Ricciardo po raz kolejny melduje się na mecie
Zespół HRT w GP Niemiec dowiózł do mety jedynie jeden bolid. Honoru ekipy bronił Daniel Ricciardo, który metę przekroczył na 19 pozycji, trzy okrążenia za zwycięzcą. Vitantonio Liuzzi po udanym starcie, musiał się wycofać z wyścigu ze względu na awarię elektroniki.„Szkoda, gdyż nawet mimo kary i starcie z 23 pozycji, mieliśmy dobry początek, wyprzedając kilka bolidów na pierwszym okrążeniu, utrzymując dobre tempo. Po kilku okrążeniach zaczęliśmy mieć pewne problemy z balansem hamulców i straciliśmy sporą część naszego tempa. Po pit stopie, zmianie opon, odzyskaliśmy tempo jednak nieszczęśliwa awaria elektroniki zmusiła nas do wycofania się.”
„Ogólnie, poprawiliśmy się od czasu Silverstone, ale musimy naciskać mocniej i nie możemy odpuszczać przed następnym wyścigiem. Szczęśliwie, GP Węgier jest blisko i musimy na nie liczyć. Będzie ciężko, gdyż tor nie pasuje pod nasz bolid, ale będziemy walczyć jak zawsze.”
Daniel Ricciardo
„Dobrze było ukończyć wyścig. Uważam, że zrobiliśmy dobry krok od czasu wizyty na Silverstone, ale mamy jeszcze długą drogę przed sobą. Idę po dość stromej krzywej nauki, ale uważam, że w tym tygodniu wspiąłem się dość wysoko. Jeżeli uda mi się takie tempo utrzymać, sądzę, że na przełomie kilku wyścigów postęp będzie bardziej oczywisty i miejmy nadzieję, że będę finiszował kilka pozycji wyżej.”
„Jeżeli będę mógł uczynić na Węgrzech taki sam krok, jaki uczyniłem od Silverstone, będzie obiecująco. Jestem całkiem zadowolony ze swoich postępów.”
komentarze
1. Ananas
Pojedynki kierowców w jednym zespole (sezon 2011)
Liuzzi - Ricciardo
Wyścigi
1 - 1
2. Jaahquubel
Jaką stratę miał Ricciardo do Liuzziego w poprzednich kwalifikacjach? Bo mam wrażenie, że Riciardo rzeczywiście szybko się uczy i strata mocno zmalała.
Jeśli tak, to mogą z niego być ludzie.
3. krzysiek000
1. Ananas
Jak dla mnie tego typu statystyka nie ma sensu, nie w tym zespole, w którym kto wyżej dojedzie decydują awarie...
4. Samurai_Hideto
Ananas oooo nie wiedziałem, wiesz? Wysil sie troche, bo NUDZISZ.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz