komentarze
  • 1. Skoczek130
    • 2016-04-11 11:00:44
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    W sezonie 2017 miejmy nadzieje po raz ostatni w ciągu najbliższych przynajmniej 10 lat dojdzie do gruntownych zmian w przepisach. Najlepiej byłoby powrócić do tych sprzed 2014 roku, no ale cóż... za dużo kasy włożono w to, co jest, by teraz to wszystko porzucić. ;)

  • 2. EryQ
    • 2016-04-11 13:09:46
    • *.ghost.net.pl

    Villeneuve powinien się w końcu zamknąć...

  • 3. dexter
    • 2016-04-11 14:32:44
    • *.7.54.54

    Wydaje mi sie ze Jacques Villeneuve tutaj skomentowal albo dodal swoje „trzy grosze“ do slow Berniego Ecclestone'a.

    Cytuje Ecclestone'a: „Co chca kierowcy? Oni ani jednego dolara nie wlozyli w ten sport. Jesli z nimi idziesz na kolacje nawet nie zaplaca rachunku. Nie powinni miec tutaj duzo do powiedzenia. Powinni usiasc do auta i jezdzic“

    Apropos kolacji i zaplaconych rachunkow - Z punktu widzenia Ecclestone'a mozna pewne rzeczy zrozumiec np. ze praca zawodowego kierowcy wyscigowego polega na jezdzie samochodem, a nie na doradzaniu w biznesie. W sumie list kierowcow zostal potraktowany przez Ecclestone'a jak wywrocony worek ryzu w Chinach, co dla mnie nie jest wielkim zaskoczeniem. Ale, z jednym mozna sie nie zgodzic, poniewaz z pewnoscia nie jeden kierowca F1 zaprosil juz i to nie raz swoich ulubionych mechanikow czy inzynierow na kolacje do bardzo dobrej restauracji w jakiejs czesci naszego globu. Obojetnie, czy to byly urodziny mechanika, czy jakas inna okolicznosc. I nawet zaplacil rachunek...

  • 4. Eucliwood
    • 2016-04-11 14:42:46
    • *.174.61.246

    A Villeneuve co takiego osiągnął, że każe się komukolwiek zamykać? A, no tak, fuksiarskiego mistrza z 97-go.

  • 5. Del_Piero
    • 2016-04-11 18:40:45
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Prawdopodobnie najgorszy mistrz świata w historii F1.

  • 6. Mat5
    • 2016-04-11 18:56:35
    • *.centertel.pl

    Z jednej strony podoba mi się, że mówi co myśli i jest konkretny, ale z drugiej strony ten człowiek mnie irytuje (nie chciałem używać niecenzuralnych określeń). Kierowcy powinni wyrażać opinie na temat stanu Formuły 1. Decyzje i działania podejmowane przez FIA niestety nie idą w dobrym kierunku, o czym świadczy chociażby spadająca oglądalność i większa liczba pay-driverów. Kierowcy mają konkretnie uargumentowane opinie na temat dzisiejszej Formuły 1 zresztą mają podstawy do takich a nie innych opinii. Jeżeli Villeneuve ma mówić takie rzeczy, to niech on się zamknie, bo jego wypowiedzi tylko irytują, chociaż tacy ludzie też są potrzebni.

  • 7. dexter
    • 2016-04-12 04:39:18
    • *.0.57.18

    @Mat5

    Niektore rzeczy o ktorych mowi Villeneuve maja rece i nogi np: „Wybierzmy może dwóch, a reszta powinna się po prostu zamknąć.” Oczywiscie, zamiast slowa „zamknac“ wybralbym inne okreslenie - hehe

    Ja sobie tez nie wyobrazam takiej sytuacji w biznesie aby pracownicy decydowali o krokach jakie podejmuje zarzad przedsiebiorstwa. Pracownik ma glos poprzez jakies zwiazki zawodowe.

    Podobnie jest w zawodowym sporcie np. w druzynie pilkarskiej. Obojetnie, czy mowa jest o druzynie klubowej albo reprezentacji kraju, gdyby wszyscy zawodnicy komentowali decyzje klubu to nie wiem do czego by to doszlo. Jest zawsze wybranych dwoch czy trzech zawodnikow ktorzy przykladowo mowiac w imieniu druzyny maja cos do powiedzenia jesli chodzi np. o negocjacje premii dla zespolu za osiagniety cel, czy negocjacje kontyngentu wolnych biletow dla zawodnikow itd.itp. I to sa przede wszystkim rozmowy ktore sa bardzo poufne. Ale nigdy wszyscy zawodnicy nie maja glosu i tym bardziej nie wtracaja sie publicznie w sprawy ktore ich nie dotycza, poniewaz to jest absurd. Glownym zadaniem sportowca zawodowego jest koncentracja na sporcie i za to ma placone. Pod tym wzgledem zgadzam sie z Villeneuvem.

    PS. Dzis m.in. jednym z najbardziej liczacych sie zdan wsrod kierowcow wyscigowych ktorzy maja w F1 cos do powiedzenia jest zdanie Sebastiana Vettela.

    "Decyzje i działania podejmowane przez FIA niestety nie idą w dobrym kierunku, o czym świadczy chociażby spadająca oglądalność i większa liczba pay-driverów"

    Z decyzjami podejmowanymi przez FIA nie zawsze sie zgadzam, szczegolnie w ostatnim czasie. Ale aby zwalac cala wine za spadajaca ogladalnosc ktora i tak trzyma sie na poziomie olimpiady czy mistrzostw swiata w pilce noznej na FIA to jest przesada. Z pewnoscia jest wiele roznych powodow dlaczego ogladalnosc spada.

    A paydriverzy? Hmm... interesuje sie sportem motorowym od ponad 25 lat i paydriverzy zawsze byli w F1. Dzis nie jeden paydriver jest w stanie zapewnic malym zespolom plynnosc finansowa. Takze, taki licencjonowany zawodowy kierowca wyscigowy ktory wnosi poprzez swoich sponsorow pieniadze do zespolu bedzie brany w malych i srednich zespolach zawsze pod uwage.

    Pozdr.

  • 8. dexter
    • 2016-04-12 07:48:15
    • *.0.33.219

    Ja sobie tez nie wyobrazam takiej sytuacji w biznesie aby pracownicy decydowali o krokach jakie podejmuje zarzad przedsiebiorstwa. Pracownik ma glos poprzez jakies zwiazki zawodowe.

    * No, chyba ze ktos jest akcjonariuszem, to wtedy zawsze na zgromadzeniu akcjonariuszy moze sobie oficjalnie ponarzekac albo wyrazic swoje slowa uznania odnosnie pracy aktualngo szefa czy innej osoby zarzadu danej spolki.

  • 9. St Devote
    • 2016-04-12 18:36:00
    • *.static.korbank.pl

    Głos powinni mieć tylko ci kierowcy, którzy płacą za możliwość jeżdżenia w F1.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo