komentarze
  • 1. Berger
    • 2019-11-20 21:29:02
    • *.dynamic.chello.pl

    Ktoś kiedyś podawał gdzie mozna sprawdzić statystyki kto ile zużył elementów, ale wydaje mi się że ten rok był całkiem solidny jeśli chodzi o niezawodność jednostek. Nówka silnik na ostatni wyścig to sama przyjemność.... pełna moc, bez konieczności oszczędzania. Na nowy sezon i tak się nie przyda.... chyba, że będą chcieli coś sprawdzić na nowy sezon. Mimo wszystko powodzenia Valtteri.

  • 2. Jameson
    • 2019-11-20 22:23:17
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @1 Berger

    Wygoogluj sobie "2019 f1 power unit usage" i tam ci wyskoczy kilka stron. Pierwsza lepsza strona np. maxf1 wszystko czytelne i aktualizowane. W sumie tutaj też przydałby się taki dział od przyszłego roku.

  • 3. iceneon
    • 2019-11-21 05:07:09
    • Blokada
    • *.hdsl.highway.telekom.at

    @1. Berger
    Na cyrkf1 wybierz z menu "wykorzystanie silników" i tam masz wszystkie te dane.

  • 4. yaiba83
    • 2019-11-21 06:47:42
    • *.157.149.46.ip.sptelek.com.pl

    Jak już wszystko jest rozstrzygnięte to pewnie pójdą drogą Ferrari i na ostatnim wyścigu przetestują sobie jednostkę w specyfikacji 4.0 pod kątem roku 2020. Pewnie już dawno była wyprodukowana i czekała w rezerwie.

  • 5. berko
    • 2019-11-21 08:17:29
    • *.

    @ 2. Jameson
    Dobrze wiedzieć, że jest taka strona. Teraz dobrze widać, że silnik Hondy wcale taki niezawodny nie jest, Renault w ogólnym rozrachunku wypada dużo lepiej. Kierowcy RB i TR zużyli łącznie 24 silniki, 21 turbo, 21 MGU-H i 19 MGU-K. Kierowcy Renault i McLaren'a: 20 silników, 16 turbo, 16 MGU-H i 15 MGU-K.
    Więc z tą niezawodnością Hondy wcale nie jest tak kolorowo, myślałem, że wyglądają lepiej. A obśmiewane przez większość ludzi tutaj Renault daje radę, myślę, że na tą chwilę mogą mieć mocniejszy silnik od Hondy.

  • 6. yaiba83
    • 2019-11-21 09:55:40
    • *.157.149.46.ip.sptelek.com.pl

    @5 po części Honda testowała sobie kolejne specyfikacje silników na zespołach satelickich, dzięki temu miała zapewnioną możliwość rozwoju i gonienia czołówki. Ale myślę, że prawda leży gdzieś po środku.

  • 7. Krys007
    • 2019-11-21 10:55:31
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @5 Tylko i wyłącznie dlatego, że Honda wprowadziła więcej poprawek do silnika, a mając swój drugi mniejszy zespół mogła sobie na to pozwolić.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo