komentarze
  • 1. czuczo
    • 2017-02-02 18:37:28
    • *.ssh.gliwice.pl

    Artykuł 4.3 stanowi: „Limity masy… zostaną dopasowane w górę lub w dół (w zaokrągleniu do pełnych kilogramów) różnicą wagi ogólnej oraz wagi na poszczególnych osiach między gładkimi oponami z sezonu 2016 i 2017.”

    Ja pipcze, nie można napisać tego prosto? Bolid nie może ważyć po ukończeniu wyścigu mniej niż........

  • 2. Blazefuryx
    • 2017-02-03 00:38:48
    • *.dynamic.chello.pl

    1. Taki nakaz musi uwzględnić wystarczająco wiele prawdopodobnych sytuacji, być w tym wypadku elastyczny, a do tego zrozumiały i niepoddający się zbytniej i zbędnej interpretacji.

    Twój zapis pozostawia już na pierwszy rzut oka zbyt wiele dziur i możliwości nadużywania go. Co chociażby z masą startową?

    Trzeba jeszcze pamiętać, że to jest tłumaczenie z języka angielskiego, więc znowu może wydawać się tutaj bardziej topornie napisany niż jest w rzeczywistości.

    Co do tego przepisu, to wydaje mi się dosyć prosty w odczytaniu i pojęciu go.

  • 3. St Devote
    • 2017-02-03 05:36:30
    • *.static.korbank.pl

    No to ładnie. 6 kg gumy więcej na jeden komplet. Nic dziwnego, że w czasie weekendu GP na torze zostaje dobre kilkadziesiąt kg gumy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo