Formuła 1 zyskała nowego partnera biznesowego
Przed GP Miami władze Formuły1 poinformowały o pozyskaniu kolejnego Oficjalnego Partnera. Tym razem chodzi o dostawcę cyfrowych usług Globant.Jako Oficjalny Partner F1 Globant pomoże serii budować najlepsze systemy IT. Zespoły wspierające Globant wykorzystają swoją wiedzę przemysłową i innowacyjną technologię, aby zmienić i poprawić doświadczenia cyfrowe fanów i udziałowców na torze podczas wyścigów. Ma to dotyczyć systemów dostarczania treści wykorzystywanych na pit wall oraz rozwiązania przesyłu danych na żywo, tworząc wyjątkowy i unikalny dostęp wielokanałowy do mediów.
Współpraca zakłada wykorzystanie technologii Globant do stworzenia usługi określanej jako "jedyna w życiu chwila" dla fanów odwiedzających Grand Prix.
Jako partner Formuły 1 Globant uzyska również powierzchnię reklamową w trakcie sezonu. Jego logotypy pojawią się na bramkach wjazdowych do alei serwisowej oraz bilbordach zlokalizowanych wokół torów podczas wybranych wyścigów.
"To ekscytujące partnerstwo z Globant pomoże F1 poprawić doświadczenia usług cyfrowych zarówno fanów znajdujących się na torze, jak i zespołów" mówił Jonny Haworth, dyrektor ds. współpracy komercyjnych F1. "F1 zawsze była pionierem innowacji a to partnerstwo pozwoli nam wykorzystać najnowszą technologię, aby dać fanom jedyne w życiu doświadczenie na jakie zasługują."
"Jesteśmy dumni z rozpoczęcia współpracy z Formułą 1, najbardziej zaawansowanym technicznie sportem na świecie, pomagając mu w cyfrowej transformacji i poprawie doświadczenia fanów" mówił z kolei Martin Migoya, współtwórca i CEO Globant. "Globant tworzy technologię, która śmie zachwycać, a my nie mogliśmy myśleć o czymś bardziej pasującym niż Formuła 1, czołowe zwody, które zmuszają zawodników do rywalizacji na najwyższym poziomie i zachwycają miliony fanów na całym świecie."
komentarze
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz