komentarze
  • 1. bmwfannn
    • 2009-09-24 13:27:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jest nadzieja na lepsze wyniki w końcówce xD

  • 2. ris
    • 2009-09-24 13:29:14
    • *.150.86.46

    Coś powiedził, ale nic nie powiedział. Dobrze, że inni coś powiedzieli, mam na myśli Roberta, który optyministycznie stwierdził, że liczy na nowe uspawnienia ;-)

  • 3. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-09-24 13:36:33
    • *.warszawa.supermedia.pl

    Ktoś wie czy są jakieś możliwości zakombinowania podczas testowania na prostej? W sensie ustawiania szykany albo ew jazdy po szerokim pasie startowym w stylu prosta, ciasny nawrót na końcu prostej i powrót? Ew jazda zygzakami etc?

  • 4. pz0
    • 2009-09-24 13:53:16
    • *.1.92.188

    3. Kimi Rajdkoniem - jak sama nazwa wskazuje to są testy na prostej. Ciasny nawrót na prostej niewiele da. Taki ciasny nawrót jest tylko jeden w całym kalendarzu, ten koło hotelu w Monaco. Szykany to chyba nikt nie pozwoli ustawić, bo to ma być test po prostej. Jazda zygzakami poza rozgrzaniem opon nie ma chyba sensu.

  • 5. Skoczek130
    • 2009-09-24 13:55:56
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moze za duzo nie pomoga, ale to zawsze cos. Skoro pomagaja, sa legalne, to czemu mielliby z tego nie korzystac!? Mam nadzieje, ze te testy beda mialy swoj wklad w lepsze wyniki na torze! :))

  • 6. krystianxp
    • 2009-09-24 14:07:05
    • *.b-ras2.chf.cork.eircom.net

    PETER SAUBER DO BOJU W PRZYSZLYM SEZONIE WALKA O MISTRZOSTWO Z ROBERTEM ZA KIEROWNICA

  • 7. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-09-24 14:28:26
    • *.warszawa.supermedia.pl

    4. pz0 - pas o szerokości 80m jak na większości lotnisk międzynarodowych dawałby już pewne możliwości manewru. Tor w Singapurze ma szerokość ok 15m więc istnieje wg mnie możliwość symulacji szykany między St Andrew's Road a Anderson Bridge ew zakrętów 18-21. Jak sądzisz?

  • 8. piotrek74
    • 2009-09-24 14:30:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A te poprawki będą dla ALBERTA ..... Brawo

  • 9. Horosz
    • 2009-09-24 15:13:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cytat z TVP INFO
    "Na zmienionym torze, Robert Kubica wystąpi w zmienionym bolidzie. W wyniku zmian, jego pojazd będzie miał m.in. przebudowaną skrzynię biegów i przeprojektowane tylne zawieszenie."
    To prawda z tym zawieszeniem?

  • 10. Budyn_F1
    • 2009-09-24 15:41:13
    • *.chello.pl

    W koncowce BMW musi popracowac.

  • 11. BMWbmw
    • 2009-09-24 16:01:32
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    9. Horosz oni chyba mieli na myśli tylni spojler..

  • 12. kalou2
    • 2009-09-24 16:03:44
    • *.33.40.43

    Zobaczycie ze Kubica i tak zostanie w Saunerze. Theiisen juz potwierdzil ze silnik bedzie dostarczac Ferrari. Takze nie widze powodu dlaczego Robert nie mialby zostac w Sauber-Ferrari. Prawda jest taka ze Kubica ma propozycje rowniez z Renault, Toyoty, Williamsa i trzech nowych. Ale zaden z nowych ani Renault, Toyota i Williams ktory nie wiadomo z jakim silnikiem bedzie jezdzil nie ma takich pieniedzy i fabyk jak Sauber ktorego jak wiemy przejela grupa inwestycyjna z dalekiego wschodu. Takze szanse na pozostanie Roberta w Sauberze ocenil bym na 85-90%.

  • 13. Budda89
    • 2009-09-24 16:04:56
    • *.opera-mini.net

    11. Zawieszenie też mają mieć zmienione. Theissen potwierdził silniki Ferrari dla Saubera oraz powiedział że prace nad przyszłorocznym bolidem są w stadium zaawansowanym :-)

  • 14. Seveir
    • 2009-09-24 16:08:13
    • Blokada
    • *.116.35.88

    6. - haha lol.

  • 15. ris
    • 2009-09-24 16:11:10
    • *.150.86.46

    kalou2 - ciekawe kto zwolni miejsce Sauberowi ?

  • 16. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-09-24 16:44:33
    • *.warszawa.supermedia.pl

    15. ris - Toyota?

  • 17. ris
    • 2009-09-24 17:18:14
    • *.150.86.46

    16. Kimi Rajdkoniem - Taaa to jeszcze może Renówka mimo wszystkom się rozmyśli, albo któryś z nowych zespołów nie spełni oczekiwań ;-). bo na 14 miejsce nie ma co liczyć. ;-)

  • 18. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-09-24 17:20:07
    • *.warszawa.supermedia.pl

    Toyota ma plan wycofać się z F1

  • 19. ris
    • 2009-09-24 17:26:17
    • *.150.86.46

    A gdzie i kiedy to czytałeś ???

  • 20. ris
    • 2009-09-24 17:29:04
    • *.150.86.46

    Dobra powiem wam gdzie będzie jeździł w przyszłym sezonie Robert Kubica.
    Będzie to zespół Sauber - Ferrari. Jeśli się nikt nie wycofa dostaną 14 miejse a zadba o to pewien wpływowy facet mający dużo do powiedzenia w FOTA.

  • 21. grzes12
    • 2009-09-24 18:23:01
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Jestem pewny ze Sauber - Ferrari będzie startować w mistrzostwach , tylko pytanie czy będzie w niej 13, cz 14 zespołów ?
    Nadzieje i zapowiedzi ze strony BMW są duże... , no ale zobaczymy jak te ich poprawki wypalą na torze

  • 22. pz0
    • 2009-09-24 18:24:26
    • *.1.92.188

    7. Kimi Rajdkoniem - to są jednak testy na prostej, a nie testy szykan. Teoretycznie mogli się wybrać na jezioro Bonneville i mieliby parę ładnych hektarów idealnie równej powierzchni. Dla mnie prosta jest prostą, a nie zakrętem czy szykaną, myślę że FIA ma podobne podejście.

  • 23. ris
    • 2009-09-24 18:28:44
    • *.150.86.46

    21. grzes12 - jeśli nikt nie zrezygnuje ( co jeszcze jest możliwe) FIA dokona sprawdzenia zaawansowania przygotowań nowych Teamów i podczas tego sprawdzenia może się okazać, że tu ktoś dostanie jednak przyjęty. Ostatecznie poszerzą F1 do 14 zespołów. W tym Sauberowi pomoże ktoś kto ma bardzo dużo do powiedzenia w FOTA. Dużo w tym będzie polityki ale myślę , że skończy się to pozytywnie dla Sauera. ;-)

  • 24. ris
    • 2009-09-24 18:29:36
    • *.150.86.46

    poprawka -->>ktoś NIE dostanie jednak przyjęty

  • 25. grzes12
    • 2009-09-24 19:51:10
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    @ 23 ris
    Tak ! Luca di Montezemolo ma dużo do powiedzenia w FOTA ....

  • 26. ris
    • 2009-09-24 20:39:49
    • *.150.86.46

    grzes12 - gratuluję intelektu - to o nim myślałem ;-) ;-) ;-)

  • 27. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-09-24 21:52:31
    • *.warszawa.supermedia.pl

    19. ris - od początku sezonu w różnych portalach dot F1 o tym trąbią. Nawet Trulli chciał bardzo pokazać się z dobrej strony podczas bodajże GP Belgii z tego powodu, żeby nie zaprzestano finansowania zespołu

    22. pz0 - no dobrze, szykany to może odpadają. Ale dla mnie testy na prostej określają miejsce przeprowadzenia prób a nie co można tam robić. Dlatego się pytałem o precyzje, jaka zastosowała FIA w określaniu tego punktu regulaminu. Bo przykład z dyfuzorami pokazuje, że regulamin nie jest do końca jednoznaczny

  • 28. grzes12
    • 2009-09-24 21:54:47
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    @ 26 ris
    proszę Cię , tylko bez jaj ...

  • 29. pz0
    • 2009-09-24 22:06:11
    • *.1.92.188

    Kimi Rajdkoniem - proszę bardzo, Regulamin Sportowy F1:
    22.1 a) iii) eight one day aerodynamic tests carried out on FIA approved straight line or constant radius sites between 1 January 2009 and the end of the last Event of the Championship
    Chyba wyjaśnione wystarczająco precyzyjnie. Ja wnioskuję z tego że można jeździć po linii prostej, a nie miejsce przeprowadzania prób. Ewentualnie możesz sobie jeździć w kółko.

  • 30. ris
    • 2009-09-24 22:09:07
    • *.150.86.46

    28. grzes12 - ależ gdzie tam :-) o-)

  • 31. walerus
    • 2009-09-24 22:27:54
    • *.adsl.inetia.pl

    brakuje mi jeszcze kilku zdań w tym newsie...;-(


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo