Pirelli wybrało najbardziej miękkie opony na GP Meksyku
Firma Pirelli poinformowała iż na Grand Prix Meksyku dostarczy kierowcom F1 trzy najbardziej miękkie mieszanki opon P Zero ze swojej tegorocznej gamy.W związku z tym zestaw trzech najbardziej miękkich mieszanek jest najczęściej wybieranym zestawem w tym roku, mimo iż na ulicznych torach takich jak ten w Monako kierowcy narzekali również, że ultra-miękka opona w tym roku jest ich zdaniem zbyt twarda.
Zgodnie z regulaminem najbardziej miękka z nominowanych opon jest wymagana do wykorzystania podczas trzeciej części sesji kwalifikacyjnej, a jedna z pozostałych dwóch musi być przynajmniej raz wykorzystana podczas wyścigu.
Na dwa tygodnie przed wyścigiem Pirelli publikuje zestawienie opon jakie wybrali kierowcy na dany wyścig.
Mieszanki opon dostępne na wyścigi w sezonie 2017
- Australia - ultra-miękka, super-miękka, miękka
- Chiny - super-miękka, miękka, średnia
- Bahrajn - super-miękka, miękka, średnia
- Rosja - super-miękka, super-miękka, miękka
- Hiszpania - miękka, średnia, twarda
- Monako - ultra-miękka, super-miękka, miękka
- Kanada - ultra-miękka, super-miękka, miękka
- Azerbejdżan - super-miękka, miękka, średnia
- Austria - ultra-miękka, super-miękka, miękka
- Wielka Brytania - super-miękka, miękka, średnia
- Węgry - super-miękka, miękka, średnia
- Belgia - ultra-miękka, super-miękka, miękka
- Włochy - super-miękka, miękka, średnia
- Singapur - ultra-miękka, super-miękka, miękka
- GP Malezji - super-miękkie, miękkie, średnie
- GP Japonii - super-miękka, miękka, średnia
- GP USA - ultra-miękka, super-miękka, miękka
- GP Meksyku - ultra-miękka, super-miękka, miękka
komentarze
1. Szynnal
"a jedna z pozostałych dwóch musi być przynajmniej raz wykorzystana podczas wyścigu. " Przecież to logiczne skoro w wyścigu muszą być wykorzystane dwie różne mieszanki, więc po co taki zapis?
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz