komentarze
  • 36. cezman
    • 2006-08-06 22:07:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niestety jest możliwe zużycie nawet ponad 2 kg opon w F1. Więc zakładając, że taka opona waży tylko 15kg x 4 = 60 kg i zużywa się w 5% to daje już 3 kg (opony w F1 przeznaczone są na max. 200 km, a Robert za drugim PIT-em nie zmieniał opon). Myślę, że założenie wagi 15kg i zużycia 5% jest bardzo ostrożne.

  • 37. cyberiusz
    • 2006-08-06 22:07:39
    • *.kalisz.mm.pl

    a moze robert po prostu spalil 2 kg :) przeciez waza je z kierowca

  • 38. karolox81
    • 2006-08-06 22:08:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kubica to wspaniały awodnik i najważniejsze w dzisiejszym dniu był fakt że pokazał sie z dobrej strony i wydaje mi się że ma szanse wystartować w następnym wyściugu. team BMW jest mu to winny. Wydaje mi się że jest to zawodnik o naprawde mocnej psychice gdyż doskonale wyszedł z opresji z pierwszej części wyścigu i nawet później powalczył. Gratuluje ci Robercie i kieruje słowa krytyki w strone Teamu BMW

  • 39. cyberiusz
    • 2006-08-06 22:09:10
    • *.kalisz.mm.pl

    ludzie, dawajta wstecz i potem jeszcze raz na newsa bo tak dodaje kilka razy te same komentarze

  • 40. Słoneczko
    • 2006-08-06 22:10:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    toi kurcze ja juz tutaj gdzies mowilam,ze ja sie nie znam na oponach,ale kazdy głupi widzi,ze w zwykłym aucie na zime sa inne opony niz na lato i waza pewnie roznie.A w takim bolidzie,to co?Tez sie zuzywaja opony.Kubica sie spocił troche,poza tym cos tam jeszcze moze i tyle.

  • 41. cezman
    • 2006-08-06 22:10:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pytanie do admina tego forum: Co jest że jak odświeżę stronę z pustym polem komentarza to powielany jest mój poprzedni wpis ???
    To tak na marginesie, bo oczywiście nie na temat !

  • 42. LucaM
    • 2006-08-06 22:14:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    chyba głupio im sie zrobilo ze Robert pokazał jak sie jeździ i daltego poszedł ten wałek mam nadzieje że to pomyłka

  • 43. cyberiusz
    • 2006-08-06 22:14:56
    • *.kalisz.mm.pl

    sprawa smierdzi i tyle

  • 44. rosa14
    • 2006-08-06 22:15:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ten wynik mi smirdzi robert pracowal bardzo ciezko a to nie jego wina warunki pogodowe sie zmienily no jakis margines trzeba zachowac inaczej gdyby too gumy byly za lekkie ale wszystko byloo ook a teraz wszystko sie komplikuje teraz feranado ma tylko 10 pkt przewagi a renault tylko 7 do pracy niebiesko-zolci teraz chwila oddechu i wracamy do turcji aby wszystko wygrywac fernando a robert bardzo dobrze ma sie spisywac w wyscigach ja trzyam kciuki

  • 45. Darth Japan
    • 2006-08-06 22:17:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mimo wszystko zawsze się zgadzałem z FIA, a to, że zespół się na nim nie koncentrował to standard, tak zawsze było. Liczy się ten pierwszy. Ale i tak był 7 i się popisał, więc to tak na prawdę się liczy.

  • 46. YaccoS
    • 2006-08-06 22:18:20
    • *.gprsbal.plusgsm.pl

    faktycznie Schumi nie powinien dostać pktów, trochę szkoda Roberta, bo zasłużył swoją jazdą na te dwa punkty. Trochę dziwię się teamowi mogli jednak zmienić wcześniej na slicki sami są sobie winni.

  • 47. cyberiusz
    • 2006-08-06 22:22:01
    • *.kalisz.mm.pl

    wkurzylem sie ide spac, FIA dalo ciala, 2kg, smiechu warte, troche spalil, troche opony, powinni mu darowac a w ogole skad pewnosc ze mial niedowage? i dlaczego takie info ukazuje sie tyle godzin po wyscigu skoro od razu wiedzieli. Zbyt duzo niejasnosci jak dla mnie

  • 48. cezman
    • 2006-08-06 22:27:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oficjalne potwierdzenie, że waga poniżej minimum spowodowana była nadmiernym zużyciem opon można znaleźć tutaj: www.formula1.com/race/news/4783/763.html

  • 49. Sisi
    • 2006-08-06 22:48:25
    • *.tpnet.pl

    Heh, a mówiłem że powinni mu byli na 20-30 okrężeniu do końca zmienić opony na Sliki, młody Shumi by go wtedy nie dogonił (ok. 12sek przewagi nad nim, potem zrobiło się za ciepło i sucho i przewaga zmalała). Błąd Teamu (skupienie się na Heidfeld'cie), ale to zawsze odbija się na kierowcy... szkoda go i mniejmy nadzieję że nie wpłynie to na jego karierę. ;) Twardy z niego chłopak.

  • 50. LeVi
    • 2006-08-06 22:48:34
    • *.range86-134.btcentralplus.com

    Kompletnie nie znacie regulaminu F1 i sie wymadrzacie.. Bolid razem z kierowca i wszystkimi plynami w kazdym momecie ma wazyc ponad 600 kg, sprawdzane jest to na mecie. Bolid Kubicy wazyl 598kg a wiec 2 za malo i zostal zdyskwalifikowany. Nie ma podstaw, zeby sie z tym nie zgodzic, dlatego zespol BMW Sauber nie ma zamiru skladac odwolania. "powinni mu darowac"?? To sa wyscigi najwyzszej klasy a nie jakies okregowe zawody - regulamin powinien byc przestrzegany w kazdym przypadku z najwyzsza dokladnoscia. Sprawa M. Schumachera: to, ze mial rowniez zuzyte opony nie znaczy, ze jego bolid musial wazyc mniej niz 600kg, mogl wazyc nawet znacznie wiecej, zaleznie od tego jak mial to obliczone przez zespol. Aha i punkty sa zdecydowanie zasluzone, regulamin wyraznie mowi, ze jezeli kierowca ma mniej niz 10 okrazen straty do zwyciezcy jest KLASYFIKOWANY, schumacher mial 3 okrazenia straty bo 3 okrazenia przed meta ukonczyl zawody. Peace..

  • 51. torretto
    • 2006-08-06 22:52:47
    • *.139.11.180

    Szkoda bo jak na debiut Robert prowadził fenomenalnie. Nie wiem czy zwróciliście uwagę jak poradził sobie z pierwszym wykręconym bączkiem. Podczas gdy dla innych taki błąd kończył się opuszczeniem toru i najczęściej oznaczał koniec wyścigu Robert natychmiast wracał do walki. To jest jego bardzo mocną stroną. Widać, że Robert doskonale "czuje" swój bolid. Wie na co może sobie pozwolić. Wypada życzyć Robertowi dalszej odważnej walki o najlepsze lokaty i SKRUPULATNEJ analizy własnych pomyłek. Robercie, trzymamy kciuki :)

  • 52. zibi
    • 2006-08-06 23:05:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    mam pytani (nie do moderatora) czy jakiś bolid był po tym wyścigu wożony ,na ten wyścig pracowało kilkadziesią osób i nie daję wiary niedoiagę bolida chyba (że bolid ae strachu strachu stradził wagę).pozdrowienia dla ROBERTA bądż TWARDY

  • 53. bialy
    • 2006-08-06 23:11:52
    • *.icpnet.pl

    Nie ma co nikomu winy zarzucac, takie sa fakty i koniec. Jest to efekt zbiegu wielu czynnikow i nie ma co wymyslac teamowi BWM czy FIA. Rownie dobrz mozna by powiedziec, ze to wina Roberta, bo gdyby nie polamal nosa przy zwiedzaniu zieleni, to by mial inny harmonogram zjazdow do pitu - zapewne zjechalby duzo pozniej i nie bylo by afery, a i moze by pod koniec powalczyl na rownych warunkach z Ralfem (na slickach).
    Tak jak ktos powiedzial wczesniej - Robert nie walczy o mistrzostwo i te punkty do szczescia mu potrzebne nie sa - najwazniejsze, ze genialnie zadebiutowal i pokazal na co go stac. Tu chodzi o jego przyszlosc, a nie o jakies 2 pkt!
    Pzdr.

  • 54. bialy
    • 2006-08-06 23:21:08
    • *.icpnet.pl

    ZIBI: nie odswiezaj strony po napisaniu komenta, bez wczesniejszego cofniecia sie do strony glownej, bo trzepiesz ten sam komentarz, jak z karabinu maszynowego...

  • 55. Bodek
    • 2006-08-06 23:28:54
    • *.elblag.dialog.net.pl

    Tylko dla Ferrari Eclostone mógł to zrobić, qwa mać odrabia pkt do Alonso a Ferrari do Reno,to sie nazywa uczciwa walka

  • 56. Bodek
    • 2006-08-06 23:37:35
    • *.elblag.dialog.net.pl

    Wykręcili Kubice , tylko dla ferrari to zrobili, schumi nie ukonczyl wyscigu i zalapal 1pkt,moze szybciej zjechal tez by sie bali o niedowage?????

  • 57. kempa007
    • 2006-08-06 23:48:18
    • *.piaseczno.sdi.tpnet.pl

    LeVi nie 10 okrazen straty, a przejechal 90% dystansu wyscigu- czyli w tym wypadku strata do 7 okrazen dawala szanse na sklasyfikowanie, tak czy siak Schumacher zalapal sie w tym limicie.

  • 58. seban.24
    • 2006-08-07 00:06:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    haha to jest dobry kawał tylko kto to wymyslił i co mu to daje ale Kubica i tak stanie na podjum jeszcze w tym roku

  • 59. misiakow
    • 2006-08-07 00:29:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Panowie wydaje mi sie ze te 2kg to przez wymiane przedniego nosa w boilidzie Roberta. Mogli cos odjac od tego dzioba i po sprawie. Ale dziwne czemu BMW nie protestuje??

  • 60. expiro
    • 2006-08-07 09:11:01
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nie rozumiem wypowiedzi (przeważnie na portalach nie do końca o tematyce F1) ludzi, którzy twierdzą, że Kubica nie potrafi jeździć, jest bez talentu itp. Debiutując na punktowym miejscu to moim zdaniem duże osiągnięcie biorąc pod uwagę warunki jakie panowały na torze. To że akurat Polak został zdyskwalifikowany to duży pech. Zespół zaryzykował pozwalając Kubicy kończyć wyścig na zużytych deszczowych oponach. Niestety masa ogólna bolidu była zbyt mała, akurat przez zbyt duże zużycie opon. Trzeba teraz poczekać do godziny 11,00 na ogłoszenie decyzji personalnych na nastempne GP w sztabie BMW. Wydaje mi się, że Kubica zasłużył, pokazał na co go stać i powienien mieć szansę udowodnić swoją formę i umiejętności na kolejnym wyścigu. Będę trzymał kciuki za niego! :)

  • 61. Zonio
    • 2006-08-07 09:21:02
    • *.unregistered.net.telenergo.pl

    Dla mnie Kubica ma wielki talent do jazdy w F1 co udowodnił an tym Gp Węgier. W sumie to nie jego wina że starły sie tak opony cały team się tego nie spodziewał. A właśnie czemu Michael dostał punkty skoro zjechał do boxu przed końcem wyścigów??

  • 62. Mika Hakkinen
    • 2006-08-07 09:25:21
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co za różnica ze jechał za lekkim o 2 kilo bolidem? Przecierz jechał na Intermidiatkach, to i tak był o wiele wolniejszy od Ralfa i Massy... to w takim razie jakby Schumi dojechał do mety, to by go też zdyskwalifikowali, bo było widac ze juz nic nie ma wych wcięć na oponach, a jechał też na Intermidiatkach...

  • 63. cyberiusz
    • 2006-08-07 09:53:51
    • *.kalisz.mm.pl

    po raz kolejny znajdujemy jakas glupia luke w przepisach FIA i nie piszcie mi tylkko ze sie zgadzacie z ich decyzjami, tak samo jak w zeszlym sezonie ten durny przepis byl o nie zmienianiu opon w wyscigu. Tutaj mamy ewidentny przypadek gdzie przepisy FIA nie sa do konca dopracowane i tyle, wiele czynnikow wplywalo na to ze ten bolid nie mial 600kg ale co z tego pytam sie i co za glupie usprawiedliwienie ze za duze zuzycie opon?! przeciez byl wolniejszy w koncowce wiec co mu po tym ze mniej wazyl? bzdura kompletna i tyle. I jak ktos tego nie widzi to powtarzam, dysklasyfikacja kubicy daje punkty dwom kierowcom ferrari...

  • 64. kempa007
    • 2006-08-07 11:14:21
    • *.piaseczno.sdi.tpnet.pl

    to nie luka, tez przepis jest jasny i czytleny. W kazdym momencie bolid ma wazyc min. 600 kg z kierowca. BMW dalo ciala i powinni teraz oficjalnie przeprosic Roberta i pewnie tak sie stanie. albo juz stalo moze pojedzie w Turcji za to ;-)

  • 65. przemyslawflak
    • 2006-08-07 11:31:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja wiem tylko tyle że w radiu mówią i mówili w telewizji. A skoro tak, to jest chyba prawda... w dodatku smutna...

  • 66. golakr
    • 2006-08-07 18:47:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja tu piję do Levi- go. Czepia się ż enikt nie zna regulaminu, a sam chyba tez nie.
    1. bolid ważony jest z kierowcą kilkakrotnie, od samych kwalifikacji aż po wyscig. Po wyścigu ważone są tylko samochody które przejechały przez metę(wszystkie), i te które zostały do tego wytypowane (mógł być tu bolid M.S. ale nie musiał)
    2. Klasyfikowani są wszyscy kierowcy którzy ukończyli co najmniej 90% wyścigu(całego) a nie jakies tam 10 mniej od lidera
    3. Nie wolno mącić ludziom w głowach, odpowiedzialność


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo