komentarze
  • 1. fanAlonso=pziom
    • 2015-05-05 22:06:47
    • *.205.6.14.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    a jeszcze przed sezonem jeden gość tutaj pisał że honda nie będzie miała żadnych tokenów bo pozostali producenci będą chcieli ją zrobić w konia i zostawić z zerem

  • 2. nonam3k
    • 2015-05-05 22:56:20
    • *.131.246.94.ip4.artcom.pl

    Mercedes skorzystał najwiecej tokenów . Ferrari dość mocno ich naciska i mercedes chyba trochę sie zaczyna obawiać ze Ferrari ich dojedzie w końcówce sezonu

  • 3. Greek
    • 2015-05-06 08:15:51
    • *.dynamic.chello.pl

    "To właśnie awaryjność układu napędowego sprawia, że Honda mogła dokonać istotnych zmian w swoim silniku kierując się nie dostępnością tokenów, a względami niezawodności silnika."
    Niezła machloja ;) ciekawe czy reszta też tak robi? dość sprytne rozwiązanie, myślę że nie jest problemem podciągnąć jakąkolwiek zmianę pod "awaryjność"

  • 4. shodan
    • 2015-05-06 09:51:51
    • *.free.aero2.net.pl

    przy v8 reno czesto robilo zmiany pod pretekstem awaryjnosci :)

  • 5. kempa007
    • 2015-05-06 10:07:51
    • *.180.227.42

    3. Greek problemem nie jest, ale trzeba uzyskać na to zgodę FIA

  • 6. Brilliant
    • 2015-05-08 18:28:09
    • *.231.219.241

    Co to są tokeny?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo