komentarze
  • 1. Cwirs
    • 2015-11-25 21:48:38
    • *.96.37.99

    Nic juz tego nie uratuje. Powrot do V8, a najlepiej do V10. Amen

  • 2. sholder
    • 2015-11-25 22:10:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po co poprawiać dźwięk jakimiś dodatkami, niech zezwolą na kręcenie silników do tych 15 tysięcy obrotów czy więcej i od razu będzie widoczna poprawa...

  • 3. wheelman
    • 2015-11-26 02:36:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @2 przecież taki właśnie jest teraz limit, tyle że 15k żadnemu zespołowi nie jest do szczęścia potrzebne. Nie jest efektywne, tylko zmniejsza żywotność jednostki.

  • 4. Skoczek130
    • 2015-11-26 08:48:54
    • Blokada
    • *.bg.ajd.czest.pl

    Zwiększyć moc silników, ale pozbyć się ERS-u. Wprowadzić w życie zaproponowane rozwiązania w aero i dodać do tego efekt przyziemienia. Poluzować ograniczenia (tzn. zwiększyć przepływ paliwa, ilość silników na sezon), przynajmniej do 2018 roku włącznie. Podnieść wysokość obrotów przynajmniej do 18 tyś.

    A najlepiej, tak jak @Cwirs napisał. Amen.

  • 5. Skoczek130
    • 2015-11-26 08:49:54
    • Blokada
    • *.bg.ajd.czest.pl

    @wheelman - nikt tak mocno nie kręci silników, gdyż mamy limit w przepływie paliwa i silników na sezon.

  • 6. Grzesiu10
    • 2015-11-26 12:10:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wszyscy dobrze wiemy, że powrót do v8 czy v10 jest niemożliwy. Ferrari, Merc, Renault i Honda wpakowały za dużo kasy w v6 hybrid aby to teraz porzucić. To FIA narobiła bałaganu z limitem przepływu i limitem 5 silników na sezon. Oni chyba serio nie pomyśleli o tym, że wypracowanie takiej niezawodności będzie kosztowało krocie i teraz próbują winę zwalić na producentów silników.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo