komentarze
  • 1. fanAlonso=pziom
    • 2011-07-28 23:31:29
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    pozwala ci powrócic ? chyba do projektowania temperówek a nie silników ! pieprz... ekologia !

  • 2. TommyRMF1
    • 2011-07-29 02:53:17
    • *.200.rewolucja-net.pl

    jakby ludziom zależało na tej ekologii to by zlikwidowali dawno auta, statki, samoloty itd. itp., a tu chodzi tylko o kasę...

  • 3. raf110
    • 2011-07-29 08:12:02
    • *.gigainternet.pl

    Co oni się tak uparli na tą ekologie może niech wprowadzą hybrydy albo elektryczne silniki albo sam KERS.
    Zchodzi na psy ten sport przeciez o to chodzi w tym sporcie ze jest najszybszy najgośniejszy najdroższy i dzięki temu numer jeden na świecie.

  • 4. roko
    • 2011-07-29 10:07:45
    • *.limes.com.pl

    Dawno już nic nie komentowałem tutaj ale ten manewr jako żywo przypomina pewna sprawę przed laty. Niejako Gerhard Schroeder jak kanclerz Niemiec doprowadza do podpisania kontraktu na budowę rury na dnie Bałtyku a jako już nie kanclerz zostaje szefem dyrektorów w Gazpromie, firmie tę rurę budującą. Tutaj mamy podobnie, Simon jako konstruktor silników doprowadza do zmian regulaminowych jakie mają nastąpić w F1. Zna zatem specyfikę parametrów jakie silniki nowej generacji winny posiadać (ciekawe ile kruczków jest w tej specyfikacji ???) i teraz idzie do nowej firmy która ma budować silniki spełniającymi wymogi nowego regulaminu. Ale w sumie, każdy orze jak może.

  • 5. lukasz1
    • 2011-07-29 12:26:00
    • *.adsl.inetia.pl

    Chyba czegoś tu nie rozumiem, po co PURE ma projektować silniki, skoro to robią producenci silników poprzez różne firmy silnikowe. Czy oni chcą...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo