FIA - w oparciu o artykuł 3.15 regulaminu technicznego - wydała zakaz stosowania amortyzatorów zawierających dodatkowe, swobodnie poruszające się obciążenie. Rozwiązanie to było wykorzystywane przez zespoły Renault i Ferrari.
Idea umieszczenia dodatkowych obciążników wewnątrz amortyzatorów okazała się trafna - w znaczny sposób redukują one drgania opon, co ma bardzo pozytywny wpływ na przyczepność bolidu.FIA sprzeciwia się jednak takiemu rozwiązaniu - wykorzystywanemu przez dwa, walczące o tytuł mistrzowski zespoły - powołując się na artykuł 3.15 regulaminu technicznego mówiący, że każda część bolidu musi być statyczna i trwale mocowana.
Jak ta decyzja odbije się na możliwościach bolidów R26 i 248F1 - przekonamy się już za tydzień.
21.07.2006 22:07
0
O kurde to nie za dobrze mam nadzieję że to zabronienie lepiej zniesie Ferrari a Renault straci kompletną rahubę
23.07.2006 12:01
0
Ja mam odwrotną nadzieję. Wolę, żeby Reanult lepiej zniosło a Ferrari się zgubiło i to na bardzo długo.
24.07.2006 14:28
0
McLaren zacznie łoić obydwa teamy! Oby...
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się