WYNIKI Silverstone [ 21 września 2006 ]
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Okr. |
---|---|---|---|---|
1 | N. Piquet Jr | Renault | 1'19''510 | 86 |
2 | H. Kovalainen | Renault | 1'19''571 | 103 |
3 | L. Hamilton | McLaren | 1'20''175 | 50 |
4 | P. De La Rosa | McLaren | 1'20''285 | 107 |
5 | R. Schumacher | Toyota | 1'21''388 | 52 |
6 | O. Panis | Toyota | 1'22''253 | 81 |
7 | A. Wurz | Williams | 1'22''391 | 97 |
8 | T. Sato | S. Aguri | 1'23''183 | 85 |
Silverstone - dzień #3 - Piquet przed Kovalainenem
Nelson Piquet Jr. drugi raz z rzędu był najszybszym kierowcą, testującym na torze Silverstone. Podobnie jak dzień wcześniej, minimalnie wolniejszy był Heikki Kovalainen - co może oznaczać, że Renault F1 Team na dobre zażegnał potworne problemy z ubiegłego tygodnia, kiedy to bardzo częste eksplozje jednostki RS26-D stanowiły dla inżynierów zespołu nielichy orzech do zgryzienia.Trzecią i czwartą lokatę zajął duet teamu McLaren-Mercedes - Lewis Hamilton i Pedro de la Rosa. Głównym celem zespołu było - oprócz zwyczajowego sprawdzenia opon i ustawień - przetestowanie nowej specyfikacji silnika FO108S. Większość prac wykonał, rzecz jasna, dużo bardziej doświadczony de la Rosa - młody Hamilton w trakcie swych przejazdów dwukrotnie zawitał na pobocze, co znalazło odzwierciedlenie w porównaniu pokonanej liczby okrążeń.
Kolejne dwie lokaty należą do kierowców teamu Panasonic Toyota Racing - Ralfa Schumachera i Oliviera Panisa. Także ten zespół pracował przy oponach i ustawieniach bolidów - po raz kolejny jednak decydujące słowo miała trwałość (a dokładnie - jej brak...) bolidu. W Toyocie Panisa eksplodował silnik, młodszemu z braci Schumacherów nawaliła zaś pompa paliwowa.
Siódmy rezultat uzyskał Alex Wurz z teamu Williamsa - który zastąpił Naraina Karthikeyana przy testowaniu rozwiązań na sezon 2007. Po raz kolejny okazało się, że przed sztabem inżynierów jeszcze wiele pracy - na 89 okrążeniu w FW28 Wurza eksplodował silnik Toyoty.
Ostatni - ósmy - czas dnia uzyskał Takuma Sato. Kierowca teamu Super Aguri bez większych problemów zdołał zaliczyć program rozwojowy ogumienia Bridgestone, oraz przetestować nowy pakiet aerodynamiczny.
komentarze
1. jaca111
i tak robert bedzie w pierwszej 5 w chinach wiec na co im te testy??
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz