komentarze
  • 1. pawel667
    • 2015-05-08 20:53:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jakiś żart z tą trwałością jednostek renault. Jak tak dalej będzie to nawet 10 silników na sezon nie wystarczy. Chyba projektowali ten silnik na bazie 1.5dci.
    Jaka jest kara za nadliczbową wymianę samego spalinowego, a jaka za cały zestaw (lub poszczególne elementy)??

  • 2. adams_123
    • 2015-05-09 03:12:21
    • *.wegrow.domtel.com.pl

    Seb wiedział kiedy zwijać żagiel. W następnym sezonie jak będzie RBR to będzie cud.

  • 3. wojmula
    • 2015-05-09 04:51:54
    • *.play-internet.pl

    W przeciwienstwie do Alonso.

  • 4. kempa007
    • 2015-05-09 09:25:50
    • *.180.227.42

    1. pawel667 10 pozycji za pierwsza nadliczbową wymianę podzespołu, a potem 5 za każdą z tej samej puli czyli np. 5 ICE 10 pozycji ,a pozniej piaty MGU-K, MGU-H po 5 pozycji. Kary nie są przekladane na kolejne wyścigi. Jeżeli pozycja kiorwcy w qualu nie pozwoli na plene wyegzekwowanie jej, to kierowca zostanie ukarany podczas wyścigu dodatkową karą zależną od tego ile miejsc nie zostało wykorzystanych.

  • 5. F1KUBICAWRC
    • 2015-05-10 19:39:53
    • *.play-internet.pl

    Szkoda Ricciardo.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo