komentarze
  • 1. Pajol
    • 2022-04-03 20:37:27
    • *.netdrive.pl

    Nie no dobra statystyka , jeden motor na jeden wyścig xD

  • 2. michal395
    • 2022-04-03 21:00:38
    • *.

    idiotyzm że nie można takich rzeczy naprawić tylko od razu nowy sinik, na pewno taniej to wychodzi :d

  • 3. plmno
    • 2022-04-03 22:09:04
    • *.29.189.182.ipv4.supernova.orange.pl

    Niech biorą nowy silnik na każdy wyścig i kręcą go na maksa jak Mercedes w Brazylii

  • 4. Gumek73
    • 2022-04-03 22:14:31
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Renia już chyba trzeci raz zaczyna erę hybrydowa od nowa i ciągle są w czarnej d****.
    W 2014 ich silnik pod względem niezawodności i mocy był fatalny, Ferrari słabe ale nie tak zawodne. Później Ferrari zaczęło się porawiac pod względem mocy, choc do Mercedesa to i tak była przepaść, a renowka jakby spali, ani mocy i awarie non stop.
    Pojawiła się Honda i początek jaki był wszyscy pamiętają, ale zbratali się z RBR i doszli do ładu z tym silnikiem, w międzyczasie, Ferrari dostało bana od FIA, bo ,,troszkę przekombinowali" ale cały czas niezawodnie, renówka ciągle nic, zostając w końcu sami ze swoim silniczkiem.
    I przychodzi w końcu rok 2022, Ferrari obiecywało pożądny motor, mocny i niezawodny i to zrobili, Honda też wygląda dobrze, choć pierwszy wyścig im nie poszedł, delikatnie mówiąc, ale to chyba sam Redbull przekombinował, a renia po chyba dwóch latach przygotowań, znów ani nie powala mocą, a niezawodnością, choc nad tym drugim mogą na legalu popracować, to jednak Ferrari pokazało że można to zrobić od razu.
    O Mercedesie nie piszę, bo wydaje się, mimo ich problemów na początku sezonu, to ich silnik w erze hybrydowej jak narazie niepokonany.

  • 5. Andrzej369
    • 2022-04-03 22:43:19
    • *.mt.pl

    @4 Co do Renault pełna zgoda, 2019 zaczęli zawodzić i zamiast walki o 3. miejsce w konstruktorce to musieli się bronić przed innymi, no ale po rewolucji mają rządzić. Jest El Plan, jest rewolucja, a Alpine/Renault wygląda że wróciło do miejsca w którym byli w 2018.

    Co do niepokonanego silnika Mercedesa, pytanie - skąd takie śmiałe twierdzenie że jest najlepszy? Zarówno Mercedes jak i jego zespoły klienckie są najsłabsze pod względem tempa. Co do prędkości na prostych to ciężko powiedzieć - Williams jest szybki w punktach pomiaru ale podobnie do 2014 mogą mieć bardzo niski docisk, a Mercedes jest bardzo wolny bo wielkim skrzydłem nadrabia brak docisku. Przez problemy Mercedesa ciężko określić ich moc silnika. Jak na razie Ferrari i Honda wygląda że wyciągnęli lekcje, ale może też być wszystko po staremu. Na ocenę silnika Mercedesa trzeba poczekać aż któryś z zespołów naprawi problemy... aż dziwi że wszystkie zespoły które zaliczyły największy 'zjazd' względem 2021 korzystają z silników Mercedesa, nie sugeruję problemów z niedoborem mocy, ale może upakowanie silnika powoduje komplikacje które właśnie mogą objawiać się nieprawidłowym działaniem aerodynamiki.

  • 6. michal395
    • 2022-04-04 17:11:59
    • *.

    Weź pod uwagę że renault ma całkiem nowy silnik więc to normalne że awarie się trafią, ale moc jest na poziomie ferrari i hondy. A to że przez awarie pompy wody trzeba brać nowy silnik to tylko głupota regulaminu

  • 7. Davien 78
    • 2022-04-04 17:32:42
    • Blokada
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    To nie silnik tylko pompa. Chciało by się rzecz to nie silnik tylko tłok......
    Pompa nie należy do silnika u nich widocznie, być może to część koła.
    @2,6 Ależ można naprawić ( RB pompy paliwa naprawił). Przeczytaj tekst raz jeszcze ze zrozumieniem ciągu konsekwencji. Albo wykręć pompę wodną ze swego samochu (względnie ojca) i zrób ze 20 km. Mechanik ci napewno wyjaśni co trzeba wymienić wtedy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo