 8. dexter
    • 2024-09-21 13:31:38
    • *.regioit.de

    @ahaed

    "nawet samego Marko I Josa"

    A Dr. Helmut Marko i Jos Verstappen siedza za kierownica Red-Bulla i prowadza auto na granicy limitu zamiast Maxa i Sergio?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo