2007-09-15 GP Belgii - Trening 11:00 - 12:00
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 K.Raikkonen Ferrari 1:46.137 17
2 F.Massa Ferrari 1:46.388 17
3 F.Alonso McLaren 1:46.507 10
4 L.Hamilton McLaren 1:46.782 14
5 H.Kovalainen Renault 1:47.065 13
6 J.Trulli Toyota 1:47.218 11
7 N.Rosberg Williams 1:47.251 16
8 N.Heidfeld BMW Sauber 1:47.359 16
9 R.Schumacher Toyota 1:47.454 19
10 M.Webber Red Bull 1:47.527 15
11 G.Fisichella Renault 1:47.564 16
12 J.Button Honda 1:47.767 18
13 D.Coulthard Red Bull 1:47.806 10
14 S.Vettel Toro Rosso 1:47.838 19
15 A.Wurz Williams 1:47.902 16
16 T.Sato Super Aguri 1:48.129 16
17 V.Liuzzi Toro Rosso 1:48.163 21
18 A.Sutil Spyker 1:48.348 18
19 R.Barrichello Honda 1:48.528 16
20 A.Davidson Super Aguri 1:48.955 16
21 S.Yamamoto Spyker 1:49.179 14
22 R.Kubica BMW Sauber -:--.--- 2

komentarze
  • 20. tomi28
    • 2007-09-15 12:42:52
    • *.cable.wanadoo.nl

    moze nie w polowie ale tak 15kolek przed obstawiam ze bmka nicka padnie i robert mu pomacha

  • 21. qTeCk
    • 2007-09-15 12:47:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy ktoś wie czy Robert ma nowy silnik na Spa czy ten sam co na Monzie?

  • 22. tomi28
    • 2007-09-15 12:50:15
    • *.cable.wanadoo.nl

    teraz juz bedzie mial nowy,hehehehe

  • 23. barteks3
    • 2007-09-15 12:51:20
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    qTeCk: przeczytales w ogole news powyzej ???

  • 24. Ghostface
    • 2007-09-15 12:52:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moze dobrze ze silnik padl teraz a nie podczas wyscigu ...

  • 25. bigspider
    • 2007-09-15 12:53:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ten sam co na Monzie. Co do silnika to zgadzam się z większością. Silnik musi wytrzymać pełne 2 GP. Czyli 2 trzecie treningi, 2 kwalifikacje i 2 wyścigi. To że żyłował na Monzie nie ma moim zdaniem większego znaczenia. Pewnie gdyby go oszczędzał miałby bardziej przykrą niespodziankę podczas kwalifikacji (np. podczas pierwszej części) lub podczas wyścigu.

  • 26. freezer
    • 2007-09-15 12:56:02
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wszystkiego trzeba doświadczyć, szkoda tylko, że na ulubionym torze...

  • 27. zmuk
    • 2007-09-15 12:58:25
    • *.icpnet.pl

    Mocno wierze w to, że awaria silnika wyjdzie Robertowi na dobre bo dzięki temu ludzie będą mogli przekonać sie jakim Robert jest kierowcą a potweirdzać to będzie przebijajać sie ze środka stawki to pierwszej 10.

  • 28. Lechu2901
    • 2007-09-15 12:59:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co do deszczu to jest wielce prawdopodabne, że spadnie no a jak pamiętacie gp europy coulthard startujący z 20 pozycji awansował na 5... wszystko może się zdarzyć.... a tak nawiasem to dobrze, że silnik padł teraz a nie w kwalifikacjach lub w wyścigu. Jednak powinien wytrzymywać 2 weekendy gp bez problemów. Inżynierowie bmw mają jeszcze nad czym popracować...

  • 29. tomi28
    • 2007-09-15 13:00:26
    • *.cable.wanadoo.nl

    no wlasnie,pech,monza(pit stop),teraz spa,ajajaj,ale robert pewnie pokaze ze ma jaja,jak ostanio w wywiadzie powiedzial niki lauda po monzie

  • 30. Lechu2901
    • 2007-09-15 13:01:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zmuk trochę się boję o to czy robert jednak nie utknie za np. barichello(monako) czy kovalainenem(monza) ale jeżeli będzie padać to całą taktykę w łeb strzeli i to będzie szansa dla roberta...

  • 31. Sprynio
    • 2007-09-15 13:02:28
    • *.pronet.lublin.pl

    Jakby nie żyłował go na Monzie to zdechłby mu silnik podczas wyścigu i wtedy by nie było żadnego miejsca ;)

  • 32. Lechu2901
    • 2007-09-15 13:02:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wiadomo, że robert jest najlepszy:) ale czy spa jest dobre do wyprzedzania?

  • 33. zmuk
    • 2007-09-15 13:04:36
    • *.icpnet.pl

    Realnie patrząc masz całkowitą rację Lechu2901 - ja jednak mam mocno optymistyczne przeczucia i głęboką wiarę w to , że w końcu mu sie uda zrobić coś nieprzeciętnego :)

  • 34. Lechu2901
    • 2007-09-15 13:07:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chciałbym by w niedziele spadł deszcz no i żeby wyścig był ciekawy tak jak na nurburgringu

  • 35. riddick22
    • 2007-09-15 13:13:20
    • *.slp.vectranet.pl

    Trochę niebezpieczny jest start ze środka stawki, bo tam zawsze coś się dzieje. Części odpadają od kontaktów z innymi, wyjeżdża się poza tor itp.

  • 36. Lechu2901
    • 2007-09-15 13:17:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    właśnue sprawdziłem i wg mnie spa nie jest łatwym torem do wyprzezdania... niestety...mimo to robert i tak wyprzedzi a jeśli nie to zawsze są boksy...

  • 37. zmuk
    • 2007-09-15 13:20:19
    • *.icpnet.pl

    Dzięki temu, że tor nie służy wyprzedzaniu efekt będzie jeszcze większy :)

  • 38. kempa007
    • 2007-09-15 13:21:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W zadnym bolidzie, ktory zostal dopuszcony do Q3 nie mozna dodac, ani odjac paliwa. Tak wiec Kubek nie bedzie mogl dolac sobie paliwa po cofnieciu na starcie...

  • 39. barteks3
    • 2007-09-15 13:27:31
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    riddick22: masz rację, Kubica startując ze środka stawki będzie bardziej narażony na różne kolizje.. :/

  • 40. Marti
    • 2007-09-15 13:29:29
    • *.160.25.2

    No i niestety w bolidzie Roberta zmieniono silnik.
    -10 pozycji... trudno, takie są reguły. Ciekawe jak się mu ułoży jutrzejszy wyścig i o ile miejsc zdoła się przebić do przodu...

  • 41. RoninRonin
    • 2007-09-15 13:37:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na 100% będzie cysterna, 1 pit stop, próba utrzymywania dystansu do połowy a potem wyprzedzania. Przynajmniej pooglądamy jak Kubica wyprzedza. Ma szansę się pokazać. A tak znowu by był 6 na starcie i 6 na mecie. Mistrzem świata w tym sezonie nie zostanie, niech się przynajmniej pokarze. Takie pościgi zawsze wzbudzają duże zainteresowanie i uznanie kibiców i szefów F1.

  • 42. RoninRonin
    • 2007-09-15 13:38:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kempa co ty opowiadasz.... naleją mu do pełna przez kwalifikacjami i nie będzie wypalał.

  • 43. prema
    • 2007-09-15 13:39:34
    • *.range86-151.btcentralplus.com

    dzięki kubek za info to nie pomaga w sztuczkach z paliwem

  • 44. SpeedyGonzalez
    • 2007-09-15 13:42:37
    • *.big4.pl

    nawet jeśli cofna Roberta to dobrze bo będzie to jakieś wyzwanie dla niego, będzie miał okazję przypomnieć sobie jak się wyprzedza bo ostatnio BMW ma zbyt komfortowe te wyscigi i walki jak na lekarstwo, wreszcie troche prawdziwych emocji będzie

  • 45. karrick
    • 2007-09-15 13:48:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam nadzieje ze tym razem zaryzykują na 1 pit, o ile Robert dostanie się do Q3. Walka o pozycje 1-5 podczas kwalifikacji mija się z celem. A nuż będzie samochód bezpieczeństwa? Na takich torach to bardzo możliwe.

  • 46. lubie placki
    • 2007-09-15 13:51:47
    • *.gprsbal.plusgsm.pl

    robert wystartuje z pełnym bakiem ze środka stawki i będzie sie przebijał do przodu podczas pit stopów.mam nadzieję tylko że nie utknie za kimś tak jak w monako

  • 47. qwert
    • 2007-09-15 13:52:52
    • *.ols.vectranet.pl

    RoninRonin. Po pierwsze - nie załapałeś postu kempy. Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem. Po drugie - nic nie da się przewidzieć na 100%. Po trzecie - nie wiem co miałeś na myśli mówiąc, że "nie będzie wypalał". Chyba nie znasz reguł Q3.

  • 48. obi216
    • 2007-09-15 16:14:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Miejmy nadzieję , że coś wymyślą w teamie BMW ( własciwie to chyba już wymyślili ) - czym zresztą nas mile zaskoczą . ;-)

  • 49. Pysio
    • 2007-09-15 16:34:03
    • *.espol.com.pl

    przecież musiał jechać szybko we Włoszech jak wyprzedził Rosberga żeby ten go nie dogonił nie miał innego wyjścia. Nie ma co dramatyzować przynajmniej Kubica pokaże jutro jakim jest naprawdę kierowcom.

  • 50. Slaweczko
    • 2007-09-15 17:29:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mimo że Robert startuje z 15 pola to ma bardzo, ale to bardzo dużą okazje by pokazać jakim i czy faktycznie jest walecznym zawodnikiem. Życzę mu tak walecznej postawy jaką pokazał Felipe Masa gdy startował z ostatniego pola. Robert pokaż na co Cię stać i udowodnij że nie jesteś marnotrawieniem pokładanych w tobie nadzieji. Ja wierzę......


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo