Dyrektor Bridgestone do spraw rozwoju opon, Hirohide Hamashima wypowiedział się na temat użytych dziś mieszanek. Zauważa on, że twardsze opony nie powodują znacznego pogorszenia się czasów, tak jak to miało miejsce na innych torach w tym sezonie.
„Dziś zmagaliśmy się z brudnym i zakurzonym torem, było stosunkowo zimno, ale nie aż tak jak wczoraj. Zgodnie z przypuszczeniami nie było za wiele przyczepności, ale to poprawiło się trochę z upływem czasu. Widzieliśmy też graining, szczególnie na przednich kołach, był on jednak dość słaby, nie powodował większych problemów.”„Miękka mieszanka pozwalała osiągnąć lepszy czas, szybciej się też rozgrzewała, ale ogólnie różnica w czasach uzyskiwanych na dwóch mieszankach opon nie była tak duża, jak to miało miejsce dotychczas. To może oznaczać, że niektóre czołowe zespoły wybiorą twardą mieszankę na Q1, aby oszczędzać miękkie opony na kolejne sesje. Oczywiście, ostatnie trzy na cztery wyścigi w Chinach były deszczowe, więc pogoda – jak zawsze będzie miała największy wpływ na zastosowane opony.”
16.04.2010 14:47
0
tradycji musi stać się zadość - dobra guma nie jest zła
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się