2019-05-10 GP Hiszpanii - #1 trening 11:00 - 12:30
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 V.Bottas Mercedes 1:17.951 19
2 S.Vettel Ferrari 1:18.066 20
3 C.Leclerc Ferrari 1:18.172 20
4 L.Hamilton Mercedes 1:18.575 22
5 R.Grosjean Haas 1:18.943 25
6 C.Sainz McLaren 1:19.155 31
7 K.Magnussen Haas 1:19.180 27
8 P.Gasly Red Bull 1:19.285 30
9 D.Kwiat Toro Rosso 1:19.364 34
10 N.Hulkenberg Renault 1:19.450 25
11 D.Ricciardo Renault 1:19.511 24
12 M.Verstappen Red Bull 1:19.844 14
13 L.Stroll Racing Point 1:19.855 28
14 A.Giovinazzi Alfa Romeo 1:20.021 28
15 A.Albon Toro Rosso 1:20.030 25
16 L.Norris McLaren 1:20.066 33
17 S.Perez Racing Point 1:20.459 26
18 K.Raikkonen Alfa Romeo 1:20.591 22
19 R.Kubica Williams 1:20.889 27
20 G.Russell Williams 1:20.990 23
komentarze
  • 1. Now Bullet
    • 2019-05-10 12:49:01
    • *.komputersat.pl

    Największa różnica miedzy ferrari i mercedesem to 3 sektor.
    Jeśli ferrari "czegoś" nie znajdzie tam,to będą mieli bardzo ciężko.
    Chociaż to tylko treningi,ale jak wiadomo mercedes zazwyczaj nie forsuje tempa w treningach a ferrari wręcz przeciwnie.Lecz liczę na to że mercedes będzie miał minimalna przewagę nad ferrari i będzie fajny wyścig.

  • 2. PiotrasLc
    • 2019-05-10 12:49:15
    • Blokada
    • *.43.67.62

    Williams hmm....szału nie ma ale nie ma takiej straty. Poczekajmy na drugi trening ale jest jakiś pozytyw

  • 3. Fanvettel
    • 2019-05-10 12:59:22
    • *.icpnet.pl

    Wysoko Haas oby tak do konca weekendu.

  • 4. Kimi Rajdkoniem
    • 2019-05-10 13:14:32
    • *.centertel.pl

    Krótki tor zatem strata Kibicy ok 1.8s do P14 jest ogromna.

  • 5. lechart
    • 2019-05-10 13:18:46
    • *.centertel.pl

    Trochę jak by lepiej dla W, a narzekał Russel nie Kub ..... :))

  • 6. tysu
    • 2019-05-10 13:21:42
    • *.play-internet.pl

    Williams tylko na żółtych gumach na razie jeździł.

  • 7. saint77
    • 2019-05-10 13:31:20
    • *.centertel.pl

    Pozytywnie nastraja teoretyczne zniwelowanie straty do końca stawki. Zobaczymy jak będzie dalej. Mnie cieszy nawet perspektywa tego, że nie będą tracić 2 sekund do przedostatniego zespołu.
    Może coś z tego co przywieźli zadziała?

  • 8. TomPo
    • 2019-05-10 14:03:52
    • *.dynamic.chello.pl

    Nic sie nie zmienilo, nie wiem czym sie ludzie podniecaja.

    Dalej Merc i Ferrari, pozniej 1s straty reszty stawki, ktora sie miesci w 1s, i na koncu Williams ze strata 1s do przedostatniego, tracac 3s do czolowki - jak bylo tak jest.
    Zadne poprawki tu nie pomoga - kojarzy mi sie to z naprawami z "Sasiadow".

    Dobrze bedzie jesli nie zaczna tracic wiecej, bo prace w Williamsie na pewno przebiegaja wolniej (brak ludzi i kasy) niz w innych zespolach.

  • 9. TomPo
    • 2019-05-10 14:06:00
    • *.dynamic.chello.pl

    Czolowka 1:18
    Reszta stawki od 1:19 do 1:20
    Williams 1:21

  • 10. ESI 6-12
    • 2019-05-10 14:11:02
    • *.play-internet.pl

    Wielka szkoda, że w tabeli niema jakie kapcie kto miał.
    Z tego co widzę, w Williamsie jest jednak postęp, a Robert i Russel tuż tuż za Kimim, Perezem a oni na innej gumie.
    Będzie się działo na tyłach :)

  • 11. leonit
    • 2019-05-10 14:16:34
    • *.239.124.115

    Tor jest krótki stad mniejsze różnice.Cieszy wynik Kubicy.

  • 12. TomPo
    • 2019-05-10 14:20:43
    • *.dynamic.chello.pl

    @11
    Dlatego twierdze, ze jest gorzej niz bylo, a na pewno nie jest lepiej.
    Bo Williams majac 1:20.9 traci do przedostatniego (GIO - 1:20) 0.9s - a ten tor jest bardzo krotki.

    Wiec reasumujac, jak na razie nic sie nie zmienilo na lepsze, a obawiam sie ze moze byc gorzej.
    No ale poczekajmy co przyniesie caly weekend - nadzieja umiera ostatnia ;)

  • 13. leonit
    • 2019-05-10 14:37:50
    • *.239.124.115

    @12
    Tak.Mozliwe że niewiele się zmieniło.1 s. straty na krótkim torze to całkiem sporo.Po 4 wyścigach wypada jednak miło zaskoczyć kibiców i nie zajmować dwóch ostatnich miejsc.Możliwe że w ten weekend się "uda".

  • 14. magic942
    • 2019-05-10 14:43:44
    • *.207.123.188.multiplay.pl

    Dlaczego wy bierzecie się za komentowanie, skoro nie oglądaliście tych treningów? Kubica i Russell najlepsze czasy wykrecili na pośrednich, a 14 Gio na miekkiej. Stad te różnice, progres napewno zrobili i wydaje się, że są blizej ogona stawki niż do tej pory. To samo z przodu, czas Vettela jest zakłamany przez ruch w 3 sektorze na obu pomiarowych okrążeniach z kolei Bottas miał czyste kółko. Lewis w 1 treningu jeszcze trochę zagubiony więc napewno ma nad czym pracować. Poczekajmy do kwalifikacji.

  • 15. goralski
    • 2019-05-10 14:44:43
    • *.box3.pl

    Właściwie to nie byli ostatni bo jednak dojezdzali do mety ;)

  • 16. belzebub
    • 2019-05-10 15:04:30
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @10 Postęp Williamsa???? Wynik 1:20, 1:21??? W ostatnim dniu testów 1 marca Williams -Kubica miał czas 1:18:993, gdy Vettel 1:16:221, a dzień wcześniej Russell 1:18:121, a Leclerc 1:16:231. Dzisiaj, na razie Ferrari ma czasy o około 2 sekundy gorsze, podobnie jak Williams. Więc nie widać żadnej poprawy. Williams powinien zejść poniżej 1:18 w trzecim najszybszym treningu.

  • 17. belzebub
    • 2019-05-10 15:05:54
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    Jeśli można mówić o jakiejkolwiek poprawie. Na razie to jest dalej 3 - 4 sekundy straty do czołówki.

  • 18. TomPo
    • 2019-05-10 15:14:29
    • *.dynamic.chello.pl

    @14
    Tak, bo jak inni jezdzili to w 3 sektorze bylo pusto, bo kazano wszystkim zjechac z toru.
    Tak, WIlliams na twardszej, ale biorac pod uwage strate (1s) na tak krotkim torze, to wyjdzie ze nic sie nie zminilo. Tor krotki to i roznice mniejsze, wiec jedno niweluje drugie.

  • 19. saint77
    • 2019-05-10 15:22:29
    • *.centertel.pl

    @TomPo
    Poczekaj do jutra przynajmniej do trzeciego treningu. Na razie wszystkie zespoły mają gorsze czasy. Pozytywnie może wyglądać mała różnica pomiędzy Williamsem a nabliższymi zespołami i tym, że Williams jeździł na razie na średniej.
    Nie patrz na stratę do czołówki bo to jest kosmiczna różnica i może się.tylko pogłębiać.
    Ważniejsze jest czy są zdolni nadrobić do TR Hassa czy RP.
    Za nieco ponad godzinę będziemy mieć większy pogląd na to jak im idzie. Może założą miekkie gumy i na tych sprawdzą tempo?

  • 20. jatomak
    • 2019-05-10 15:27:40
    • *.in.net.pl

    Ciekawi mnie jakie będzie porównanie wyników w Q między STR a PER....
    A przecież PER to środek stawki pod względem szybkości kierowców. Może to trochę nakieruje STR, że jednak F1 jest dla najlepszych kierowców świata.

  • 21. belzebub
    • 2019-05-10 15:37:19
    • *.centertel.pl

    @ Saint, ale RP w treningach ostatnio słabo wypada, lepiej im idzie w qwalu i wyścigu.
    Albon tez ma czasy w trakcie weekendu na poziomie Kwiata albo i lepsze. Zresztą nie oszukujmy się nie można nadrobić niewielkimi poprawkami, które przywiózł Williams. Poczekajmy jeszcze do czasów z drugiego i trzeciego treningu, a przede wszystkim qwalu, ale nie sądzę żeby zbliżyli się na mniej niż na sekundę, 1,5 do reszty stawki.

  • 22. TomPo
    • 2019-05-10 15:41:31
    • *.dynamic.chello.pl

    @19
    no kiedy ja patrze na strate do konca stawki, a nie do czolowki.
    I widze ze stracili 1s - fakt ze na twardszej mieszance, ale na bardzo krotkim torze.
    Wiec tak jak 1a tricili, tak nadal traca.
    Mam nadzieje, ze kolejne treningi i sam wyscig pokaza, ze ta poprawa jest.
    Po prostu na razie jej nie widac, a ludzie sie podniecaja ze jest duzy postep bo roznice mniejsze.
    Wiec napisalem, ze ja tam zadnego zmniejszenia dystansu po P1 nie widze.
    Zobaczymy co bedzie dalej.

  • 23. saint77
    • 2019-05-10 22:47:48
    • *.dynamic.chello.pl

    @21. belzebub
    na mniej niz sekundę obecnie to nie ma szans całkowicie, już po P2 to widać, a jutro tez nie dadzą rady. Ale zawsze może różnicę zmniejszą.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo