komentarze
  • 1. TrollMan
    • 2015-11-28 13:00:15
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie do końca rozumiem i chyba zrozumieć nie chcę.

  • 2. fanAlonso=pziom
    • 2015-11-28 13:33:58
    • *.146.10.204.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    na bank ferrari na tym skorzystało - kolejna furtka znaleziona - ale niektórzy wolą twierdzić że to zasługa vettela

  • 3. Lukas9_5
    • 2015-11-28 14:08:40
    • *.toya.net.pl

    W sensie, że Haas pomagał rozwijać bolid Ferrari? Bo też chyba nie rozumiem :v

  • 4. walerian
    • 2015-11-28 14:17:08
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    hahaha, mersedes, mersedes.... po prostu oblecial ich strach, zostana pokonani przez ferrari w nastepnym sezonie, zycze im tego.

  • 5. dexter
    • 2015-11-28 14:51:14
    • *.6.82.225

    Tutaj chodzi o kooperacje miedzy zespolem: HaasF1 i Ferrari. A glownie chodzi o transfer wiedzy, transfer inzynierow miedzy zespolami (mowa jest o 50 inzynierach), o czas pracy w tunelu aerodynamiczny oraz nad modelami CFD - ktory dzis przez obecne przepisy jest ograniczony itd. itp.

    Chodzi o to, ze ograniczenie nie obejmuje zespolu ktory nie jest wpisany do Mistrzostw Swiata. A HaasF1 takim zespolem do niedawna jeszcze byl i mogl bez zadnych limitow pracowac nad rozwojem najpierw na CFD, a pozniej w tunelu aerodynamicznym. Sek w tym, ze rozwoj i prace odbywaly sie w kanale aerodynamicznym ktory nalezy do Ferrari.

    Pytanie brzmi kto przy testach w tunelu aerodynamicznym bral udzial? Byli to tez pracownicy Ferrari? HassF1 powstaje na bazie aktualnego modelu chassis Ferrari. Mercedes chce dokladnie wiedziec ktore z identycznych komponentow zastosowanych w zespole HaasF1 i Ferrari sa dozwolone, a ktore nie sa dozwolone.

    Mercedes ma obawy ze Ferrari dzieki dodatkowym czasie spedzonym w tunelu aerodynamicznym moze zrobic w sezonie 2016 duzy krok do przodu. A inne zespoly maja takze obawy ze HaasF1 moze byc dla nich nagle mocnym zagrozeniem.

    Wedlug FIA w lecie bylo wszystko w porzadku. Problem w tym, ze inne zespolu nigdy nie dostaly pelnego raportu FIA. Dlatego Mercedes prosi teraz o wyjasnienie co wedlug regulaminu FIA jest dozwolone a co nie jest dozwolone.

    Z tego co mozna sie dowiedziec Abu Dhabi jest ostatnia szansa, inaczej ponoc trzeba czekac do GP Australii. No, a komisarze sportowi musza podjac decyzje.

  • 6. Eucliwood
    • 2015-11-28 15:15:13
    • *.icpnet.pl

    Ale HaasF1 będzie przecież za Manorem :/

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo