komentarze
  • 1. dexter
    • 2015-12-22 14:21:38
    • *.4.28.238

    To jest logiczne, ze w momencie gdy wsparcie miasta zostanie zminimalizowane albo calkowicie wypadnie, to pozniej moga wystapic takie problemy. Budowa toru to jest jedna rzecz, a utrzymanie toru druga. Mozna zbudowac przepiekne objekty, ale po dwoch/trzech latach spogladajac na rachunek czlowiek dochodzi do wniosku - wow, utrzymanie jest tak samo kosztowne jak sama budowa (zreszta, tor w Texasie bylby nie pierwszym takim obiektem: Indie, Korea, Turcja - przykladow mozna wiele przedstawic). Tor wyscigowy w najlepszym przypadku musi byc zagospodarowany prze caly rok, wtedy bedzie przynosil korzysci.

    Jezeli w przyszlosci wyscig w Austin by wypadl to z pewnoscia bylaby to wielka szkoda. Sam tor jest bardzo spektakularny, swietnie zbudowany. Zreszta, na nowych objektach warunki pracy sa przewaznie bardzo wygodne. Sama lokalizacja toru w Austin miedzy skrzyzowaniem autostrad, a dzielnica przemyslowa jest taka sobie. Znowu, miasto Austin jest super. Jeszcze nie tak dawno z samego Meksyku do Texasu na wyscig F1 co roku przyjezdzalo ponad 40.000 kibicow. Dzis Meksyk z pewnoscia jest jakas konkurencja .

    W kazdym razie kilka serii wyscigowych w przyszlym roku (i to jest pewne) bedzie goscic w Texasie, takze pieniadze z pewnoscia zostana tam jakies wydane/zarobione.

  • 2. dexter
    • 2015-12-22 14:46:43
    • *.4.28.238

    * na nowych obiektach

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo