komentarze
  • 1. matf1
    • 2014-09-30 18:12:41
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Wydaje mi się że jeżeli mercedes i ferrari dali sobie radę z tym brzydkim "nosem" to każdy zespół mógł coś z tym zrobić, tak jak np.: red bull.A co do przepisów na sezon 2015 to zmieni się to jeszcze z 10 razy.Ciejawe jak będą wyglądać bolidy na przyszły sezon.Swoja drogą jest szansa zobaczyć zimowe testy gdzieś w TV lub necie?

  • 2. wheelman
    • 2014-09-30 18:15:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "utraciliśmy 20 punktów siły dociskającej" - ktoś może to przełożyć na "język polski"?. CO to właściwie oznacza?

  • 3. wheelman
    • 2014-09-30 18:16:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @1. matf1 "zobaczyć" wątpię, chyba nawet nikt tego nie transmituje (nie wiem tego), ale jest strona z live timingiem i komentarzem

  • 4. PanPikuś
    • 2014-09-30 18:39:03
    • *.dynamic.chello.pl

    Moim skromnym zdaniem najładniejszy przód auta ma Williams i nowy Caterham. Mercedes i Ferrari wyglądają na ucięte. Wystarczyłoby tylko określić długość tego ekhem ... tej końcówki na nosie i tyle :)

  • 5. kempa007
    • 2014-09-30 19:05:23
    • *.29.207.58.citimedia.pl

    2. wheelman sile dociskając w F1 mierzy się w punktach tak ekipy okreslają jej poziom... po Polsku.

  • 6. Duke_
    • 2014-09-30 19:19:09
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    ok kempa ale tu chodzi bardziej o to co i ile kryje sie za 1 punktem
    np 1 Mach - stosunek prędkości obiektu poruszającego się w płynie do prędkości dźwięku w tym płynie, niezakłóconym ruchem obiektu, czyli formalnie – w nieskończoności
    M=v/a
    v – prędkość przepływu lub obiektu;
    a – prędkość dźwięku w płynie w danym miejscu lub – odpowiednio – w nieskończoności

    W powietrzu o temperaturze 15 °C prędkość dźwięku wynosi 340,3 m/s (1225 km/h).

    i tu jest wszystko jasne

    dlatego fajnie byloby wiedziec przeliczenia roznych czynnikow w F1 tj np punk docisku

    Pozdrawiam ;)

  • 7. kempa007
    • 2014-09-30 20:20:42
    • *.29.207.58.citimedia.pl

    6. Duke_ ja tutaj wyczulem doze ironi wiec tak odpowiedzialem. A co do punktow w F1 to podejrzewam, ze kazda ekipa ma swoje wlasne okreslenie, podobnie jak "kliki" itp. rzeczy.

  • 8. PanPikuś
    • 2014-09-30 20:32:44
    • *.dynamic.chello.pl

    Odnośnie tych punktów to znalazłem coś takiego
    'As far as I know in most of the teams 1 point corresponds to 0.000048*(speed in kph)^2 kg of downforce.
    i.e @ 250kph 1 point is roughly 3kg of downforce; @ 300 kph 1 point is 4.3kg of downforce'
    Więcej na ten temat możecie poczytać w tej dyskusji : http:// w w w .f1technical . net / forum / viewtopic . php ?f=6&t=8250 .
    Przepraszam za umieszczanie linka, ale wydaje mi się to wystarczająco uzasadnione :) Pozdrawiam :)

  • 9. EryQ
    • 2014-09-30 21:25:03
    • *.opera-mini.net

    Odnośnie wyglądu to Merc prezentuje się ok, zaś Ferrari okropnie! Koncepcja ta sama ale te dwa bolidy i tak mają całkiem różne nosy na wielką korzyść srebrnych strzał. Ciekawy jestem jak inne ekipy to rozwiązanie zaadoptują do swoich bolidów... Ale to dopiero za ponad pół roku popatrzymy :(

  • 10. meamea
    • 2014-10-01 00:00:48
    • *.torun.mm.pl

    skoro nosy bedą miały wyglądać jak w mercedesie czy ferrari to te 2 zespoły nie zyskają nic i nic nie stracą, to skąd ten tytuł? oraz jak inne zespoły mogą stracić robiąc taki nos gdyby ten nos nie był efektywny to ferrari i mercedes napewno miały by inny, bo nie wierze ze stwierdziły, hmm tracimy "20" punktów w docisku ale zostaniemy przy tym co mamy,
    coś brak logiki w tym jest,

  • 11. Yachu
    • 2014-10-01 00:38:47
    • *.153.59.137

    @10
    Czego tu nie rozumiesz? Na chłopski rozum. Merc i Ferrari już mają to rozwiązanie opracowane i sprawdzone. Inne zespoły dopiero będą lub pracują nad takowym przodem bolidu i jak wypowiada się dyrektor FI już napotykają problemy bo tracą narazie docisk. Kłania się czytanie ze zrozumieniem.
    @1,3
    Wszystkie zimowe testy napewno pokarze Sky Sports F1.

  • 12. KowalAMG
    • 2014-10-01 09:38:05
    • *.nordiskpolska.pl

    Fia dazy do zrownania dwoch rownych koncernow samochodowych zeby zwiekszyc atrakcyjność od przyszlego roku Ferarri ma swoja zlota przeszłośc a Merc pokazal ze dobrze odrabia lekcje i dobrze trzyma swoich kierowcow w rywalizacji :) wiec to dobra informacja dla fanow tych teamow ;)

  • 13. Skoczek130
    • 2014-10-02 09:47:47
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    W porównaniu do Merca i Ferrari, które dobrze pomyślały nad wykorzystaniem przepisu dla siebie, inni zrobili to na "odpieprz", bez pomyślunku... tak, aby była zgodność przepisów... ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo