GP Bahrajnu- strategie doboru opon
Poniżej prezentujemy strategie doboru opon podczas GP Bahrajnu. Firma Bridgestone dostarczyła zespołom na tor Sakhir miękką i średnią mieszankę opon Potenza.Kimi Raikkonen miękka-miękka-średnia
Felipe Massa miękka-miękka-średnia
BMW Sauber F1 Team
Nick Heidfeld miękka-miękka-średnia
Robert Kubica miękka-miękka-średnia
ING Renault F1 Team
Fernando Alonso miękka-miękka-średnia
Nelson Piquet średnia-miękka-miękka-DNF
AT&T Williams
Nico Rosberg średnia-miękka-miękka
Kazuki Nakajima średnia-miękka
Red Bull Racing
David Coulthard miękka-miękka-miękka-średnia
Mark Webber miękka-miękka-średnia
Panasonic Toyota Racing
Jarno Trulli miękka-miękka-średnia
Timo Glock miękka-miękka-średnia
Scuderia Toro Rosso
Sebastien Bourdais średnia-miękka-miękka
Sebastian Vettel średnia-DNF
Honda Racing F1 Team
Jenson Button miękka-miękka-miękka-DNF
Rubens Barrichello miękka-miękka-średnia
Super Aguri F1 Team
Takuma Sato miękka-miękka-średnia
Anthony Davidson miękka-miękka-średnia
Force India Formula One Team
Adrian Sutil miękka-miękka-miękka-średnia
Giancarlo Fisichella miękka-miękka-średnia
Vodafone McLaren Mercedes
Lewis Hamilton miękka-miękka-średnia
Heikki Kovalainen miękka-miękka-średnia
komentarze
1. krystian1292
większość korzystała z 2 miękkich i jednej średniej
2. rufus
Czyli w tym wyścigu miękka lepiej się sprawowała...
3. Dagmara_W
Większośc obtrałą ten sam dobór opon.. także wygrałi szybsi..
4. Lottar
"Nelson Piquet średnia-miękka-miękka-DNF " co to znaczy DNF??
5. Sowison
że nie dojechał x)
dziwne trochę ze strony BMW, że nie jechali dwa razy na średnich, skoro w koncówce wyścigu (zwłaszcza Heidfeld zatankowanym bolidem) kręcili swoje najlepsze czasy ;>
6. walerus
by zaskoczyć wszystkich w Barcelonie!
7. conrad30
DNF-oznacza kierowca niezklasyfikowany. z ang.
8. quick B
Właśnie mi sie wydaje że przynajmniej Bmw lepiej jechało na tych twardzszych. Mieli niezłe tempo. Jadąc dwa razy na twarde mogli bardziej zagrozić Ferrari a i na starcie może by tak nie buksowały.
9. conrad30
quick B- zawsze miekka mieszanka jest bardziej przyczepna a co za tym idzie -lepsze czasy,niestety jest to okupione wieksza degradacja tej opony(szybszym scieraniem) BMW wybralo wiec najlepsza z mozliwych taktyk-czyli na poczatku 2x miekka a na koniec twarda.Czasy na twardej mieszance dlatego byly takie dobre bo bolidy nie byly juz tankowane pod korek a tor dosc mocno nagumowany,wiec jestem pewny ze gdyby nie obowiazek uzycia obu mieszanek to maxi strategia to 3xmiekkie!POZDRAWIAM
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz