komentarze
  • 1. ULTR93
    • 2012-07-20 17:57:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Borowczyk też mówił w treningach, że w Niemczech tego nie użyją.

  • 2. Fan Ferrari
    • 2012-07-20 18:45:05
    • *.root.com.pl

    skoro tak borowczyk mówił to tak jest on się na tym zna jak mało kto .

  • 3. Cwirs
    • 2012-07-20 19:12:43
    • *.intergeo.pl

    Jak to ma dzialac ?

  • 4. Kalor666
    • 2012-07-20 19:50:35
    • *.opera-mini.net

    to ma działać dokładnie tak samo jak wcześniej z tym, że będzie teraz w obu autach stąd nazwa "podwójny".

  • 5. kruszon
    • 2012-07-20 20:42:49
    • *.79.77.208.atman.pl

    4. Kalor666 2012-07-20 19:50:35 (Host: *.opera-mini.net)
    to ma działać dokładnie tak samo jak wcześniej z tym, że będzie teraz w obu autach stąd nazwa "podwójny".


    dobre, bardzo dobre;))

  • 6. Skoczek130
    • 2012-07-20 20:44:41
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeżeli nadal będą takie warunki pogodowe, na nic zda się ten komponent.

  • 7. fotoman
    • 2012-07-20 21:53:31
    • *.adsl.inetia.pl

    Lotus, ostatnie przygotowania swojej nowej zabawki przed Spa i Monza, może być ciekawie, jak im to wyjdzie - pierwszą wygraną widzę na horyzoncie

  • 8. dexter
    • 2012-07-21 01:03:24
    • *.113.121.4

    @Cwirs, po obu stronach Airbox znajduja sie niewielkie wloty powietrza ktore naleza do podwojnego DRS. Ten system podobnie jak w Mercedesie przy aktywacji DRS ma za zadanie lamanie przeplywu powietrza, a tym samym powoduje zmniejszenie oporu powietrza. System testowany przez Lotusa przeznaczony jest do zastosowania na tylnym skrzydle. W Mercedesie powietrze przez kanaly kierowane jest do przedniego skrzydla. Bla,bla...zle powiedziane :) Przednie skrzydlo w Mercedesie nie jest przez tyl kanalami kierowane, one jest calkowicie niezalezne od tynego DRS. Jest pasywne, ciagle regulowane (poprzez 3 kanaly w nosie, ktore wytwarzaja roznice cisnien podczas jazdy w zakretach). DRS uwalnia kanaly na otworach tylnego skrzydla, ktore jak wczesniej powoduja lamanie przeplywu powietrza. Przednie skrzydlo jest i pozostaje samodzielym systemem.
    Najwyrazniej tez w Lotusie przy postawieniu tylnego skrzydla zostaje wlot powietrza otwarty ktory specjalnie doprowadza powietrze do tylnego skrzydla.

    Na poczatku sezonu gdy Mercedes zaprezentowal ten system, Lotus protestowal, zlozyl sprzeciw, uwazal ze system jest nielegalny, a dzisiej testuja podobny system ktory dziala na tej samej zasadzie. No, ale taka jest F1 :-)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo