Nico Rosberg przejechał dziś najwięcej, bo aż 128 okrążeń. Niemiecki zespół skupił się najpierw na symulacji kwalifikacji, a następnie dystansu wyścigowego.
„To był dla nas dobry dzień, zrobiliśmy znaczny postęp jeśli chodzi o ustawienia, co bardzo nas cieszy. Ostatnimi dniami nie mieliśmy najlepszych osiągów, ale dzisiaj zrobiliśmy krok we właściwym kierunku. Dokonaliśmy dziś rano kilku sporych zmian, które przyniosły dobre rozwiązania. Dzisiejsze popołudniowe długie przejazdy były ciekawe. Sporo się nauczyliśmy, a to dlatego, że inne zespoły miały podobny program w tym samym czasie, byliśmy więc w stanie porównać kilka rzeczy. Nadal jest wiele aspektów, które możemy poprawić, ale ogólnie rzecz biorąc, zdajemy się być w dobrej formie” - podsumował swój ostatni dzień testów za kierownicą W01 Nico Rosberg.Ostatni dzień przedsezonowych testów zakończy Michael Schumacher.
27.02.2010 18:07
0
Czy ktoś wie do czego służy "maszt" w bolidzie Ferrari ? I dalczego BMW Sauber ma ciągle w nazwie ( BMW ) z góry dzięki za odpowiedź .
27.02.2010 18:13
0
Sauber ma w nazwie BMW żeby dostać pieniądze z transmisji telewizyjnych za sezon 2009.
27.02.2010 18:20
0
Prozak - ostatnio o tym pisaliśmy pod jednym z tematów - maszt służy do badania strug powietrza opływającego samochód
27.02.2010 18:25
0
Bzdura z tymi pieniędzmi z transmisji telewizyjnych dla BMW Sauber. Team ten po prostu w ubiegłym roku pod taką nazwą zgłosił się na sezon 2010 (jeszcze wtedy nie było wiadomo co z nimi będzie). A więc na chwile obecną to wciąż oficjalna nazwa. Pzdr.
28.02.2010 16:12
0
1. Jak Ci zapewne wiadomo F. Massa miał wypadek w związku z czym zamontowali mu metalowa płytkę w głowie która to stała się najbardziej wysuniętą metalowa częścią bolidu wiec w trosce o życie kierowcy zainstalowali odgromnik zabezpieczający Felipe przed wyładowaniami atmosferycznymi. Natomiast Sauber ma w nazwie Bmw bo nie mogą oderwać znaczka.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się