komentarze
  • 1. Jahar
    • 2016-06-11 22:17:17
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Button przegrał Q3 w nawrocie na prostą gdzie wyniosło go do zewnętrznej zakrętu i zabrakło już mocy na wyjściu.

  • 2. dexter
    • 2016-06-12 15:17:19
    • *.4.127.96

    Niekiedy na nawrocie kierowca moze sobie wybrac inna linie jazdy. Tzn. mozna pojechac bardziej szeroko, poniewaz poza idealna linia jazdy bedzie przykladowo lepsza przyczepnosc i mozna lepiej przyspieszyc. Ale to zalezy od sytuacji.

    Pokonywanie zakretow jest zawsze pewnym kompromisem pomiedzy wejsciem a wyjsciem. Czym wszesniej kierowca bedzie hamowal, tym szybciej moze znowu nacisnac pieta na pedal gazu. Np. taka technike zawsze stosuje sie przed dluga prosta. Wtedy mozna cala predkosc z zakretu przeniesc na prosty odcinek.

    Spojrzalem krotko na przejazd Jansona i mozna bylo zauwazyc ze juz na dohamowaniu mial troche zblokowane kolo. Nie wiem czy stracil na tym czas...

    W kazdym razie kazdy kierowca wyscigowy podczas jazdy ma mozliwosc np. troche pozniej nacisnac na pedal hamulca niz zrobi to jego przeciwnik. W takim przypadku musi liczyc sie z tym, ze zakret zostanie pokonany z mniejsza predkoscia (powiedzmy o kilka km/h). Na wyjsciu tzn. dopiero kilka metrow pozniej bedzie mogl dopiero polozyc piete na gaz.

  • 3. kriss77
    • 2016-06-12 19:02:47
    • *.adsl.inetia.pl

    tryb ataku...no ciekawy jestem (bo przeoczyłem jakoś w kwalifikacjach ten szczegół) jaką prędkość maksymalną będzie miał McLaren na prostej - to będzie wyznacznik mocy ich jednostki napędowej

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo