arkadio morales
Ostatnia aktywność
avatar
arkadio morales

15.05.2016 16:02

0

powalczył !!!!!!!

avatar
arkadio morales

02.04.2014 15:57

0

@Orlo Dlaczego kierowców? - odpowiadam, jedynie sprawiedliwe karanie. Wyobraź sobie, że za takie samo wykroczenie po np. 100 000 erło dostaje Merc i Caterham

avatar
arkadio morales

16.03.2014 14:32

0

Peter Windsor McL - „To duży problem, dotyczący sezonu 2014, bo mamy wolniej kręcący się silnik, maksymalna prędkość silnika została ograniczona do 15 tysięcy obrotów. Z powodu kolejnej regulacji dotyczącej linii przepływu paliwa, maksymalna wydajność silnika została przesunięta na niższe obroty silnika, ale za to z dużym doładowaniem, bo silnik jest doładowywany przez turbosprężarkę. Niższa prędkość silnika oraz duże doładowanie powodują, że komora spalania na tendencję do stukania, co stanowi całkiem nowe wyzwanie dla dostawców paliwa. Redukcja tego zjawiska przełoży się bezpośrednio na lepszą wydajność silnika.” Czyli: Ograniczenie przepływu paliwa ma na celu ograniczenie maksymalnej mocy silnika oraz generuje problem ze spalaniem stukowym w silniku wynikającym ze spalania zbyt ubogiej mieszanki paliwa w dolnej części cylindra / co oznacza dużo energii cieplnej = problem z chłodzeniem/. oraz Zwiększenie przepływu umożliwia uzyskanie większej mocy przy max obrotach - zużycie chwilowe.

avatar
arkadio morales

10.03.2014 12:50

0

Qbus81 - super wiadomość, Rybnik też odbiera tv-NOVA, trzeba tylko przywyknąć do języka..... Fin v roce 1999 nahradil volant Ferrari zraněného na Silvestone Michael Schumacher, a v současné době slouží jako odborník na finské televizi. "Ferrari dobrý úkryt" řekl Salo Radio Nova. "Když se podíváte na časy v různých odvětvích, některé z nich jsou velmi dobré, a některé směšně slabá. Skrývají své tempo, a nikdo neví, až do konce, kde jsou nyní [z hlediska výkonu]. " Sezóna začne v pátek od volného tréninku na trati v Melbourne a v sobotu a neděli budou moci zjistit, zda Ferrari bude v pozici ohrozit dominanci mercedesu, který předsezónních testech, že je umístěn v roli favorita. Vše za předpokladu, že nebude dělat to na sérii nepředvídaného neúspěchu nových vozů F1.

avatar
arkadio morales

02.03.2014 20:15

0

Wygląda, że RB i /Renault/ faktycznie ma problem. Nie ekscytował bym się jednak pewną porażką RB i /Renault/ przed Australią. Sezon 2013 pokazał, że mocni w przedsezonowych testach okupują środek tabeli

avatar
arkadio morales

28.01.2014 15:30

0

łopata do śniegu po modyfikacjach aero ?

avatar
arkadio morales

07.11.2013 20:26

0

Ludkowie po co ten krzyk. Vetel to maszynka do robienia KASY !!!!. F1 skoczyłań się już jakiś czas temu. Po co Berni ogranicza koszty?, aby catchrchamy i marusie startowały w F1 ?, a może w imię dbałości o ekologię? , a może dla WŁASNEJ kasy.

avatar
arkadio morales

26.08.2013 09:09

0

1. - dobre, pewnie tak by się stało, ale mogą tylko o 10 pozycji....

avatar
arkadio morales

28.02.2013 21:11

0

@Kamil-F1 Chłopie zmień forum.... może ...szachy, bardzooo odprężają. Do każdego newsa masz komentarz, który w skrócie można zdefiniować że prawdziwa F1 skończyła się w 1994 na torze Imola. Bezpieczeństwo, laski, słabsze silniki , ograniczeni FIA, ekologia itp. wszystko negujesz. Bez obrazy ale zachowujesz się jak troll.

avatar
arkadio morales

27.02.2013 09:12

0

Kamil-F1 Strasznie się miotasz w wypowiedziach na tym forum. Czytając je mam wrażenie, że wg. Ciebie istotą F1 jest v12 8,0 litra i z 1000 kW mocy oraz oczywiście najważniejsze czyli dźwięk wydechu. Być może F1 oglądasz na żywo / z zatyczkami/ w uszach. Ja oglądam w TV. Dźwięk silnika podczas relacji brzmi tak : "dziś obchodzi urodziny X, jest bardzo lubiany w padocku.... A ta dama to wybranka... itd". Brzmi co najmniej jak W16. Bardzo proszę użyj argumentów konkretnych i określ co wg. Ciebie straci F1 przez zmniejszenie pojemności i ilości cylindrów silników?. 37 Dla Twojej wiadomości powiem, że w 24LeM 2013 ma wystartować całkowicie elektryczne auto Nissana. Jeśli po 2- 3 latach wygra 24LeM, gwarantuję Ci, że inne firmy dokonają tego samego. Myślę, że jako nie laik znasz wszystkie mocne strony napędu elektrycznego i oczywiście jego ograniczenia w stosunku do spalinowca.

avatar
arkadio morales

26.02.2013 15:40

0

@27 Długość jednostki napędowej nie jest równa długości silnika. Długość silnika jest ograniczona długością wału korbowego. Sens silnika V polega właśnie na wysunięciu cylindrów /najszerszy element/ z rzędu w celu zmniejszenia długości. Myślę, że obecnie sam silnik V6 może mieścić się w granicach 40 - 50 cm + rozrząd.

avatar
arkadio morales

26.02.2013 13:17

0

Staram się zrozumieć irytację części kolegów, ale... 1. Wprowadzenie v6 ma sens, gdyż pozwoli na budowę mniejszego silnika, tańszego, oszczędniejszego w zużyciu paliwa itp. itd. 2. Koniec świata już był w wyścigach 24 h /przypomnę 1. diesel, 2. elektryczne wspomagacze/, czy ktoś na tym stracił?. Myślę, że za kilka lat dorośniemy do v4 /bluźnię/. Zmniejszanie ilości cylindrów i pojemności przy jednoczesnym zastosowaniu turba wymaga od projektanta jeszcze większego wysilenia jednostki, zastosowania "bardziej kosmicznych" technologii przy budowie układu korbowo - tłokowego. Wielu kolegów narzekało na zamrożenie rozwoju obecnych jednostek!!!. Wg. mnie /laika/ F1 nie idzie całkiem w złą stronę. Nowe silniki 1,6 v6 mogą w perspektywie czasu przynieś F1 więcej dobrego /wielu producentów może być zainteresowanych rozwojem małych silników z myślą o "przeszczepach" myśli technicznej i rozwiązań do silników cywilnych czy rajdowych/ W końcu wszędzie chodzi o kasę.

avatar
arkadio morales

05.02.2013 20:28

0

To dopiero pierwszy dzień testów. McL, niestety, nie pojeździł po torze i to nie jest najlepsza wiadomość. Wykręcenie najlepszego czasu nie było /raczej/ priorytetem zespołów. Testy /jak sama nazwa wskazuje/ służą do testowania różnych ustawień, balansu, ilości paliwa , opon itp. O czasach możemy podyskutować po zakończeniu testów. Na pewno każdy zespół ma założone max przejazdy w różnej konfiguracji. Zobaczymy po testach.

avatar
arkadio morales

04.10.2012 09:43

0

Hamilton przechodzi do Merca z olbrzymią wiedzą o McL. Więc kupienie Hamiltona to też kupienie tajemnic McL - mistrzowskie zagranie. Sezon 2013 może być bardzo udany dla Mercedesa - zastąpienie Szumiego / brak motywacji/, dobry bolid 2012 - niezła baza pod model na 2013 z rozbudową o dane uzyskane od Hamiltona i oczywiście ciułacz punktów Rosberg. "Gdybam", że Merc w sezonie 2013 może być w wielkiej "3"

avatar
arkadio morales

02.10.2012 19:55

0

ogłasza, podobno, konkursy na projekt kasku - coś słyszałem - ponoć jeden z kasków z ubiegłego sezonu zaprojektowała polka - ciekawy temat pod ...wymianę skrzyni

avatar
arkadio morales

24.09.2012 21:07

0

Uśmiechnij się ;) Podobno dwa paski malowane na aucie wzdłuż - od maski po bagażnik dają nawet do 10 Qni /czytaj koni mechanicznych/. Może Marussia powinna zmienić/ zmodyfikować wzór malowania do końce sezonu ?

avatar
arkadio morales

20.09.2012 17:06

0

1. Mam raczej odmienne zdanie. Drugi w zespole ma gonić 1, " deptać mu po piętach". Felipe / z całym szacunkiem/ po wypadku już się nie pozbierał . Alonso / Perez, Alonso/Hamilton, Alonso/ Grosjean. Moje typy nr 1 i 3 bardzo interesujące, nr 2 = masakra/zagłada jakaś. Pozdro

avatar
arkadio morales

19.09.2012 17:19

0

Może wreszcie LOTUS ?

avatar
arkadio morales

16.09.2012 14:24

0

Idziecie łatwą drogą - drogą stereotypu /opierając się na opiniach sprzed 20 lat i to jeszcze innych osób/. Dziś nie produkuje się już niczego co mogłoby trwać "wiecznie'. Zyskiem dla firmy jest wprowadzenie produktu z "genem" zniszczenia elementu najistotniejszego dla drobnych urządzeń lub awarii drobnych części w autach itp. Zysk, zysk, zysk..... . Pomyślcie ile dany model (np. auta) jest na rynku 2-3 lata i lifting

avatar
arkadio morales

16.05.2012 21:11

0

zu7 - stawiając się w pozycji szefa/właściciela teamu, to wypowiedź świadcząca o totalnym rozgoryczeniu. Ja odczytałem jego wypowiedź tak: "szlag mnie trafia" bo muszę wydać masę ERŁO na badania i rozwój auta i kurna nie mam pewności, czy wygramy tytuła. No i dawno nie słyszałem podnieconego SEBUSIA, a to miut /czyt.miód/ dla uszu mych i księgowego.

avatar
arkadio morales

08.05.2012 21:42

0

dryndol i sewer - mają rację. Największym problemem jest strategia doboru opon i ich oszczędność. Prostym przykładem jest brak wielu zawodników w kolejnych sesjach kwalifikacyjnych - ze względu na opony. Szumi nie ma racji. Dla Pirelli nie jest problemem wykonanie mieszanki zapewniającej przejazd całego wyścigu na jednym komplecie super miękkich - tylko po co?. Wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem byłoby zrezygnowanie z limitu kompletów i przymus 3 - 4 pitstopów - by się działo ;). Pamiętajmy, że między innymi: DRS, KERS i jeden dostawca opon to pomysły mające przyciągnąć KIBICÓW oraz przy okazji rozwój techniki motoryzacyjnej. Takie jest moje skromne zdanie.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu