komentarze
  • 1. Manik999
    • 2024-06-04 22:48:27
    • *.toya.net.pl

    Wysokie tarki i nierówna nawierzchnia - to od lat zmora Red Bull Racing. Z tymże w 2023 roku przewaga była większa. Najwidoczniej RB20 jest dużo trudniejszy w konfiguracji i ma węższe okno pracy od RB19. Dla Maxa ważne jest minimalizowanie strat.

  • 2. hubertusss
    • 2024-06-05 05:40:48
    • *.17.172.2

    Ciekawe czy sami tonują nastroje by jak to się mówi pozytywnie się zaskoczyć. Czy może samochód faktycznie nie ma już tej przewagi nad konkurencją co miał? No i pytanie jaki na to wpływ ma odejście Newey a? BO to już będzie chyba 3 tor na którym RB nie zachwyca i nie dominuje. Trzeci tor o innej charakterystyce niż dwa pozostałe. Które też różniły się miedzy sobą charakterystyką.

  • 3. fistaszeq
    • 2024-06-05 17:50:19
    • *.toya.net.pl

    niektórzy "geniusze" i tak będą pisać że mają 2s przewagi nawet jeśli nie wyjdą q1

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo